Gå til innhold

Åndenes makt


Sirkeline

Anbefalte innlegg

Jeg sitter klistret til skjermen hver søndag kveld. Synes alt sånt "mellom himmel og jord" som vi mennesker ikke kan forklare på en rasjonell måte er utrolig fasinerende. Samtidig er jeg livredd for å "møte" et gjenferd eller en ånd, tror jeg hadde dødd på meg av skrekk.

Det var ganske sterkt å se den episoden av Åndenes makt der faren som tok livet sitt for 18 år siden gikk igjen for å ta vare på datteren sin. Ganske gripende, egentlig.

Jeg gleder meg til i kveld, men ja: det blir nok spooky... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må sætte mig ned omlidt og se det famøse program som i alle snakker om og så omhandler det jo om noget i dk enda i aften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Men ser dere på det for dere tror på det eller for underholdningen skyld? 

Anonymkode: ce4e5...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ser dere på det for dere tror på det eller for underholdningen skyld? 

Anonymkode: ce4e5...dfe

Tråd fra 2003?

Anonymkode: b47a8...612

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temaet er jo det samme, uansett hvor gammel tråden er. Syns det er kjedelig. Etter alle disse årene og fremdeles ingen som har fått noen opptak av noe? Det er for dårlig og jeg har droppet programmet. 

Anonymkode: baced...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kunnet se på dette programmet, for jeg har blitt så jævlig redd 😂 Har dristet meg ut på de to første episodene i denne sesongen nå, og det har gått bra :P  Men jeg hater de "rekonstruksjonene" og musikken. Er det som skremmer meg, haha. Tror dere på historiene? Tror dere de "klarsynte" ikke vet noenting om stedet de skal til? 

Anonymkode: 9d5af...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror at de ikke vet noe fra før av. Det hender jo at de synske sier at de har innstilt seg på jobben de skal ha om en eller to dager og har fått kontakt og fornemmelse av hva det gjelder, eller med noen som vil fortelle dem noe om stedet de skal jobbe på. Jeg tror på dem.

Anonymkode: baced...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16.9.2019 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Temaet er jo det samme, uansett hvor gammel tråden er. Syns det er kjedelig. Etter alle disse årene og fremdeles ingen som har fått noen opptak av noe? Det er for dårlig og jeg har droppet programmet. 

Anonymkode: baced...8b3

De HAR jo fått opptak av noe. I forrrige sesong sto Tom Strømnæss foran en hylle  og pratet med eieren av en restaurant hvor det spøkte - og mens de står slik så bare fyker en kurv med bestikk ut av hylla og utover gulvet. Var ganske sprøtt, de viste det i slow motion flere ganger. 

Denne sesongen var de i et hus hvor en barneleke begynte å spille av seg selv uten å være startet. Den pleide visst å gjøre det, sa eieren. Men skulle ikke gå an. 

Jeg tenker vel som så at etter 17 år med innspillinger av dette programmet så hadde det jo kommet ut om dette var fake... SÅ mange familier som har deltatt kan jo ikke ljuge alle sammen, man ser jo at der plaget. 

Det er åndelig energi rundt oss, men hvordan den opererer, det klarer vi ikke forstå. Har opplevd et par slike ting selv, det er ganske skremmende...! 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...