Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Heisann Monja!

Inne og sniker i boka di, nå luere jeg på hva den ostefristelsen du skulle ha til middag er??Vær så snill å fortell ellers blir det fiskeboller til middag her i morgen :oops:

Dere feirer vel burstdag nå...håper det er kos!

Klem fra Malin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Inspector Lea tar fart og schpretter inn i dagboka til Monja. På hemmelig oppdrag fra Jennifer "The danish" (hehe.. det betyr wienerbrød altså)*

Jepp.. Monja er rusa på zap'er. Ingen tvil om det.

Ringer min rålekre slavegutt på inspector-kontoret og ber ham om å ordne en plass på psykriatisk avdeling. (Kan dere se hvor velskapt rumpa hans er der han smyyyger seg bortover gulvet i retning telefonen?)

Plass er reservert!

Eh.. jeg tror jeg må ta et par ord med slavegutten på kopirommet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hello Sunshine!

Du, jeg savner deg på KG om dagen jeg...Har du mista gløden, eller er du så travelt opptatt for tiden? Dette med KG-formen kan jo gå i bølgedaler, det er jeg den første til å skrive under på...Men jeg håper på å se deg her litt oftere igjen snart. :roll:

Ha en finfin kveld, Monja! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

hei hei...

her var det stille fra Monja i kveld.... hvor har det blitt av deg da ???

håper du ikke har blitt dårligere av forkjølelsen din etter all styring og stelling med baking og bursdagsfeiring da .... men jeg må jo si du er veldig flink til å stelle i stand til bursdag for samboern din da :D

ønsker deg en riktig koselig kveld ( hm er vel natta nå.... :roll: )

klem fra sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"dam-dam-dam-dam-di-dam-dam.....Jeg leveeeeer..........!" :D

Har jeg ikke skrevet på to dager :o :sjokk: :o :sjokk:

Vel, jeg har hatt det fryktelig travelt - ti poeng til den som gjetta det :ler: Sånn som igår dro jeg hjemmefra klokka 04.30 og var ikke hjemme før klokka 23.30 :o Og idag var jeg på jobb fra 04.00 til 06.00 :sjokk: Så jeg har stått opp nå jeg :sjarmor:

Tusen tuuusen takk for alle koselige hilsener. Skal suse innom flere dagbøker ser jeg, men først har jeg 900 innlegg jeg ikke har lest *besvim* :roll:

Og oppskrifta på Ostefristelsen legger jeg ut på Mat-tråden :sjarmor:

Ha en flott dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja,. innleggene samler seg fort opp når man ikke er innom på noen dager.

Fint å ha deg her igjen i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!!! Så akkurat tråden til Skusla på Snikk-Snakk, og er skjelven enda.... :o Heldigvis fikk jeg sambo til å se den sammen med meg, men hjertet hoppa over et hakk, og jeg fikk gåsehud over hele kroppen - HELE kroppen :o :ler: Han ble helt paralysert han. Og han blånekta å se den en gang til - noe jeg heller ikke har klart...Jeg har prøvd å gå inn på linken flere ganger, men jeg klarer ikke å sitte der lenge nok til å se ansiktet som kommer opp på skjermen.....

.....jeg får sikkert ikke sove i natt :grine: .............

Og så jeg som er så husredd da. Skremme meg selv sånn. Vet ikke om jeg klarer å se opp i vinduet en gang, for jeg er usikker på om det kommer opp et sånt ansikt der og.....*grøsse grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen, vennen!

For noen syke arbeidstider!

Hva jobber du med ?

Håper du får slappet av og ladet opp batteriene i helgen da :D

Åå, er det det bildet der det skal spøke, og så kommer det etterhver et stygt ansikt og et høyt hyl ? Den har jeg sett i allefall og den er ekkel!

*grøsse*

Du er ikke den eneste som er mørkeredd... Uffe...

Ha en kjempefin helg da :)

Stoor klem fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei monja vennen...

Så jeg skremte deg i sted med den linken min????? :hoho:

Moro.. Da har jeg oppnådd deg jeg ville..

Holdt på å LE meg ihjel av de svarene som ble skrevet...

Tusen tusen takk for koselige hilsener i dagboken min når jeg har vært borte..

Det varmet utrolig masse. Dere er så gode alle sammen at jeg blir helt rørt...... :D

Har hatt en super ferie og nytt godt av sol og varme..

Hadde håpt at jeg kunne ta med meg litt av godværet opp igjen, men det første som hendte når vi begynte å kjøre fra flyplassen når vi kom hit idag var at det begynte å HØLJE ned....

Men men, det gjør ingenting..

Nå MÅ jeg gå å legge meg her.. Var oppe kvart på fem i dag morges så jeg sitter bare å bikker med hodet..

Snakkes snart da vennen..

Håper du har en flott helg og at du sover godt nå.. :)

Natta da....

Stooor klem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg NEKTER se på den linken Skusla har lagt ut på Snikk-Snakk. Hvorfor? Fordi jeg har sett den for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden, så jeg skjønner hva det er. Nå er den ikke lenger så klart i minnet, og jeg jobber med og få visket det HELT UT! I neste uke reiser sambo bort, og jeg haaaaaaaaater å være alene, så NOPE :fy: NO WAY at jeg ser på den der igjen. BASTA!

Hmf!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg nektet å se den fordi jeg leste kommentarer om den i dagbøker jeg. Ikke søren om jeg utsetter meg selv for noe slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen!

Jeg lo så godt da jeg så "skremme-tråden" til Skusla! Der var det mange skremte folk, ja! :ler:

Jeg hadde nok svima av hadde jeg sett på linken uten å vite hva jeg hadde i vente. Ei på jobben snakka om en sånn link engang, og jeg regna med at det var denne - og jepp, jeg hadde rett. Men jeg må innrømme at jeg skvatt likevel, jeg - selvom jeg visste om ansiktet og skriket... :lol:

Jeg skjønner at du er travelt opptatt med jobb om dagen - flott at noen holder samfunnshjula igang! :wink:

Håper imidlertid at du får bedre tid snart, sånn at vi på KG kan få nyte godt av ditt nærvær!

Ønsker deg en finfin uke, vennen! :D

Stoooor klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Åh, dere er så snille som skriver i dagboka mi selv om jeg til tider glimrer med mitt fravær. Det er faktisk travelt som faan nå, men jeg satser på at det roer seg etterhvert :wink: Får til over 180 timer i mai, og det er jo ikke så ille det da. Kommer godt med ettersom jeg brukte opp feriepengene mine i januar.... :P Så da er det ikke så gærent likevel i sommer da. Og med noen skattekroner i tillegg skal man jo ikke klage....

Ikke så mye iallefall (Selv om utgifter sånn alt i alt kommer seg på 45000 i juni :o Men da er det inkludert resten av bryllupet :ler:)

Vel, jeg skal ikke love noe framover, men jeg skal titte innom så fort jeg får sjansen til det utover i uka....Fortsett gjerne å skrive koselige meldinger. Da blir jeg så glad :D

:kyss: KJEMPEGLA' I DERE ALLE!!!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg har ufyselige arbeidstider..... :sinnatagg:

Det vil si, egentlig ikke, men jeg er flink til å utsette, og da må jeg ta igjen det til tider som ikke ligner noen ting....Det er ikke vanlig at jeg jobber fra 04.00 til 06.00 på en lørdag altså :ler:

Dette er mine arbeidstider - hver dag:

06.00 - 10.00 og 15.00 til 17.00

Og hver fjerde fredagskveld jobber jeg fra 19.15 til 22.00 eller 22.30. Det varierer litt.

Men så er jeg flink til å ta på meg en time eller to ekstra innimellom. Sånn som på fredagskvelden. Da ringte jeg teamlederen min som var ute på en annen jobb og lurte på om de ville ha litt hjelp :o Derfor ble det senere enn vanlig, og ettersom jeg hadde utsatt fredagsjobben jeg skulle gjort mellom 15.00 og 17.00 måtte jeg ta den igjen på lørdagen. Da var det like greit å gjøre det mens sambo var ute med lokalavisa :D

Og idag også.....noen timer ekstra på grunn av sykdom....jobba fra 06.00 til 10.00, fra 11.30 til 14.30 og fra 15.00 til 16.00 (fikk hjelp av teamleder på den siste økta :wink: ) Sånn blir det i morgen også, men da starter jeg klokka 05.00 da :roll:

Så fikk jeg oppklart det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...