Gjest Lea Skrevet 22. april 2003 #361 Del Skrevet 22. april 2003 Nå må du slutte å stjele raseriutbruddene mine altså Monja . Er forresten ikke så sinna lenger nå, bare oppgitt og utkjørt! Fint at du merket feilen FØR du laget ferdig alle invitasjonene da. Jeg har (i samarbeid med en venninne som skulle gifte seg) klart å printe ut 120 invitasjoner med feil dag jeg!!! Det var mest hennes feil, for hun gadd ikke å lese kladden jeg laget til henne. Men så var dette vare dekorerte brevark med tekst på da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2003 Forfatter #362 Del Skrevet 22. april 2003 :oops: Øh...jeg ble bare så sinna....klarte ikke å styre meg :oops: Men nå går det bedre.....sitter og diller med dem nå jeg. Puh, bare 5 igjen, og jeg har klart å jukse det til også jeg. For å spare litt tid :D Skal snart finne senga, for lille chinchilla gutten - nyoperert igjen, sover enda etter narkosen :o Den fikk han klokka 5 så det blir nok til at han våkner i natt tenker jeg....Ligger an til at sambo og jeg må opp hver time for å sjekke på han sånn just in case..... Så jeg finner senga nå jeg. Natti alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2003 #363 Del Skrevet 22. april 2003 Hei på deg! Åhh, skjønner godt at du ble irritert over innbydelsene i stad, men jeg ser at det har gått over igjen, og det er bra! Må være så spennende å forberede bryllup - såå mye som skal ordnes og fixes. Det meste er vel sikkert gøy, men likevel...Mye å holde styr på? Er en liten snartur innom forumet igjen jeg nå da, for ørtende gang idag...Hva er egentlig en liten snartur... Jeg har for meg at det er et kvarter, tjue minutter jeg, men når jeg ser på klokka ser det ut til at mine snarturer drar seg opp mot et par timer rett som det er...Hmmm... Måtte chinchillaen din opereres igjen?! Stakkars liten da...Får inderlig håpe at han kommer i form nå da. Har vært syk lenge han jo... Håper dere får sove godt i natt alle sammen da... :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 23. april 2003 #364 Del Skrevet 23. april 2003 Nå skal jeg haste bort til TV'en og glane på "Fame Factory". Er blitt litt hekta jeg.....må se det' date= bare må se det Godt å høre at det er andre som også har vært hekta - var hekta forrige sesong også jeg, og gledet meg orntli' til den norske versjonen. Noe jeg ikke skulle gjort - for det ble en gedigen skuffelse (kjenner forøvrig hun som vant den ) Nei, takke meg til svenske versjonen ja - og hoppet i taket da min favoritt vant Mandag og gårsdagen var derfor preget av abstinenser Ha en god onsdag Monja - nå er du vel klar med innbydelsene igjen. Kjedelig å gjøre feil altså, spesielt når det ikke er noen andre å skylde på Og god bedring til chincillaen din - dakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2003 Forfatter #365 Del Skrevet 23. april 2003 Hei og hopp! *rett og slett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. april 2003 #366 Del Skrevet 23. april 2003 Hei selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2003 Forfatter #367 Del Skrevet 23. april 2003 Kankje jeg skal fortsett nå.....?? Chinchilla gutten våknet ikke i natt :o Faktisk begynte han ikke å våkne før rundt klokka 10 i formiddag. Sambo hadde han med seg på jobben så han har vært under nøye overvåkning hele dagen. Nå er han betydelig bedre, men sjangler en hel del, og piper og styrer. Har lagt inn litt mat så jeg håper han snart er i stand til å spise litt av det. Virker som han spiser litt høy da Og så er han så sinnsykt selskapssyk. Så fort jeg viser meg foran luka på buret kommer han pipende, og jeg klare jo ikke annet enn å la han sitte i fanget jeg.....bløthjerta som jeg er (ifølge sambo). Må si jeg gleder meg til han er skikkelig i form igjen, og nå håper jeg han blir frisk for en gangs skyld.... :-? Huff, det er på tide å svisje over gulvet ser jeg....masse rusk og rask :x *prøver å hente inspirasjon og motivasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. april 2003 #368 Del Skrevet 23. april 2003 Kan du ta en tur over gulvet vårt også da? Det trengs... Håper at den lille krabaten blir frisk snart ja. Du er bløthjerta? sambo mener at jeg også er det, ja en av tingene han tviler på i forhold til barn/hund er om jeg er i stand til å si "nei!" og mene det.... (ja, jeg mener selv at jeg definitvt er det altså, men han mener at disiplinen kommer til å bli hans "problem". I forhold til hund stemmer det delvis, fordi jeg er redd dem, men nettopp derfor vil jeg at vår hund skal vite at JEG bestemmer over DEN, ikke motsatt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #369 Del Skrevet 23. april 2003 Halloen, monja! Nå er jeg på vei i seng, og kom tilfeldig forbi her, og ville bare titte innom å si god natt og takk for idag! Klem til deg fra meg...(og en liten godbedringklem til den lille syke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. april 2003 #370 Del Skrevet 24. april 2003 Hei vennen! Må jo skrive litt i dagboken din, så den først nå!!! Shame on me... :oops: Uansett, så kos at venninnen din har fått baby, du får melde deg som barnepasser. Babyer er vidunderlige ja, kan nesten ikke vente til sommeren så jeg får se tantebarnet mitt igjen. Ferier kan være stressende ja, nesten som om man må ha ferie når man kommer hjem derfra også! Er mye som skal gjøres på kort tid, og hvis man ikke får tid til å besøke noen, så får man dårlig samvittighet...Jammen bra at det ikke er lenge til sommerferien da! Du får ha en fortsatt din dag Monja, stooooor klem fra Eowyn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2003 Forfatter #371 Del Skrevet 24. april 2003 Juhu....pause mellom to harde jobbøkter Jeg og hun jeg jobber sammen med har bestemt at vi skal jobbe ferdig det vi egentlig skulle ha jobbet i morgen idag, så vi får fri i morgen tidlig Så når klokka blir 15.00 er det på tide å starte med en ny lang økt....urk. Igår fikk ei venninne av meg ei lita jente....på 3510 gram og 50 cm. Frisk som en fisk. Hun hadde hatt et helt ukomplisert svangerskap, og fødselen var unnagjort på omtrent 9 timer tror jeg - dette er hennes første barn - så alle sa hun hadde vært heldig. Men det skulle ikke vare lenge.... Det ble raskt etter fødselen konstatert at morkaken ikke ville komme ut av seg selv, og da ble det plutselig stress. Narkose ble satt og så måtte hun på operasjonsbordet for å få tatt den ut. Da dette var ordna og hun holdt på å komme til seg selv igjen fikk hun tabletter som skulle gjøre at livmora trakk seg sammen igjen. Snakka med mora hennes idag, og de hadde hatt med den nyfødte til intensiven så mamma'n fikk se henne etter inngrepet. Etter en stund ble det klart at de ikke klarte å stanse blødningene....Ny narkose og ny tur på operasjon. Etter to blodoverføringer ble hun igjen sendt til intensiven, der hun har hvilt ut til idag :-? . Stakkars jente altså. Skal la henne komme seg litt og få smelte opplevelsen før vi drar på sykehuset på besøk. Regner med at det blir til helgen jeg. Håper iallefall alt går bra nå og at hun kommer seg raskt etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. april 2003 #372 Del Skrevet 24. april 2003 Oi!!! Håper det går bra med venninnen din, hørtes ikke noe særlig ut det der....Er vel ganske sliten nå da kan jeg tenke meg. Men de tar nok godt vare på henne på sykehuset! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2003 #373 Del Skrevet 25. april 2003 Huff! Stakkars jente. Går det bra med henne nå? Slitsomt med 100% jobbing igjen, eller? Tenker det skal bli godt med helg nå. GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2003 Forfatter #374 Del Skrevet 25. april 2003 Kan ikke annet enn å gråte idag......Fikk akkurat siste oppdateringa på hvordan det går med venninna mi....Etter operasjonene og blodoverføringene fant legene ut at hun hadde vannsamlinger i hodet. Nå ligger hun på intensiv avdeling og er helt borte. Når de prøver å få kontakt med henne reagerer hun såvidt, men de er oppriktig bekymra, og har kalt hjem broren hennes og hele familien til samboeren hennes. Sånt får meg til å grøsse....akkurat som om de venter på den siste slutten. Vet ikke hva jeg skal si jeg - eller gjøre for den del. Synes så ufattelig synd på samboeren hennes, familien hennes... Men det er bare å vente å se. La henne få ro og håpe på det beste. Hun kan jo få hjerneskade eller i verste fall dø..... :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #375 Del Skrevet 25. april 2003 Huff så fælt! Ja, jeg vet hva du tenker på, og hvordan det er. Som man kan se av dagboka mi er jeg på vei hjem, til mormor som ligger med familien rundt seg døgnet rundt. Ikke alle på en gang da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2003 #376 Del Skrevet 25. april 2003 Hei monja! Så trist og rett og slett tragisk det som har skjedd med venninna di...Blir skremt jeg...Stakkars jente - og familien hennes da...Skjønner godt at du ikke har det så bra nå. Må jo bare håpe på at det går bra med henne da, og at det ikke blir flere komplikasjoner... Skulle innom å ønske deg en god helg, jeg, men orda ble litt borte for meg nå... Håper inderlig det går bra med venninna di... Klem fra Kverula (og en klem til Fredagsbarn også, som heller ikke har det lett nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2003 Forfatter #377 Del Skrevet 25. april 2003 Tusen takk for gode ord kjære Fredagsbarn og Kverula. Skal prøve å få tankene over på noe annet - være med sambo på fisketur :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #378 Del Skrevet 25. april 2003 Hei vennen... Så forferdelig trist at venninnen din ble så dårlig etter fødselen!!! Håper det går bra med deg.....Er så leit når noen som er så nære blir syke, man føler seg ganske så hjelpesløs. Skal krysse fingrene for at alt ordner seg!! Stor, varm klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2003 Forfatter #379 Del Skrevet 25. april 2003 Tusen takk, Eowyn vennen! Vi får bare krysse fingrene og håpe at det hele går bra. Det er en ganske trykket stemning i venneflokken nå. Vi føler oss så hjelpesløse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2003 #380 Del Skrevet 25. april 2003 Helt forferdelig, slik man ikke tenker på at kan hende etter ukomplisert svangerskap og fødsel. *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå