monja Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #481 Del Skrevet 12. mai 2003 det er jo egentlig et under at jeg klarer å komme meg på jobben til rett tid, men på de 5 årene jeg har jobba der har jeg aldri forsovet meg - ikke sånn at jeg har kommet for sent nei Og jeg jobber her: http://www.no.issworld.com/view.asp?ID=185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #482 Del Skrevet 12. mai 2003 Må bare legge inn adressen til Skusla's herlige Vart du skræmt no? tråd i dagboka. Den skal definitivt inn på hjemmesiden som er under produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 12. mai 2003 Høh....på tide å rydde mobiltelefon igjen - var jo genialt å legge dem inn her da, for da har jeg iallefall samla dem på ett sted :blunke: Fra sambis: ....Jeg elsker deg. Så lite, så enkelt, så godt å få høre, så godt å få sagt, det varmer og gleder, hver dag som hver natt. God natt min skatt, nå tar jeg dyna fatt. Glem alt vondt, du sovner på et blunk, se på stjernene og tenk på meg, jeg ser samme vei og savner deg... Good night my friend, close your eyes, may your dreams be sweet, listen to the angels song of sleep, soon we´ll meet again, but until then: I love u my friend! (>*<)"<) ( ) ¤,) ("v") ( £,.- ) "v" LL.J L,J EKSTRA GO KLEM TIL DEG FORDI DU ER DEN DU ER!! Kveldsbønn for single damer: Kjære Gud du som skaper, se min fitte som den gaper, send en mann før det klikker, gjerne en som også slikker... Amen! Fra "aprilspøken"/Mr.X: Advarsel!! Øl inneholder kvinnelige hormoner! Dette er bevist ved at 200 menn drakk 16 flasker hver. Samtlige skravla, samt at de ikke kunne kjøre... Hvordan bør den perfekte dame være? -Det er ei som suger deg og knuller deg til langt på natt, ...og etterpå blir forvandlet til en pizza og en halvliter! Det tar et minutt å bli venn med noen, en time å bli kjent, og en dag å like noen. Men det tar et liv å glemme en som er så spesiell som deg!! *åh, han er nå søt og da* Det lyser en stjerne på himmelen et sted. Et sted der alle stjerner finner fred. Når du er trist og lei se dit og husk at jeg er glad i deg!!! Hørt om hu som hadde så slappe skamlepper at når det kom en musefis, så blafret leppene slik at det hørtes ut som fittepreik. Hei sexy.....Lyst på litt moro? Noe spennende ... Noe deilig som du kan slikke i deg? En skikkelig overraskelse? ...Gå å kjøp deg et jævla kinderegg! Fra sjefen min :o Kuk Shot: Strø salt nedover en ståkuk, lag hull i en sitronskive, tre den nedover kuken, slikk i deg saltet. Hiv innpå og sug deg inntil sitronskiva Jeg har satt en ny standard når det gjelder SEX. Når jeg er ferdig er det så grundig gjort at selv naboene tar seg en røyk etterpå! De satt på rommet hennes da strømmen gikk. Snart stønnet han: -Guuud, så varm og deilig du er! Hun: -Hold kjeft din idiot,og få pikken din ut av kakaoen min! Vennineprat: Min mann er blitt 300% impotent! 300% går da ikke? Joda, han var 100% impotent, men igår falt han å brakk fingeren og bet av seg tunga!!!! Hun:"No e æ lei av at samleiet bare varæ i 5 minutter!, æ vil ha forspill! Han tenker litt og sier:"Ok, då kan du jo klø dæ litt på fitta, så går æ å drit!" Ole Brumm har gått av med pensjon og det er nå en ledig stilling som verdens søteste person.Da tenkte jeg med en gang på deg SOLEN betyr for MÅNEN d DU betyr for MEG..for uten solen kan ikke månen skinne & uten dg kan jg ikke leve..bli som solen & skinn på meg,for jeg er glad i deg! Du og koalabjørnen har noe til felles. Dere er begge søte, og man må ta vare på dere. For dere er to raser verden har ikke råd til å miste! Dere er spesielle! Det er så koselig når sjefen sender så nusselige meldinger. Men så er vi fryktelig glade i henne og da. Hun er vel egentlig ikke helt sjef da, bare mellomleder, men hva så.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mai 2003 #484 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei hei Monja-vennen DE søte meldingene da... Å morsomme.. Tror jeg stjeler noen av de jeg... Nå har jeg akkurat kommet hjem fra min første time med ny lege og han var KANON hyggelig, jeg er SÅ FORNØYD!!! :D Så det var en stor overaskelse og glede i hverdagen. Har du lagt "vart du skræmt no" inn ja... morsomt. Men du, hvordan legger du ut dagboken din i signaturen, med noe du har skrevet over...??????? F.eks: trykker på "vart du skræmt no" og der er den linken... Forstår du hva jeg mener???? Hvordan gjøres DEEET lurer Skusla på.. Å blir veeeldig glad om du forteller meg det! Håper du har en fiiin dag da vennen.. Morsom avatar du har fått deg forresten.. :D Stoor klem fra meg..... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mai 2003 #485 Del Skrevet 13. mai 2003 *tusler innom* LØØØØØØØØØØØFTEEEERRRR! Kan jo ikke risikere at Monja overanstrenger seg etter strabasene med å holde dagboken min på side 1 mens jeg var borte. Sånn som du jobber om dagen også da Monja. :o Ja ja, jeg får stress på jobben selv jeg den kommende måneden, men det går nok det også. Det går jo tross alt mot sommer! Tilbake jeg, etter bryllup og det hele. Godt at det er over sier nå jeg... Så nå sitter jeg her og gjesper mens vaskemaskinen surrer i bakgrunnen. Har grønnaktig rensemaske i ansiktet og er skikkelig lekker. Om ikke lenge skal jeg legge meg på sofaen å se Friends, hvis ikke jeg blir sittende her istedet da. Det har nemlig skjedd før... Kos fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2003 #486 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei på deg, snuppa! Så mange morsomme og fine meldinger du får - jeg stjeler noen jeg...Kjempefint at du legger dem her! Ellers håper jeg du har det bra, og at du ikke sliter deg ut om dagen... Ønsker deg en god natt! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #487 Del Skrevet 15. mai 2003 Puh, endelig hjemme etter to døgn på jobben....føles iallefall sånn Men nå er det straks helg :D Gleder meg masse til det da. "Ga bort" noen timer til noen andre i morgen jeg ja....Så etter klokka 10 er det FRIIII!!!!! JIPPIII!!!! Har egentlig vært en flott uke selv om jeg var innmari sliten i går da. Faktisk så sliten at jeg begynte å grine av ingenting :oops: Men så sov jeg en laaaang dupp på sofan og gikk bums i seng klokka 22, så det ble masse energi til dagen idag også. Fikk virkelig lada batteriene. Har fundert på om jeg skal stille frivillig som tillitsvalgt jeg. Ingen andre vil, og egentlig er det litt interessant også da. "Fredsmegler".....hihi. Og så har jeg starta med trivselstiltak på jobben og da....Jeg donerte et helt kaffeservise (sånn fra bokklubb) til jobben idag jeg. Ordna opp på pauserommet også jeg. Blå duker på bordet, blå vase med hvitveis i og te-lysestaker...... Og så skal vi ha grillkveld - hjemme hos meg Kall det gjerne smisk....hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 #488 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei Monja, Koslig at du har vært innom her igjen. Pass på så ikke du blir utbrent også nå da. :fy: Bare sånn så det er sagt likssom. Her i Danmark er det helg nå, for vi har helligdag her i morgen, O'store bededag. Alltid deilig med en rød dag i kalenderen. God helg og god 17. mai til deg når den tid kommer. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2003 #489 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei på deg, Monja! Skjønner du har mye gjør for tiden - jobb OG smisking! Syns det er kjempefint at det finnes sånne som deg som gjør ting koselig rundt seg, og som gjør en ekstra innsats! Det er utrolig viktig! Nå er jeg bare kjapt innom for å ønske deg en god helg! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #490 Del Skrevet 16. mai 2003 gOd HeLg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #491 Del Skrevet 16. mai 2003 Trivselskonsulent?!? Det er meg det Iallefall sa teamlederen min det idag. Vi er begge opptatt av å ha det kos rundt oss, så idag ble det vaffelkaker til både frokost og lunch, vi kjøpte 4 silkeblomster som vi satte i vinduet på møte/spiserommet og vi tok inn masse løv som vi satte norske flagg i til i morgen.....Det ble så fint atte Men nå er det helg - etterlengtet, men travel.....puh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #492 Del Skrevet 16. mai 2003 Nå har sambo laga kylligfilet med ris og fløtesaus :D *nammis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #493 Del Skrevet 16. mai 2003 JA TIL RUS IS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. mai 2003 #494 Del Skrevet 16. mai 2003 Rus is??? Også meg... *sikle* Jennifer -Rusa på hagearbeid- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. mai 2003 #495 Del Skrevet 17. mai 2003 Rus is? Is med likør? Åååh....nå fikk jeg lyst på det daaah!! Rusler bare innom for å sjekke ståa her. Har vært stille og rolig ser jeg, akkurat som hos meg. Grunnen er at det har vært langt fra stille og rolig IRL, men masse å gjøre og er kjempesliten. Håper du har hatt en fin 17. Mai og har det BRAAAA!!!! Også ønsker jeg deg en riktig god helg, det som er igjen av den. *klem* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2003 #496 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei på deg! Tusen takk for koselig bursdagshilsen! Håper du har hatt en fin helg, vennen! :D Kleeem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #497 Del Skrevet 18. mai 2003 Heia alle sammen!!!!!!! For en utrolig flott helg. Været har vært helt nydelig, og jeg har kost meg storveis....Hadde en toppers dag igår, selv om det ble skikkelig stress og vonde bein - som vanlig.... Først måtte vi jo bare se barnetoget som starta klokka 10.00. Da det var slutt litt over 11.00 kjørte vi i full fart hit vi bor for å se på det lokale toget (forplikter seg når man bor på ei øy ). Så tilbake til byen igjen, og til svigermor der vi drakk kaffe og spiste middag. Så måtte vi jo få med oss folketoget klokka 17.00, men etter det var det bare å dra rett hjem og legge beina høyt Deilig.....la oss tidlig og sov helt til klokka halv 11 idag. Da dro sambo på båttur sammen med faren sin, og jeg stelte litt hjemme. Etter det dro jeg på hytta til svigerfar der sambo venta og så fikk bikkjene lekt litt mens jeg sola meg. Nå skal jeg ut i hagen og flytte på noen planter og sånt Ha en fortsatt flott helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #498 Del Skrevet 18. mai 2003 HJELP!!!! Nå er det bare 5 timer til vekkerklokka ringer. Så er det vel bare å møte den knalltøffe virkeligheten igjen og karre seg på jobben.....Trøsta får være at det bare er 5 dager til helga.... :o Denne uka ser ut til å bli litt roligere enn sist uke, men det er nå det. Når man møter på jobben er nok virkeligheten en helt annen. Da er det sikkert sykdom og ferier om hverandre, så blir det et stress uten like.... På onsdag skal jeg jobbe litt mindre, men så skal jeg i begravelse istedet, og det er ikke noe bedre.....Det verste jeg vet :cry: På fredag blir det en helvetes dag, men så blir "belønninga" offisiell åpning med "gallamiddag" og masse fint folk på fredagskvelden.....Kan bli koselig det Men nå skal jeg finne senga. Sambo sitter og glaner på "Matrix" på TV3 , men jeg regner med at den er ferdig snart....Da blir det masse kos da :kysse: *tror jeg ja.....sover vel før sambiz får pussa tenner jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #499 Del Skrevet 19. mai 2003 Hæpp!! Er bare innom for en liten dagbokoppdatering før jeg finner dusjen og så senga....... Har vært på jobb i dag og jeg, og det var skikkelig varmt.... Heldigvis hadde jeg "pause" mellom 10 og 15 og da gjorde jeg minst mulig. Det er ganske deilig når det er så flott vær. Føler meg litt priviligert.... Nå spørs det om den rolige mandagen utvikler seg til en alldeles grusom uke.... Tirsdag: Jobber som vanlig 7 timer, men det kan hende det blir overtid. Vet jeg faktisk ikke før i morgen tidlig :o Onsdag: Jobber 7 timer, men skal i begravelse på ettermiddagen så jeg slipper ettermiddagsøkta..... Torsdag: Jobber 8,5 timer - foreløpig Fredag: Jobber 5 timer på morgenen (før klokka 10), tre timer mellom 14 og 17....og skal i begravelse klokka 13 :o Så er det gallamiddag og offisiell åpning av HiNT klokka 18 - 02..... Lørdag: Jobber 3 timer overtid for å ordne etter middagen.... Ser ut til å bli en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2003 #500 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei, vennen! Travle uke ser jeg - håper du ikke sliter deg helt ut da! :D Ha det fint! Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå