Siljefar Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Selv om jeg har slitt en stund med å komme over exen min, så har jeg truffet et par mannfolk som jeg har blitt mer eller mindre interessert i... For noen uker siden møtte jeg en som var så utrolig kjekk...og virket superhyggelig... Men han er altfor bra for meg. Han kan sikkert få hvem som helst. Nå har jeg spurt ham (via blink) om han blir med på kino...han har ikke vært pålogget siden jeg spurte så nå venter jeg i spenning... Det er så surt å bli avvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Så hyggelig da :icon_razz: Jeg synes det er tøft gjort av deg å be ham på kino. Det verste som kan skje er jo at han sier nei; forhåpentligvis på en fin måte, hvis han er såpass hyggelig som du har inntrykk av. Jeg synes det er bra at du spurte. Jeg er spent for deg, hehe...Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Så hyggelig da :icon_razz: Jeg synes det er tøft gjort av deg å be ham på kino. Det verste som kan skje er jo at han sier nei; forhåpentligvis på en fin måte, hvis han er såpass hyggelig som du har inntrykk av. Jeg synes det er bra at du spurte. Jeg er spent for deg, hehe...Lykke til! ← Tusen takk for oppmuntrende og hyggelig svar Ja, det verste som kan skje er jo at han sier nei...og selv om jeg ikke dør av det så er det skikkelig trist å få avskjed på grått papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Regner med det er du som er beauty`en? Noe annet ville vært skammelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juli 2006 Regner med det er du som er beauty`en? Noe annet ville vært skammelig. ← Ta deg en kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Ta deg en kake. ← Har ikke godt av det. Har lagt på meg to kilo allerede i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2006 Har ikke godt av det. Har lagt på meg to kilo allerede i sommer. ← Bra. Du var mager i bryllupet. Jeg vil ha svar fra christoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 Bra. Du var mager i bryllupet. Jeg vil ha svar fra christoffer. ← Det kommer nok. Hna er sikkert bare opptatt med trening og kamper og sånn. Mager? Haha! Har vokst 3 cm rundt magen, og det tolererer jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 29. juli 2006 Det kommer nok. Hna er sikkert bare opptatt med trening og kamper og sånn. Mager? Haha! Har vokst 3 cm rundt magen, og det tolererer jeg ikke! ← Om han er så opptatt så har han sikkert ikke tid til å bli meg på kino heller... Men jeg tror kanskje at han ikke har internett hjemme. Han bor visst med en kompis... Hoftene mine er mongo så ikke kom hit og fortell meg om usle tre cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 2. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg er skuffa som en gatetrubadur på billigcruise! Fyren svarer ikke og jeg antar at det er en balleløs måte å si nei på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #11 Del Skrevet 2. august 2006 Det er nok en balleløs måte å si nei på ja.... Drit nå i han. Det er mange kjekke menn her i verden. Man må ikke bli opphengt i en eneste en men se på alle mulighetene rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteopptreder Skrevet 15. august 2006 #12 Del Skrevet 15. august 2006 Selv om jeg har slitt en stund med å komme over exen min, så har jeg truffet et par mannfolk som jeg har blitt mer eller mindre interessert i... For noen uker siden møtte jeg en som var så utrolig kjekk...og virket superhyggelig... Men han er altfor bra for meg. Han kan sikkert få hvem som helst. Nå har jeg spurt ham (via blink) om han blir med på kino...han har ikke vært pålogget siden jeg spurte så nå venter jeg i spenning... Det er så surt å bli avvist ← Sjekk om han har åpnet b-posten fra deg..se på sendt post...du ser om han har åpnet den eller ikke vet du... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 15. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 15. august 2006 Nå har jeg fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #14 Del Skrevet 17. august 2006 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dragoline_* Skrevet 29. august 2006 #15 Del Skrevet 29. august 2006 tror hun har fått et ja , jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. august 2006 #16 Del Skrevet 29. august 2006 Kanskje litt på siden, men hvordan fungere de derre Blink greiene? Er det bare for sjekking? Jeg kunne godt tenkt meg å "treffe" nye mennesker, men ikke nødvendigvis (helst ikke faktisk...) for forhold... Trives med å være singel! Men en liten flørt derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. august 2006 #17 Del Skrevet 30. august 2006 Kanskje litt på siden, men hvordan fungere de derre Blink greiene? Er det bare for sjekking? Jeg kunne godt tenkt meg å "treffe" nye mennesker, men ikke nødvendigvis (helst ikke faktisk...) for forhold... Trives med å være singel! Men en liten flørt derimot.. ← Det er mange på blink som ikke er der for sjekking! Blink er regnet som en vennetjeneste. Dessverre er det ikke alle som har forstått det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. august 2006 #18 Del Skrevet 30. august 2006 Kult, nå har jeg registrert meg på Blink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #19 Del Skrevet 30. august 2006 pass opp for gutta der inne. mange av dem dater 3-4 jenter på en gang. har brent meg to ganger der allerede. det er også mange psychos der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #20 Del Skrevet 31. august 2006 , det verste som kan skje er jo at han sier nei...og selv om jeg ikke dør av det så er det skikkelig trist å få avskjed på grått papir Trude du spurte på blink!?? Da blir det vel avslag på svart skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå