Gå til innhold

Borgen Skole - husker du det?


Susannah

Anbefalte innlegg

Husker dere Borgen skole? Det var en serie i Midt i Smoroyet, kan vel ha vaert tidlig nittitall. Aa, som vi digget den serien, tror jeg var litt forelsket i Petter. :) Husker dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Ja, gjett om! De første tonene av åpningsmusikken sitter (dessverre) som spikra. Stemmer det at Kari Svendsen var med? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg så på det, men ikke så mye av handlingen. Det jeg derimot husker veldig godt er da jeg var på sånn førskoledag på skolen jeg skulle begynne på. En av lærerne var så veldig lik Lise Fjeldstad, syntes jeg. Var helt overbevist om at det var henne - eller rollefiguren hennes, da. (Vera?) :ler: Ble så forvirret da alle kalte henne noe annet, hun het jo ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gjett om! De første tonene av åpningsmusikken sitter (dessverre) som spikra. Stemmer det at Kari Svendsen var med? :klø:

Ja, var ikke hun vaktmester eller noe sånt da? Jeg fugte trofast med på den serien! Hadde vært gøy å se igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av lærerne var så veldig lik Lise Fjeldstad, syntes jeg. Var helt overbevist om at det var henne - eller rollefiguren hennes, da. (Vera?) :ler: Ble så forvirret da alle kalte henne noe annet, hun het jo ikke det!

Det er Lise Fjedstad som spier Vera. Her er liste over alle som var med!

King James: Den første serien er fra 1988, så det kan nok stemme at du så den på begynnesen av 90-tallet. Den gikk i reprise et par ganger tror jeg...

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

King James: Den første serien er fra 1988, så det kan nok stemme at du så den på begynnesen av 90-tallet. Den gikk i reprise et par ganger tror jeg...

88 ja...da var jeg 5,,,,husker jeg så den rundt 90-91 ..men om jeg likte det har jeg glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja at ikke NRK kan sende litt skikkelig tv, de sitter jo på så utrolig mye kult sånt!!

Reidar og Bitten fex, knallgøy!! Eller Pelle Parafin *fniser*

Og hva med Forelska-87?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelle Parafins bøljeband har gått nå i sommer!

Jeg var også forelsket i Petter i Borgen skole. Hun som spilte Betty har vært programleder i FolloTV i senere tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

oh, ja... husker jeg syntes betty var så pen. var det ikke n wenche med briller med der og? som skrev i skoleavisen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...