Gå til innhold

Jeg har vert på føden...


Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Jaja, da har jeg kommet hjem fra min første natt på fødeavdelingen... Gikk oppom en tur igår kun for å sjekke urinen, og de fant da ut at jeg hadde 5 cm åpning :overrasket:

De kunne ikke forstå at jeg ikke syntes riene/kynnerene jeg hadde gjorde vondt.....

Ble ikke noe mer i løpet av natta, så nå er jeg hjemme på perm....

Føler meg plutselig IKKE klar til å få en baby i hus....

Plutselig ble alt så virkelig...... hjelp :sjenert:

Menmen, får holde meg i ro og bare vente nå, ikke så mye annet å gjøre....

Endret av Flugelhorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allerede!!

Du har jo termin likt som meg, jo!

Lykke til, da :klem:

Du får oppdatere oss etterhvert dersom det skjer noe mer.

(Gulp....nå går tiden plutselig veldig fort her............ :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til.

Jeg var selv nesten helt smertefri frem til full åpning, så du skal se dette gå fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj.. så spennende! Men tidlig da... Som noen skrev over her - plutselig gikk tida veldig fort... :overrasket:

Masse lykke til! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, oj, så spennende. Det er jo ikke såååå tidlig da, en mnd før termin går jo veldig bra det. Men jeg forstår deg veldig godt med det du sier at du ikke er klar til å få baby i hus nå. Sånn følte jeg og det da legene sa at fødsel muligens var i gang for tre uker siden.

Ønsker deg masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, her må man følge med i svingene ja! Tenk, snart kommer liknende meldinger på løpende bånd :babysmokk:

Lykke til, Flugelhorn :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt hjemme og ruger....

Måtte få vasket og ordnet det siste til gutten vår i går, så da var pc´en uaktuel....

Ser ut som om det har stoppet littt opp (ikke det at jeg kjenner noe til riene uansett ;) )

Skal på sjekk senere idag, noe som er ganske greit i.o.m jeg ikke har kjent noe til de 5 cm jeg "plutselig" hadde....

Ganske kjedelig dette her, kan ikke bevege meg hjemmefra, hodet er ikke festet 100%, så litt krise hvis vannet skulle gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja forstår at det blir brått mye som skal gjøres når babyen plutselig bestemmer seg for å komme ja! Har du noen som kan sladre litt for deg eller Flugelhorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, hvorfor sjekket de plutselig oppi lalala? Hva fikk dem til å tro at du var i gang om du ikke har hatt kjennbare rier?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora sa hun kunne ta en sjekk siden jeg aldri hadde blitt sjekket før, kom derfor som en stor overaskelse at det faktisk var åpning i det hele tatt...

Fikk bare beskjed om at jeg ble lagt inn me den gang.... scary :overrasket:

Litt ekkelt å tenke på at jeg ble "tvunget" av samboeren min til å dra på sykehuset med urinprøve, hadde jo aldri ant at jeg var så godt i gang hvis ikke... Bør kansje begynne å høre på han litt oftere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå har sikkert Flugelhorn fått sin kjære gutt! er i allefall to døgn siden hun var logget inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...