Gå til innhold

Hva gjør man når barnet ikke trives hos dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille frøken på drøyt ett år trives ikke hos dagmammaen. :tristbla: Innkjøringen gikk greit, så begynte vesla å gråte nå jeg dro, men dette gikk over da jeg var ute av syne. Nå sutrer hun visst hele dagen der og roper på mamma. Dagmammaen er kjempeflink med barn, jeg kjenner henne fra før, og jeg vet at hun gjør alt for at vesla mi skal trives. Jeg tror derfor ikke det er dagmammaen i seg selv som er problemet, men rett og slett at vesla ikke trives med å være borte fra meg. Jeg er så fortvilet, for jeg ser ingen løsning på problemet. Vi fikk ikke barnehageplass, jeg vet ikke om noen andre dagmammaer og jeg stoler tross alt på henne vi har og det er ingen mulighet for meg å ikke jobbe. Er det flere som har opplevd at barnet deres ikke trives hos barnepasser? Hvordan har dere løst det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kosejenta-ikke pålogget
Skrevet

Vet hva du går igjennom...poden på 13mnd er heller ikke fornøyd i barnehagen :sur: Han gråter mye og blir helt fra seg når vi henter. Han går i familiebh med kun 8 barn, bla.storebror på 2 1/2,så han burde jo føle seg trygg da han har vært med å hentet storebror i et år før han begynte der selv....

Det har begynt å bli bedre,men nå etter snart 3uker med innkjøring kan vi fortsatt ikke ha fulle dager.... Men nå er det visst kun snakk om trass og at han har bestemt seg for å ikke like seg....(liten bestemt og sta sønn jeg har fått gitt :ler: )De fleste sier at det går over, men det er jo ikke gøy når det står på....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...