Gå til innhold

forsøk på selvmord igjen.....stakkars gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en på sitt 19 år.

jeg har alltid sliti med den gutten,har bedt om hjelp på alle kanter,men det feilte han aldri noe.

Det var bare hjemmemiljøet som var feil.

Han ble vansekligere og vanskeligere etterhvert,jeg tråkka ned kontorer,ville ha hjelp,

Men ingen trodde meg og hvem er det som hører på en ung uerfaren mamma med dårlig bakgrunn ???............hun overdriver helt sikkert.

Så ble han 17 år,han måtte flytte på hybel med tilsyn,det gikk over styr her hjemme.

Etter at han hadde bodd alene i 7 mnd ser man at dette ikke fungerer,han flytter heller opp til de han bor hos og blir på en måte fosterbarn,2 mnd etterpå så forsøker han å ende sitt liv.

Så går det en mnd og diagnosen adhd blir satt.

Så får han medisiner som vi ser hjelper veldig men som han ikke gidder å ta.

Så nå 8 mnd senere forsøker han å ende sitt liv igjen,jeg er så frustrert og sliten og jeg vet han feiler noe mer, det er noe alvorlig feil med gutten min.

Flere har vært inne på områder som personlighets-spaltning og eller psykopati.

Nå er gutten på vei hjem der han bor nå,han er utskrevet,så får vi se om systemet fanger han opp nå da,det er 2 gangen på under et år han forsøker dette nå.

Meg og han har utrolig stor avstand følelsesmessig,det er så mye som er ødelagt pga at jeg aldri ble trodd og at hjelpen jeg mente gutten trengte aldri kom.

Så jeg har ikke klart å ta kontakt og han har heller ikke kontaktet meg.

Det sitter fastlåst.

Håper de finner ut av dette så han får hjelp,for uansett hvor umulig jeg synes han har vært og kan være så ser jeg at han trenger hjelp.

Huff måtte bare få dette ut,det er så vanskelig dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tar skade av å høre at noen bryr seg om dem.

Jeg ville tatt sjansen, og tatt kontakt.

Ønsker deg lykke til i forhold til sønnen din og man finner ut av hva som er galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...