Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Idag er første skoledag for lillegutt (som ikke er så liten lenger...). Men det jeg lurer på er: Går det greit om søstra og bestemoren også er med? De vil så gjerne se han på sin første skoledag. (Det er idag de voksne skal være med).
Far til 2 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Jeg antar at de kan være med. Vi fikk lov til det, men de måtte være 1 time alene med læreren. Det gikk bra for alle barna (tror jeg) da de fikk beskjed om at mamma eller pappa stod utenfor døra . Jeg synes du bør ringe skole å spørre.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Søsteren ville jeg latt være igjen hjemme. Bestemor kan være med. Hva om alle de andre 1. klassingene også har med seg alle søsken?? Det blir mange barn det...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Nå er vel skoledagen startet Men i fjor da min eldste begynte så hadde vi med lillesøster, mormor og en annen slektning samt meg som mor :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå