Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Det mine forlovere har planlagt står helt i stil med det jeg ønsker - og som vanlig har jeg en finger med i spillet :ler: Ingen klarer å holde meg utenfor når noe skal planlegges (sa du kontrollfreak?!?)

Klokka 18.00 på onsdag skal vi innta en bedre middag på en restaurant i byen - på mine venninners regning såklart :wink: Det kommer til å bli en rolig aften med god mat og drikke - heldigvis er ikke mine venner for noen som helst form for utdriting.

Høres kos ut, og jeg håper det blir det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mine forlovere har planlagt står helt i stil med det jeg ønsker - og som vanlig har jeg en finger med i spillet :ler: Ingen klarer å holde meg utenfor når noe skal planlegges (sa du kontrollfreak?!?)

Klokka 18.00 på onsdag skal vi innta en bedre middag på en restaurant i byen - på mine venninners regning såklart :wink: Det kommer til å bli en rolig aften med god mat og drikke - heldigvis er ikke mine venner for noen som helst form for utdriting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må gjøre litt i huset.....tørke litt støv og vaske over gulvet.....

vil ikke, vil ikke, vil ikke.....

må, må, må, må.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lastet ned "Monja" nå da.. :ler:

Laster ned musikk jeg også..

Herlig med noe nytt..

(eller med noe gammelt nytt)

Alt for å holde meg unna TV..

Men må innrømme, at RBK spiller i bakgrunnen :oops:

Men jeg ser ikke på altså..

Ha en fortsatt herlig lørdagskveld pia :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg..... :grine: Hva kaller dere den der fine grønn/blå fargen???

Nope, jeg har ikke lasta ned monja enda. Ikke finner jeg den heller. Ikke Åge versjonen iallefall. Bare noe spansk søppel :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk! Synes den er så fin jeg......Fikk liksom til den derre rosa fargen, men ikke noe mer.....snufs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart gå gå legge meg. Har sittet ved PC'en i snart hele dag - bortsett fra da jeg vaska kjøkkenet - for å laste ned mp3'er. Nå har vi foreløpig 150 sanger som skal brennes på diverse CD'er (alt etter om de skal spilles før eller etter nattmaten :ler: ) så det får jammen meg holde for en stund. Og det er et vidt spekter. Alt fra Ole Ivars, via DDE, Too far gone og Hellbillies, til Creed, Poison og Christina Aguilera. Skulle være noen for enhver smak vil jeg tro.

Så får vi se i morgen om vi trenger flere..... :sjarmor:

Dere får ha en god natt alle sammen!

*bare 6 dager igjen nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Sånn skulle jeg ønske jeg kunne "drikkes ut" også, når den tid engang forhåpentligvis kommer. Men med de "vennene" jeg har (har egentlig ikke spesielt mange nære, personlige venner akkurat..) så kommer deres mål emd en slik dag å få meg full for første gang i mitt liv.... Fysj, de prøver jo stadig som det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke, så det problemet slipper jeg. Om jeg noen gang blir gift da, det er jo ikke greit å vite. Jeg drikker meg aldri full og liker ikke vin, øl eller sprit. En bedre middag hørtes helt topp ut. Om vennene mine hadde prøvd å få meg full når de vet jeg ikke liker det hadde jeg blitt skuffa.

En jeg kjenner ble tatt med til London på fotballkamp. Kompisene hans hadde ordnet dette og fikk forloveden hans til å finne pass, pakke en bag med klær og slike ting. Kult gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det hørtes ut som noe min samboer kunne likt ja! Fotball er tingen, må vite.

Dessverre har min "beste venninne" (ja, hun er vel i alle fall den jeg har kjent lengst, siden barneskolen, men ejeg har ikke noe lyst å ha henne som forlover noen gang, enda hun ser ut som det "naturlige valg") aldri akseptert at jeg ikke drikker, så om hun får bestemme hadde det blitt en kveld der hun sier "drikk dette", jeg sier "nei", hun sier jeg må, og jeg aller helst vil løpe hjem og grine.

En bedre middag, der jeg kunne få servert brus i stedet for vin (jeg liker ikke alkoholfri vin heller) og kost meg sammen med folk som bare ville at vi skulle ha det kjekt... det hadde vært drømmen. Noen som vet om hvor jeg kan finne sånne venner? Litt fort, sånn at jeg har kjent dem en stund når det blir aktuelt? Og en "drømmeforlover" i samme slengen? Anyone?

Uansett, kos deg, Monja, dette har du vel fortjent. Tenk, om ei uke er du gift!

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk i dagboka :kysse:

Mine venner er helt eksemplariske, så kanskje jeg skal låne dem bort? :ler: De er heldigvis så gamle (mine forlovere er 30 og 22 år) at det der ritualet med at man skal drites ut er litt fjernt. De synes liksom ikke at det passer seg, men sa at "hadde jeg vært 18 år nå.....da altså :ler: ". Glad jeg ikke er 18 nå jeg.

I morgentimene nå har jeg og sambo vaska bak datamaskina og stripset sammen ledningene....puh...det var noen kan du tro. Og siden vi har PC'en på kjøkkenet - midlertidig - bestemte vi oss for å flytte litt på bordet den står på slik at jeg kan sitte på KG og titte ut av vinduet samtidig :sjarmor: Ikke at det er så mye å se da. Litt åker, noen kyr og en vei der det passerer en bil i ny og ne :roll:

Trådløstelefonen vår tålte tydeligvis ikke flyttinga for den har ikke blitt seg selv. Og nå sitter sambo på gulvet for å prøve å få den i normalt gjenge igjen.

På tide å ta en tur rundt i forumet nå. Har jo ikke vært her på et halvt døgn :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen :P

Jøss... Full aktivitet på dere på

søndagsmorgenen skjønner jeg..

Finner ikke "Monja" på nett jeg heller..

Klem Jinx :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har så vidt jeg kan se 'Monja' med Åge Alexandersen på Kazaa (Lite), men når jeg prøver å laste den ned (ble jo litt nyskjerring) så havner jeg bare i kø. Ellers så finnes det en 'Monja' med en gruppe som heter Die Flippers ser jeg... :ler:, men det er antagelig ikke den dere er ute etter. :sjarmor:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ikke Die Flippers vi ser etter.....Fant ikke Åge låta på Kaza Lite igår, men jeg skal prøve igjen idag. Ellers får jeg sjekke platesamlinga til fatter'n :ler: Han er kompis med Åge, så der er den iallefall garantert :kul:

Akkurat nå er det svenske Barbados jeg laster ned. Flott dansemusikk uten at det blir "svensktoppar" av det. De har litt mer rock-inspirert musikk, og vi som så første "Fame Factory" på svensk TV3 ble jo godt kjent med mattias som synger i Barbados nå :ler:

*kanskskje var jeg litt TV slave jeg og* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...