Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Takker for skryt! :ler:

Forøvrig er det "kun" 2½ år igjen til jeg blir 30, men jeg tror ikke det å bli 30 behøver å være så ille egentlig. Kommer ann på hvordan man føler seg. Å bli 30 er jo også bare å bli ett år eldre.

Husk foressten å spørre Lea hvor lenge det er til hun blir 30'. :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er såååå treigt :evil: Men det er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg laster ned musikk, henter ned e-mail og surfer på KG - samtidig?!? :ler:

Holder på å laste ned musikk til bryllupet. Det hele endte med at vi sa opp trubadurene våre for en tid tilbake. Da jeg hørte de i det bryllupet jeg serverte i (til zeta5) i mai ble jeg ikke overbevist. Gjestene klaget på musikken, og det skal ikke jeg ha noe av nei :-? Så det blir "hermetisk" musikk på oss, men det er nok ikke det viktigste heller da. Hovedsaken er at det blir musikk. Så vi kjører litt safe med dansbar musikk tidligere på kvelden, og så kommer hitliste musikken til nachspillet etter nattmaten :sjarmor: Shake it baby :hoho:

Om noen har noen forslag til hva vi skal spille er jeg lutter øre for forslag. Akkurat nå er jeg i Per Gessle hjørnet mitt :ler:

Puh, det er varmt ute idag gitt. Har labba meg en tur med gammel hunden, men han orka ikke å gå mer enn noen få hundre meter. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi vandra langs åkerkanten til naboen, gresset er knehøyt for meg og det er en liten spaniel-gutt. Stakkaren så jo ikke hvor han skulle gå en gang jo.....Vi var vel ute i omtrent 20 minutter, men det var mer enn nok for han det.

Sambo derimot har vært ute med unghunden lenge nå. De kjørte til et sted det er masse skogsfugl for å trene litt til jakta starter om en mnd tid. Regner med at de kommer hjem snart, for jeg synes de har vært ute lenge nå. Og så vi som skulle tappe rødvin på flasker idag da...... :)

Ellers har det vært en ganske så lat dag. Har vært ute og luket i halve blomsterbeddet mitt da. Og det er svært så det er masse igjen....hulk. Jeg hater det så neste år blir det barkduk og dekkbark for alle penga. Da er det slutt på lukinga. Jeg har så innmari lyst på hagedam og jeg. Vi har en flekk i hagen som er perfekt for det, bortsett fra at vi må ha gravemaskin for å grave opp der da.....Tenk så lettvint da. Og mye mer dekorativt enn en masse brennesle og dritt.....*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk foressten å spørre Lea hvor lenge det er til hun blir 30'. :ler:  

Jennifer

Jeg har ikke tenkt å bli 30 jeg. Jeg har jo tenkt å leve ganske lenge da, men jeg tror jeg venter på dere liksom..

Men jeg blir 30 snart... i år liksom.

Gammel-Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.....nå rakk jeg ikke å spørre liksom..... :(

Jeg tror ikke 30 er så ille, men det er ikke lange biten til 40 da.....Den er liksom litt lenger når man er 20.....Uansett tviler jeg på at jeg hadde villet vært 20 igjen. Synes jeg har det OK nå jeg. Men å bli 30 *smake på følelsen* - det er liksom et skille det. Fra 20 - årene til 30 - årene.....Når jeg er 30 er mange av dem jeg kjenner noen-og-tjue et par år til liksom. Fytti rakker'n så urettferdig..... :roll:

Dessuten synes jeg det går mye raskere fra 20 til 30 enn det gjorde fra 16 til 18.....tiden flyr liksom nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg at det er ganske avslappende å bli 29+ jeg.

Fra jeg var 12 til jeg var noen-og-tjue så var det alltid så mye mas.

De siste årene har vært deilige sånn. Jeg er ikke så usikker på ting lengre, er fornøyd med det jeg har.. slipper å bli med på ting fordi jeg er så ung.. for nå er jeg jo gammel :ler: .

Næh.. alder spiller ingen rolle for meg.

Jeg har utrolig få i min omgangskrets som er på min egen alder. Noen er 20, andre er 40. Tenker aldri over at de er yngre eller eldre enn meg jeg.

Ung-Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei snuppa...

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN I DAG... :bursdag:

Håper du får en kjempe fin dag...

Jeg tar deg igjen om ett par mnd'er .. Da er det min tur å runde 26. Så enda er jeg en ungfole... :ler:

Takk for kos hilsen i dagboken min. Så kjekt å høre fra deg igjen.. Er spent på hvordan det går med bryllupsforberedelsene ja. Snaaart er du gift også gitt... :D

Tiden går så utrolig fort, det er jeg enig i.. Før syntes jeg den gikk så treigt. Ønsket først at jeg ble 18 og så var det to laaaange år til jeg var 20, men nå.. nå suser dagene, ukene og mnd'ene avgårde i full fart. Hmmmm... Hva skal man syntes om sånn da????

Vel, jeg er snaaart på vei på badestranden jeg. Her er strålende vært og kjempe varmt, så jeg gleder meg til å sole meg..

Ha en flott dag og en flott bursdag i dag.

Sender deg en svææær Nett- Kake. Jeg har gjort meg det bryet å laget ett tog. En tog- kake med geletopper på.. Slike som barna får. Jeg tenkte det måtte være perfekt..

Så kan du spise den vognen du vil... Lok.fører Jensen er den gule seigemannen du ser helt der framme, han kan ta deg dit du vil.... :D

Kost at du er "tilbake" vennen

Stor klem fra Skusla! Lok. fører nr to fra høyre ( rød dame seigemann).... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååhhh.....kake *slurp*!!! Tusen takk for hyggelig gratulasjon og kake Skusla :kysse:

Skal kose meg masse idag jeg. Først skal jeg på jobben en snartur mens sambo lager sjokoladekake og vasker og rydder huset.....(er ikke han bare en knupp da eller?). Så kommer mamma. pappa og svigermor på besøk i ettermiddag. Da skal jeg slappe helt av og bare kose meg :sjarmor:

Vel, så er jeg kommet hit da: Idag blir jeg 26 år og holder på å eldes - med stil da :ler:

:hoppe::hoho: HURRA FOR MEG!!! :hoho::hoppe:

Jeg må bare huske å forandre profilen min så det ikke står 25 der lenger og da :( Føler liksom ikke at jeg må lyve på alderen heller da.... :ler:

Ha en fin søndag, nå må jeg jobbe litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker inn litt etter kirketid, men hva passer ikke bedre enn en liten bønn på en sådan (søn)dag?

INFORMASJONSSAMFUNNETS MORGENBØNN!

"Fader vor, du som er i

datamaskinen.

Hellig vorde ditt operativsystem,

komme ditt flerbrukssystem,

skje din vilje som paa skjermen,

saa ogsaa i printeren.

Led oss ikke inn i systemfeil.

men fri oss fra de mørke skjermer.

Gi oss idag vor daglige utskrift

og tilgi oss vaare tastefeil,

selv om vi aldri tilgir

noen systemfeil.

Thi, ditt er systemet,

og makten over personalet

i evighet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Monja

:bursdag:

Gratulerer så mye med dagen !!!!!

- å velkommen etter ...........

Håper dagen har vært kjempe fin..

Jobbe på søndag ? På bursdagen din ?? :fy:

Syns du jobber sinnsykt mye jeg...

Hm...

Håper kaken smakte :P

Klemmmmmm :kysse: Jinx

Psst...

Det er en ting jeg har lurt litt på...

Valgte du nicket pga sangen Monja ??

Hadde dilla på den for .. hm... 10 år siden ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Fredagsbarn og Jinx!

Jeg har ikke vært lenge på jobb altså. Bare et par timer. Og jeg valgte det selv, for da blir det mindre å gjøre i morgen. Og så fikk sambo arbeidsro :wink:

Da jeg kom hjem hadde han bakt sjokoladekake og rydda huset. Nå holder han på å rydde litt mer, og skal vaske gulv over alt snart. Han er bare så dyktig. Og så hadde han satt på oppvaskmaskin og hengt opp klær i solskinnet :kysse: Han er bare så flink altså. Kjempestolt av han jeg.

Selv skal jeg hoppe i dusjen nå, og ut å klippe plena etter det. Synes det er mye mer moro enn å gå inne å stulle jeg.... :ler:

Skal sjekke inn igjen i kveldinga, etter at vi har vært ute og spist. Skal kooooose meg resten av dagen!

Nei, jeg har ikke valgt nicket mitt etter sangen "Monja". Finnes det en sang som heter det? :o Visste ikke det en gang jeg :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, den ja.... :oops: Det burde jeg jo visst, for han mannen som har laga den lekte jo med pappa da de var små.....(Fy, monja :oops: ) Men jeg har likevel ikke tatt nicket mitt derifra :wink:

GJETT DA......

...om jeg er sliten eller? Puh, det er strevsomt med masse folk på besøk - og masse kake - og ingen pakker :o Men jeg fikk penger da..... :D 1400 kroner, så jeg vurderer å ha bursdag oftere jeg :ler:

Men nå skal jeg krype under dyna og stille vekkerklokka på 03.45, og i morgen er det en ny dag igjen. Og som ikke det er nok må jeg ha vikar sammen med meg fordi hun jeg jobber med er syk :x

Tusen takk for koselige hilsener og gratulasjoner alle sammen. Både de som har skrevet på Personlige meldinger og de som har skrevet i dagboka mi :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Ser du gifter deg om ikke så lenge !

Det blir en minneverdig dag, husker enda sommerfuglene i magen jeg !

Ha en fin mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Pause fra jobben.....i noen minutter. Skal i dusjen før jeg skal tilbake, så jeg har vel en halvtime eller så på meg...puh.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten kjøpt sånn elektrisk insekt-dreper idag. Sånn med sånn fancy blått lys inni......Så nå skal det myrdes :evil: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva koster en sånn fancy duppedings da? Og ikke minst (og viktigst av alt) fungerer den?

God myrding!

Jennifer

-lei av insekter- :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 99,95 (!!) for denne fancy duppeditten, og den funker :kul: Hører det "smeller" i den til stadighet når fluene flyr inni :ler: *ondskapsfull latter*

Og Jennifer, med det samme jeg har deg "på tråden": Kan ikke du sende litt varme til trøndelagen? Her er det nemlig bare 17,2 grader og grått og trist idag.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også musserende vin til bryllupet idag.... :D Som jeg og monjamannen skal nyte i bilen på tur til fotograferinga. Blue Nun Gold Edition med 22 karats gull-løv neddi.....Blir steikje bra ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...