Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Har rauser det på! Jeg er 30+3 og 12 kg opp i dag. :overrasket: Noe av det er nok vann, for gifteringen har begynt å bli veeeldig trang innimellom, og i dag er en av de dagene. Uansett synes jeg det er sprøtt, for jeg føler ikke at jeg har lagt på meg så mye utenom mage og bryst. Spiser nokså sunt også, i alle fall ikke dårligere enn før. Det er vel reduksjon i trening/treningsintensitet som gjør det, antar jeg.

Uansett, jeg var egentlig mye mer opptatt av dette for en måned eller to siden. Nå er det mer så jeg bare observerer hva som skjer. Er ikke så veldig mye jeg kan gjøre noe med uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

har gått opp 7 kilo, er nå 26 uker :) Har også lest et sted at de fleste kiloene kommer mellom uke 17 og 24.. så da trenger det ikke komme så fryktelig mye mer hos meg da :ler: men frykter at det kommer en del mellom uke 33 og 35 hos meg.. (for da er det jul ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått opp 8 kilo når jeg var hos legen på mandag. Da var jeg 25 + 4.

Men jeg er enig med deg, Leanne, at jula kommer til å gjøre et stor hopp i vekta i år, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har jeg vært til jordmor, og tallene viser nå ned. Dermed blir det uke 27 og totalt opp 3 kg. Jeg tror jeg gjør noe feil her. :sjenert:

Fått beskjed om og ordne meg en dag fri eller kortere dager på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fremdeles opp i vekt. Kan ikke si at jeg liker det, men jeg må prøve å tenke på at den lille i magen ihvertfall trives og jeg har ikke noen kjempestore utskeielser, så det er vel ikke så mye å gjøre med det.

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg har gått opp, for vekta mi viser mindre enn vekta hos legen (når jeg veier meg med klær og med mat), men jeg vil anta at det dreier seg om rundt 10 kg. nå. Heldigvis sier fremdeles folk at de ikke ser det andre steder enn på magen...

Er akkurat 28 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 28 og opp 10 kilo.

Jeg har også periodevis angst over dette da jeg har en lang historie med spiseforstyrrelser bak meg, men tross alt er det velig lite jeg kan påvirke vekten akkurat nå, og da kan jeg like gjerne pröve å tenke minst mulig på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er nå 28 + 5 og har vel gått opp ca. 10 kg..

Begynner å få vann i kroppen nå.. Klarer ikke å bevege på gifteringen min, burde vel tatt den av før.. for nå sitter den bomfast :rodme: Sokkene strammer, og dobbelt haken synes så vidt :grine:

Men jeg får trøste meg med at det ikke er på langt nær så ille som sist.. da var jeg + 40 kg på slutten :flau: Men jeg kan jo trøste meg med at alt forsvant etter sist svangerskap også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i rykk og napp! 35+4 i dag, og 14 kg opp. Mannen synes det er kjempestas med stooor mage, og kommenterer det mange ganger om dagen. Jeg har heller ingen store problemer med vekta, selv om jeg føler meg litt klumpete innimellom.

Endret av Fjellrypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 31+2 og har lagt på meg 8 kg. Regner med at det blir en del kilo til, men håper det ikke blir så altfor mange. Jeg gikk en del opp i forkant av graviditeten pga medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 + 5 og har vært hos jordmor idag.

11, 3 kg. opp... Jeg synes det er ganske mye, i og med at det er 10 uker igjen, men jordmoren syntes ikke det var noe mye.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sluttet å veie meg  :sjenert:

Ja, det var fornuftig ;)

Jeg tenkte på det samme igår og lot være å veie meg idag. Men det er vel ikke så lenge til jeg er på vekta igjen, tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg idag jeg også. Hadde jo bestemt meg for å la være, men etter en bedagelig storbyweekend med masse god mat måtte jeg nesten sjekke status. :ler:

34 uker imorgen - og 11 kilo opp. Ja ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30+3 nå, og gått opp ca 10 kg. Vet ikke om jeg synes det er mye eller lite, sånn passe kanskje? Synes tallene på vekta ser store ut, sikkert fordi det er uvant, men selv ser jeg ikke andre forandringer på kroppen enn større bryster og stor mage. Men kiloene må da ha lagt seg flere steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...