Gå til innhold

Hva hadde dere gjort

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Dette spørsmålet er helt alvorlig...Og er hovedsakelig til mødrene her inne.

Men hva hadde dere gjort om dere hadde kommet hjem og funnet deres sønn eller datter død på golvet i stua ?

Hvordan hadde dere reagert ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg da ingen her inne (heldigvis!) kan svare på :overrasket:

Skrevet

Aner ikke.

Jeg klarer rett og slett ikke å sette meg inn i situasjonen, det er for grusomt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel litt naivt å tro at man skal klare å svare på noe sånt. Tanken er såpass fjern og situasjonen ville være såpass absurd at ingen kan spå eventuell reaksjon.

Gjest gjesta
Skrevet

er ikke mor, men det hadde vært ubeskriverlig grusomt og helt umulig å forberede seg på. Full panikk og gråteanfall tenker jeg.

Skrevet

Det går jo ikke an å forutse hvordan man hadde reagert på noe sånt!! Merkelig spørsmål synes jeg... :forvirret:

Skrevet

Nei æsj det der vil jeg ikke tenke på engang! For ett spørsmål da KJ!

Gjest Ivan den grusomme
Skrevet

Hvorfor lurer du på sånt? Planer om noe? Kan ikke anbefalles, tror ikke den nye kjæresten din kommer til å like at du kverka ungen hennes, selvom ungen er aldri så bortskjemt og irriterende. Se&hør har alltid noen sånne gråte-gråte historier, så du kan vel begynne å abonnere.

Gjest Gjest_Keiser James_*
Skrevet

Ingen grunn...Bare lurer

Gjest gjest1
Skrevet

Det er nesten sykt å spørre om noe sånt.

Jeg hadde dødt.

Gjest Ivan den grusomme
Skrevet
Ingen grunn...Bare lurer

Det er vel en forskjell på om du ser at ungen din har lidd en brå og voldsom død, eller bare ligger livløs i sengen sin. Hadde noen forbrutt seg mot ungen min hadde jeg tilta helt, men hadde det vært noe mer "naturlig" hadde jeg bare satt meg ned og blitt apatisk. Tror jeg da, ut fra hvordan jeg reagerer på andre litt mer normale ting.

Skrevet

Jeg hadde lagt meg på nærmeste togskinner,hadde ikke sett vitsen i å leve lenger.

Gjest Gjest1
Skrevet

Man vet ikke hvordan man reagerer på sånt før man har vært i situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...