Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

:hoppe: Juhuuuu - passert 2000 innlegg :hoppe:

Og så har jeg bestilt meg linser på nett :o Skikkelig deilig å slippe å dra inn til optikeren, men det er første gangen jeg gjør det så..... Mye billigere da. Sparer 150 kroner pr par på dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tittei :D

skjønner godt det her med to forlovere. vanskelig å velge ja, tror nok jeg også kommer til å lide valgets kval der når den tid kommer. men det blir nok lenge til for meg...

ikke mange dagene igjen for din del nå :D

har du bilde av kjolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk :o Fikk omgangssyke, eller iallefall noe som ligner, som kasta på meg i natt, og et kvarter før jeg skulle på jobben fikk jeg tak i teamlederen min. Dvs sambo måtte frese hjem til henne fordi hun hadde slått av telefonen :evil: Så det ble det stresset med å ordne vikar i en fei.

*.....og jeg prøver å ikke ha dårlig samvittighet* :-?

Men det ble en strek i regninga, for det var endel jeg skulle gjøre idag som utgår :( Så nå blir det dobbelt opp i morgen istedet. Selv om sambo har sagt at han kan prøve å gjøre masse idag.

Og hva med i kveld? I kveld da vennene mine skal ha meg med å spise? Får satse på at jeg blir friskere til da. Det frister nemlig ikke så sinnsykt masse med mat akkurat nå :roll:

Får håpe litt KG gjør susen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgangssyke ?

Det er ikke bryllups nervene som begynner

å komme da ??

(t.o.m jeg er jo nervøs (spent) på dine vegne :ler: )

Håper det bedrer seg utover dagen slik at du får

koooooost deg skikkelig ikveld :P

:hjerter:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg giftet meg så mange ganger (les ingen :blunke: ), men jeg tror at bryllupsnerver og stress kan gi deg mange plager, blant annet feber og kvalme. Får for all del håpe at det er det og at du ikke har blitt ordentlig syk stakkar.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farge ble det på linsene dine da Jinx?? Så gøy at du kjøpte deg linser og. På nett eller?? De linsene jeg kjøpte er det også farge på. Ametyst het den og var litt sånn lilla/rød- aktig.....til nå har jeg hatt bare brune linser så det blir spennende å bytte farge :sjarmor:

Feber kommer av stress? Hm....sambo er stressa han og tror jeg, for han er på tur hjem fra jobben før tida idag. Følte seg i ille dårlig form han og. Men det blir kos å få han hjem en hel time tidligere :D Det er en del å gjøre, men jeg føler meg ikke så stressa da. Kanskje det er underbevisstheten min som spiller meg et puss? Men jeg føler meg bedre nå, så jeg kan nok ha jobbet for mye i det siste og kanskje.....

*skal slappe av nå......*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta i betraktning at jeg ikke har noen legeutdannelse da, så mine uttalelser skal ikke betrates som noen medisinsk sannhet. :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er redda...... :D Og PUFF er den som redda den big time :hoppe: Jeg fikk nemlig faxa over noter på "Brudemarsj" fra kantoren i Johanneskirken. Hva skulle jeg gjort uten Puff??? *Stoooor klem* :kysse: Kan ikke takke nok. !

SÅÅÅÅ BRA, Monja!! Nå ble jeg glad!! Godt å høre at det ordnet seg!

GOOOOD BEDRING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monster

Heisann Monja :D

Hvordan er nervene før den store dagen ??

Håper dere er i rute og kan nyte litt av dagene før :)

Sendte deg en mail for en stund siden , men du har vell vært travelt opptatt i det siste :)

Ha fortsatt en nydelig kveld :D

Klem fra den utflytta namsos Terese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais Monsterschnuppa mi :D

Ka koselig at du har tatt dæ ein tur i dagboka mi. Det har liksom itj vorti så mytji kontakt i det siste næi. Håpe det bli meir framover. Fikk mail fra dæ og har svart på deinn som bæst æ koinn. Håpe du får te dagbok her, for det hadd vært knaill da. Nærvan e rolig enda, men tænk, det e bærre 2 daga igjæn :o Glede mæ masse.

:hoppe:

PUFF!!!

Du er bare så topp. Digger deg masse :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe middag på meg i kveld :( Formen tilsa at det var smartest å holde seg til andre aktiviteter.

Så vi var i lokalet med noe stæsj, og har tappa opp vin (24 flasker med gooood rødvin), og vaska ut to rom i kjelleren. Vi venter nemlig storfint besøk fra Tyskland i morgen kveld. De kommer helt derifra for å være med i bryllupet vårt, og det er bare så kuult synes jeg. Og jeg gleder meg masse, for jeg har ikke sett venninna mi siden 1996 :o Så det er jammen meg på tide da. Kjedelig at det skal gå 7 år mellom hver gang liksom.

Men det begynner å bli travelt nå. Har kjøpt siste rest idag, og skal frakte utover mer i morgen ettermiddag. Sambo har ikke fri i morgen, så masse må jeg nok belage meg på å gjøre selv tror jeg. Men det går sikkert bra. Vel, nå skal vi downstairs og henge opp noen gardiner.

Klemz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monster

Du må si hei fra meg til Monjamannen også :D

Det er ikke mange dagene igjen til den store dagen nå :D

Har nesten litt nerver jeg da , tenker på alt dere må gjøre ... Men jeg regner med dere er i god rute :P

Du får kose deg med Vin tappingen :D

Klem Monster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monster

Du må si hei fra meg til Monjamannen også :D

Det er ikke mange dagene igjen til den store dagen nå :D

Har nesten litt nerver jeg da , tenker på alt dere må gjøre ... Men jeg regner med dere er i god rute :P

Du får kose deg med Vin tappingen :D

Klem Monster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monja,

Du har sikkert ikke tid til å være på KG du nå, regner med at du har 1000 andre ting å se til, men hvis du stikker innom ville jeg i allefall ønske deg mange ganger lykke til i morgen (eller, det betyr kanskje ulykke, i såfall, break a leg istedet). :D

Klem fra Jennifer

PS. Hadde ikke vært noe aktivitet i bryllupsdagboka di på laaang tid, så derfor tok jeg det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...