Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

5 graders varme er herved sendt nordover, noe som skulle resultere i et mer behagelig klima for oss begge.

Den duppedingsen høres ut som noe jeg burde vurdere. Et dødt insekt er et godt insekt. :sjarmor:

Jennifer

PS. Av en eller annen grunn fikk jeg lyst på søt musserende vin nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEEEEI!!!

Her er det så lenge siden jeg har vært, at det er nesten flaut... :oops: Ville bare stikke innom og si hei - og takke for koselig besøk i dagboka mi!

Jeg så i signaturen din at du skal giftes om ikke så alt for lenge - sååå spennende da! Du har vel fullt opp med forberedelser du nå da! Regner med at detaljer kommer etter at dagen er overstått!

Jeg stresser og maser om dagen. Holder på å flytte - og FY SØREN så mye ting og tang jeg har...Prøver å kaste en del, men det er ikke så lett det heller da... :lol:

Håper det står bra til med deg, Monja! :P

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå innhenter den kjedelige hverdagen meg - :Gjesp: Idag starta høgskolen delvis opp igjen, noe som medfører ettermiddagsarbeid hver eneste dag.... :evil: Var ikke så ille idag da, men fytti rakker'n det blir travelt etterhvert. Jeg vil ha mer sommer........ :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Monja....

Hvis det er noen trøst, så må jeg sitte pent på kontoret mitt frem til 21.00 i dag. Kom sent også da, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er endelig tirsdagen gått også....Snart helg.........evig optimist. :roll:

Den der flue-dreper-duppeditten jeg kjøpte igår er død :o Tror ikke at den har drept seg selv. Ei heller at den er overarbeidet. Men en ting vet jeg sikkert - jeg skal til de stakkarene som solgte meg den for å klage :frustrert: For jeg har sikkert mer enn 1 dags garanti vil jeg tro.... :roll:

Idag skal jeg og sambis begynne et nytt og bedre liv. Skal begynne å handle inn matvarer en gang i uka. Sikker på at vi sparer penger på det, men så var det dette med disiplin da....Grøss....det kommer til å bli et slit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt over hvor mange ganger i et liv man begynner et nytt og bedre liv? Jeg vil i allefall mene at for min del har det allerede blitt noen ganger og det er garantert ikke siste gang heller. Mitt nye og bedre liv består for øyeblikket av å begynne å jogge. Foreløpig har jeg gjort det en gang. Planen er at jeg skal ut i igjen i morgen. Starter stille og rolig ellers vet jeg at jeg aldri klarer å holde det.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner et nytt og bedre liv mange ganger i uka jeg :ler: Men vi har klart oss gjennom en uke uten å handle noe ekstra da. Og ja, vi har brukt mindre penger :wink:

Jeg er sliten........Sjelden jeg er så aktiv på ei helg. På fredag var det fest med Hellbillies...utendørs - i sentrum. Og der var jeg - god og full. Så tusla jeg på jobben for å sove natt til lørdag og det gikk fint det. La meg halv tre og ble vekt av sambo klokka 07.30 :o Da var han ferdig med avisrunden, og vi skulle begi oss ut på en tre timers tur (en vei) til Trondheim og IKEA :sjarmor: Svidde av noen grunker der ja, men fikk meg nye gardinstenger da.... :blunke: Så dro vi hjemover i 13 tiden, og var hjemme klokka halv fem. Dro direkte til ei venninne og var der et par timer mens sambo sov en dupp. Kjørte så han på 30 års dag til søsteren sin, og jeg var også der en liten stund (lenge nok til å smake på grillmaten :sjarmor: )før jeg bega meg til sentrum og ny utendørsfest - for "den eldre garde" denne gangen da :ler: Møtte en del kjentfolk, men det ble litt tamt, og jeg kjørte så det ble ikke de helt store utskeielsene liksom. Var hjemme og i seng klokka halv tre i natt og måtte hente sambo klokka 12 idag. Nå har han besøk, og jeg har sovet et par timer, men nå skal jeg på jobben å vise rundt hun som skal være vikar for meg til uka :D

Ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o DJISØSS KRÆIST..

Trenger jo virkelig en ferie etter den helga her du.. :ler:

Bare to uker til bryllup også :o

Hvordan er nervene ??

Går alt som planlagt eller ??

Var på IKEA på mandag en tur jeg, men syns det var så

tomt.. De hadde kanskje fått inn "ny varene" nå ??

Vel du får ha en fortsatt fin søndag...

