Gjest Jente_81 Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Var en tur ute på byen i går.... Og som vanlig var det en del menn som prøvde seg, de eneste de klartre var å få meg irritert. Særlig han ene som mente at jeg var lei meg for noe, og at typen min hadde sagt noe stygt til meg..... Jaja, jeg tror ikke du kjenner meg sa jeg og gikk for å ta en røyk.... Møtte en type der ute blandt annet en som hadde sent meg lange blikk hele kvelden. Hm, han var jo høy- bredskuldra (noe som er i mine kriterier, IKKE LE....) Men han har langt hår!........ Ikke helt min ting eller? Men vi snakka mye og han spanderte på meg. Endte opp med at han inviterte meg ut på middag i dag Jeg takket ja, men syntes det er litt skummelt........ Han kan vell ikke forvente noe? Syntes det er litt sånn rart å bli spandert på, er ikke vandt til slikt. Jeg tror han sikkler mer etter meg en det jeg gjør etter han, men så var det noe med øynene hans (likevell så må jeg tilbake å se, vurdere) hehe.... nysgjerrigheten er der..... Har dere vært på mange middager uten at det har blitt noe mer? Vil jo ikke være en snylteperson (på date for å få gratis middag), men jeg må jo bli bedre kjent med personen å se hvor ting ligger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har vært på date noen ganger uten at det har blitt noe, ja. Det er jo derfor man går på date, ikke sant - for å finne ut om dette kan være noe eller ikke. Men jeg har en tendens til å betale selv, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente_81 Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Så var det over,,,, kjempehyggelig middag, som jeg hadde planlagt å betale selv men så hadde han allerede betalt. Han likte meg veldig godt og sa det rett ut, noe som egentlig skremmte meg litt når jeg ikke vet helt hva jeg vil.... Så sa han at han typisk faller for feil dame i feil tid....... Huff, får helt dårlig samvittighet. Han var jo så hyggelig ellers. Men vil ikke hoppe inn i noe som jeg ikke er helt sikker på, skjemien må jo være der.... vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Gutten legger ut først, og så kan du velge om du vil gi han penger for din andel eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Gutten legger ut først, og så kan du velge om du vil gi han penger for din andel eller ikke. ← Det er helt sikkert noe du bare sier og aldri har gjort selv hahaha. Men jeg har møtt jenter som sier de ikke har blitt spandert på før, noe ser som litt rart da jeg ikke helt klarer å se for meg hvordan de datene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 hvorvodt jeg har betalt eller ikke har kommet litt an på den andres økonomi. Hvis jeg vet vedkommende er student og ikke har all verdens penger så foreslår jeg å dele regninga. Hvis jeg derimot går ut med en jeg vet har råd til å betale, så lar jeg han gjør det, men har såklart hendt at jeg har tilbydt meg å betale for meg selv da å. Må liksom se an situasjonen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #7 Del Skrevet 2. august 2006 Hvis man blir INVITERT ut på middag betaler den som inviterer. Blir man enige om å gå ut, betaler man for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå