Gjest Grønn Frosk Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Vi har en del ved hjemme som trenger å kløyves, og settes opp i stabel. Mannen min har gått i eviglang tid for å gjøre dette, men får liksom aldri tid til det. Nå har veden lugget der ute i nesten ett halvt år, og ventet... Selv kan jeg ikke gjøre det pga dårlig rygg. Så er det sånn at vi har to ungdommer i slekta på 13 og 15 år. Disse har ikke fått seg noen sommerjobb, og jeg regner med at de kanskje trenger litt penger. Så jeg tenkte å tilby dem jobben. Hvor mye skal jeg gi de i betaling dersom de er villige? Regner med at vi har litt over ett favn med ved. Det trenger ikke å kuttes til, men må som sagt kløyves og stables. Vi skal naturligvis holde de med brus, mat og litt godt mens de er her.
liv Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Hvor lang tid regner du med at arbeidet kommer til å ta da? Ellers så synes jeg 50 kr timen til hver kanskje hadde vært passe?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg tror egentlig ikke at de vil ta så lang tid. Veden er tørr, og enkel og ha med å gjøre. 50 kroner timen høres greit u for meg. Så kan de heller få litt mer, dersom jobben tar veldig kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå