Gå til innhold

uteklær til femåring

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Vi skal kjøpe nye uteklær til femåringen våres. Hun har gode regnklær så det er ikke det jeg er ute etter. Kommer til å kjøpe reima vinterdress når den tid kommer, men trenger en tynn dress eller noe før den tid. Noen som har tips til gode uteklær? fortell gjerne hvor dere har kjøpt det, og hvor mye det kostet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe en Troll dress med uttagbart ullfor. Da kan sønnen min bruke dressen uten ullfor nå i høst og med ullfor i vinter. Hvis du ikke har kjøpt Reima vinterdressen ennå så ville jeg tatt en titt på Troll sin dress, den passer bedre for en 5 åring enn Reima. Den tåler mer og barnet beveger seg bedre i den. Ellers så har jo Reima høst/vår dresser også da.

Skrevet

Du får Reimadresser med avtagbart for også.

Skrevet

Sønnen min har hadde Trolldress i fjor. Var for så vidt fornøyd med den. Det eneste jeg ikke likte var strikken under beina. Den røyk veldig raskt, og dermed ble sønnen min raskt våt oppover beina når det var vått ute.

Jeg vet ikke heølt hva sølags dress jeg skal satse på til sønnen min fremover. Nå bruker han en "allværsbukse" fra Reflex og en Skogstadjakke i dårlig vær.

Skrevet
Du får Reimadresser med avtagbart for også.

Jo, men jeg har hørt flere si at Troll dressen passer bedre til litt større barn fordi den er mer slitesterk og lettere å bevege seg i.

Gjest Primula
Skrevet

Hvor kjøpes troll- dresser og til hvilken pris?

Gjest Rosalille
Skrevet

Trolldressen fås blandt annet hos Babyshop og koster 1400. Vi har brukt den på vår (i fjor 3,5 år) gutt. Jeg er ganske fornøyd, men ikke helt superfornøyd. Når innerdressen er festet til ytterdressen er det vanskelig å kle på seg selv fordi den krøller seg. Men ved å ta på hver for seg løser man det problemet. Borrelåsen nederst i bena har lett for å bli fulle av snø og være vanskelig å lukke igjen. Ellers er den helt super. Lett å bevege seg i, slitestærk og varm. Trenger bare ullundertøy under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...