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her har man jammen pussa opp :o Ble helt forvirra jeg, og trodde dagboka mi var borte for godt. Men etter litt leting fram og tilbake fant jeg den igjen.....puh :sjarmor:

Men det ble lyst og fint da, skikkelig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monjavennen. Blitt fint her ja? Litt forandringer men litt uvant allikevel.

Er innom for å gi deg en *STOOOR KLEM* og håper du har det bra.

Er alt i rute til bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg. Det er så deilig for nå skal jeg bare slappe av og kose meg. Og neste torsdag tar jeg ferie :briller:

Bryllupet? Herregud, jeg stresser litt, men det virker som at vi er i rute. Kjolen er ferdig omsydd og henger i skapet. Sambo sine klær henger der og - og ringene henta jeg igår. Så vi har det viktigste for å si det sånn. Sambo og pappsen hans stekte opp 11 kilo kjøtt på onsdag så det står på frysa sammen med grønnsaker og sodd til nattmat. Mamma ordner multer til multekrem, og flatbrød, i kjelleren til svigermor står det øl, vin, brus, peanøtter, potet, saltstenger, duker, te lys, lange lys og gaver til servitørene....+++ Puh, nøkkelen til lokalet henger på hjortegeviret (!!) i gangen og alt er liksom et evig rot. I helga skal jeg laste ned musikk og finne ut hva vi skal pynte med. Avtaler med blomsterdekoratør, sminkør og frisør er i boks og forloverne er underrettet om deres oppgaver. Kjolene til brudepikene er tilpasset, samtalen med presten er unnagjort og papirene levert til kirkekontoret :o

Husker ikke mer for øyeblikket jeg...... :roll:

Før jeg tenker så mye mer på bryllupet skal jeg rundvaske kjelleren og gjøre istand to soverom der til gjester vi får. Da har nok helga gått når jeg er ferdig med det....

Joda, vi er i rute - men jeg gjør det neppe igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi er i rute - men jeg gjør det neppe igjen :wink:

:ler: Det var godt å høre ....

Bare en uke igjen nå...

Kjempe spennende...

Lørdagsklem fra Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare digger når det meldes drittvær her. Stor mørk sky med masse regn på kartet igår - og hva våkner jeg opp til? Strålende sol fra skyfri himmel og 17 grader i skyggen klokka halv 8 :briller:

Sambo har vært ute med avisene i morges så han sover nå, mens jeg slapper av foran PC'en og laster ned litt musikk. Ble inspirert av dagboka til Klips og tok ned M Peoples "Just for you". Hadde helt glemt den jeg.

Tusen takk for koselige hilsninger Jennifer, Middis og Jinx :kysse:

Idag er det bare en ting som irriterer meg en smule, og det er hvorfor "alle" har en slik tøff blå/grønn skriftfarge på innleggene sine, og det faktum at jeg ikke skjønner hvordan.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: DUSTESAMBO!!! :kjempesinna:

Sambo skulle vaske klær på onsdag (les: arbeidsklær), og han glemte å sjekke mobillomma si. Der lå min nesten nye Nokia 3510 - nyvaska, senterifugert og DØD :evil:

Han har lovet meg ny mobil, men jeg bare måtte få ut frustrasjonen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har dratt bort til noen venner av oss som har jevna hagen med jorda - bokstavelig talt. De har gravd opp hele tomta omtrent og skal planere alt på nytt. Samtidig har de sprengt vekk litt fjell (som sto en meter fra husveggen :o ) med tanke på påbygg etterhvert. Så nå er sambo og hjelper dem - ahh - stillhet :ler:

Holder fortsatt på med nedlastinga av mp3'er, men skal snart vaske kåken - om jeg klarer å rive meg løs fra KG da :wink: Kanskje jeg klarer å sette på en maskin med klær iallefall.

Idag ringte sambo's forlover og var ganske frustrert på sambo's andre forlover (!?!). Forlover nr 2 skulle ordne med utdrikkingslag, men noe har tydeligvis gått helt feil, for forlover nr 1 var ikke informert. Så det ble ikke noe utdrikking idag heller. Antakeligvis blir det på torsdag da. Og det er jo absolutt siste sjanse og det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja,

En uke igjen... Vet du noe om din forlover har planlagt utdrikningslag for deg da?

Jeg har også lastet ned MP3-filer i dag og ellers bare sløvet og kost meg. Deilig med helg, ikke så ofte man ikke gjør noen ting lenger.

Fortsatt god helg!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er følgende dyr i senga:

Tiger

Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg.

Bare for ordens skyld :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...