Siljefar Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 skal jeg ha meg kjæreste! Så...fortell meg litt om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Da foreslår jeg at du registrer deg på Kvinneguidens kontaktsider, TREFF. Der finnes mange muligheter for å få både nye venner - og kanskje kjæreste også. Lykke til! Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Kan du ikke fortelle litt om deg selv? Alder, sted i landet, hva du søker, og andre nyttige ting som er greit å vite før vi prøver oss på det ukjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 Da foreslår jeg at du registrer deg på Kvinneguidens kontaktsider, TREFF. Der finnes mange muligheter for å få både nye venner - og kanskje kjæreste også. Lykke til! Usikker -moderator- ← Vel, jeg har laget profil innpå dette treff-greiene. Der kaller jeg meg belitca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2006 Oi, jeg siterte feil menneske. Skulle sitere mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Ingen resultater ble funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er å finne på blink, men som bob dylan så godt sier det til kvinnfolket, "it ain't me babe". Snart 24 år, passer alderen deg? men så er det mye annet som må passe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 skal jeg ha meg kjæreste! Så...fortell meg litt om deg! ← Jeg som trodde at vi var shæshter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er jo kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå