Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Åtteåringen fyller ni, noen som har tips til tryllebursdag?
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 hehe, ja det skal vi så klart, har leid inn en profesjonell tryllekunstner. Men det var alt det andre rundt jeg tenkte på, tips til pynting, mat, godteri, musikk...
liv Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Må ha trollmanshatter til hele gjengen da! F.eks sånne spisse en lager i papp!
Gjest Emera Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Artig! Min blir også snart ni, hva koster det å leie en tryllekunstner?
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Må ha trollmanshatter til hele gjengen da! F.eks sånne spisse en lager i papp! ← LURT! *plyndre barnehagen*
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Artig! Min blir også snart ni, hva koster det å leie en tryllekunstner? ← har ikke peiling faktisk..........
Gjest Emera Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Neivel. Da må jeg visst ta jobben med å google selv...
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 sjekk fex nederst her! http://www.crosbymagic.no/linker/jancrosby/Jan.htm
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #11 Skrevet 30. juli 2006 Tryllestavkakeoppskrift: Man lager en stk diger sjokoladelangpanne. Så tar man en lang og smal hylleplate (fex til en bokhylle) og skjærer lange biter av kaken, fex i ca kakens lengde ganger 15 cm, og legger bitene etter hverandre bortover hylleplaten. Så lager man veldig mørk sjokoladeglasur over kaken. I hver ende, passelig langt innover, legger man hvit melisglasur oppå der igjen. Og vips har man en tryllestavkake Tips fra min datter på tolv
Gjest Gus Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Jeg forbinder i hvetfall fargene svart og rød med tryllekunstnere. Du kan jo bruke de fargene på duk, servietter, sugerør osv.
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #13 Skrevet 5. august 2006 Jeg har allerede kjøpt servietter med godteri på, vi hadde tenkt å ha masse godteri og kake, og ikke pølser og sånt, det vil ikke ungene ha allikevel. Så godis, muffins og kake, det blir bra. Trollmannhatter syns jeg vel de er for store til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå