Gjest Lea Skrevet 19. april 2003 #341 Del Skrevet 19. april 2003 Psssst! Klokka er 06.55 Lea sover ikke lenger (Men alle andre gjør visst det) Påååske mooorgen Slukker sooorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. april 2003 #342 Del Skrevet 19. april 2003 7 år, gratulerer!! (nærmer oss bare 2 år vi....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. april 2003 #343 Del Skrevet 19. april 2003 Gratulerer med 7 års dagen! Jeg og sambo har holdt sammen i snart 5 år vi. Synes det er ganske lenge jeg (det er i allefall "rekord" for oss begge.) Ha en fin påskeaften. :D Hilsen Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. april 2003 Forfatter #344 Del Skrevet 19. april 2003 Tusen takk for fine hilsener..... :D Holder på å lage frokost/lunch til oss. Nystekte baguetter med alskens pålegg....*slurp*. Må jo gjøre litt stas på mannen på en sådan dag :D Har også vært på graven til farmor med rose idag. Var godt å komme dit selv om det er litt trist..... :-? Men nå: Frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. april 2003 Forfatter #345 Del Skrevet 19. april 2003 Måtte bare lure meg hit en tur nå som mannen har dratt på fjelltur med bikkjene (ah, stillhet.... ). Men det er ikke akkurat så fryktelig livat her nei....hrmf..... Har funnet fram dressen til sambo og en kjole til meg som ligger klare til stryking :evil: Vi skal i barnedåp i morgen, så da må kledselen være i orden. Gidder ikke å stresse med det i morgen tidlig. Da skal jeg lage bløtkake med blå krem også, og sambo må på skolen han er vaktmester for å henge opp flagget. Jammen ble det flaggdag på den dagen vi har det som travlest... :x Men det får vel våge seg. Vi skal være på skolen til klokka 8, og så skal vi innom svigermor for å lage kake og hente henne før vi skal være i kirka klokka 11.....puh....blir helt svett jeg Prøvde å lage diakake idag, men det funka dårlig. Blir ikke noe kake av den sorten fra oss nei. Ringte søsteren til sambo og sa det, men det var helt OK det.....ikke mer styr med den iallefall. Vi satte opp rødvin for noen dager siden. Nå må vi vaske badet, for det er rødvin over alt. Den kom plutselig på at den skulle stormgjære, så når vi sjekka på den igår kveld var det akkurat som om den hadde eksplodert innpå der.... :evil: :evil: :evil: Over alt - på vaskemaskina, på veggen, på vasken, under vasken......you name it. Og selv om vi tok av gjærlåsen og skrudde ned tempen fortsetter det å tyte skum ut av dunken. Men det roer seg heldigvis om et par dager Og som ikke det er nok......ulempen med å bo på landet.....bøndene kommer krypende ut av sine lune reder....(les:fjøs) og begynner å spre møkk på alle jorder.....*urk*. Og huset vårt? Der er det jorder bare 10 meter fra verandaen.....*farvel vakre solskinnsdag på verandaen* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. april 2003 Forfatter #346 Del Skrevet 19. april 2003 Skal ringe ex'en.....ja....Sverige ex'en idag..... Leste mail fra han nå og han spurte pent om jeg kunne ringe. Må vel det da....*hihi* Så lett som jeg er å overtale blir det nok en fuktig aften idag da....farvel barnedåp (iallefall i god form) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2003 Forfatter #347 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg er så sliten...... :x Har vært et enda stress fra ende til annen idag. Starta umiddelbart da vekkerklokka hylte klokka 7, med to stykker i dusjen (samtidig såklart ), full fart inn i klærne.....raska med oss gaver, klær og stæsj vi skulle sette sammen bløtkaka med før vi dro på jobben til sambo for å heise flagget - før klokka 8 :o Da vi var ferdige med det stressa vi rett til svigermor der hun stakkar nettopp hadde stått opp og ikke var helt med Venta med å iføre meg kjolen til vi var ferdige med kaka, men da den sto klar var det på nytt inn i bilen og oppover til lokaliteten for dåpen. Vi var der i ca 20 minutter før vi hasta til kirken, og så satt vi der da - fra 11 til 12.15..... Hadde skikkelig tresmak i ræva jeg..... :x Etter dåpen var det middag og kaker, så nå er jeg i tillegg ganske stappa. Men det var en koselig dag, selv om det tar på litt dette. Det er iallefall deilig å være hjemme igjen. Sambo dro til en kompis for å justere bremsene på bilen, så nå er livet bare lekkert det :D Og senere ikveld er det finale på "FameFactory" så det blir ikke vanskelig å få kvelden til å gå heller.....Tror jammen jeg skal legge meg nedpå noen minutter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2003 Forfatter #348 Del Skrevet 20. april 2003 Har forresten snakka med ex'en jeg, og det var ikke noen skummelt det gitt. Skal møte han i morgen - det blir skumlere :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2003 Forfatter #349 Del Skrevet 21. april 2003 Nå er jammen meg påskeferien snart over :o Synes den har gått dritfort jeg. Vel, jeg har delvis fri i morgen og jeg, men likevel.....på onsdag er det full fres med 8,5 timers arbeidsdag. Blir uvant det ja :-? Svigermor ba oss på middag idag. Elgsteik med poteter og grønnsaker *slurp*. Klagde ikke jeg nei Ellers har vi prøvd å kose oss mest mulig den siste fridagen denne påska. Har vært deilig vær og vi har bare sløva.... Må til dyrlegen med chinchillaen igjen i morgen. Vet ikke hva som skjer med han jeg, men den der byllen virker som om den kommer tilbake til tross for at sambo presser ut gusj fra den enda.... Dakar liten og....Får håpe det er bare å fortsette å presse på den så han ikke må opereres igjen.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2003 Forfatter #350 Del Skrevet 21. april 2003 Endelig har det kommet flere brukere på KG igjen.... :D VELKOMMEN HJEM FRA FERIE FOLKENS!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2003 #351 Del Skrevet 21. april 2003 Hei på deg, vennen min! Nå er jeg bare innom en liten snartur for å si hei og få en liten oppdatering på hva du har bedrevet tiden med siden sist! Jeg er her på overtid, og må raske meg i seng - jeg har fullt opp med skolearbeid i dagene framover, så jeg trenger å være uthvilt skal jeg holde ut...(Tipper jeg er rimelig trøtt i morgen tidlig siden klokka er så mye allerede... ) Håper det står bra til med deg! Ønsker deg en fin uke jeg - og lykke til på jobb igjen! :D Nattaklem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2003 Forfatter #352 Del Skrevet 22. april 2003 Så koselig at det endelig er liv på forumet igjen - selv om det er et sabla liv innimellom.... :D Holder på med de siste invitasjonene til bryllupet nå, så jeg trengte sårt en pause... Skal sende dem ut idag (de siste), og da er det jo en fordel at de er ferdige Tror jeg har seks igjen.... Idag har jeg bestemt at vi skal grille....Sola er borte, og det er ganske mye tåke, men hva faen da....Det er jo snart sommer...Og siden vi stressa som bare det hele påska og ikke fikk tid til å grille da SKAL vi det idag..........så det så Så nå ligger kotelettene i marinade og koser seg så dette skal bli snadder....*nam nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. april 2003 #353 Del Skrevet 22. april 2003 Hei hei venneeeeeeen... Bækk in bisniss.... Hatt en fin påske?????? Håper det.. Du gav meg en ide der, grilling ja... hmmm.. det hørtes nammis ut. Tror vi også må gjøre det i dag.. La sommerfølelsen synke over oss... :D Møte X og greier???? Blir vel spennende..... Har vi ikke hatt en nydelig påske vel?? Det har jo vært supervær i hele landet jo... Det er ikke så vanlig. Men jeg unner alle flott vær. Det er så utrolig deilig å stå opp til strålende sol. Kjenne lukten av vår.. For det er noe eget med den lukta... Vel, jeg håper du har en FLOTT dag vennen og at solen kommer tilbake til deg til dere skal grille.. Skal vi rope på midnattsol, så hun kan komme å skinne over huset ditt kanskje????? På med------> så kommer hun snart.... Stor klem til deg fra meg vennen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2003 #354 Del Skrevet 22. april 2003 Heisann, Jeg er bæk in business ja, om jeg vil eller ei. Men for å beholde litt av påskestemningen, passer jeg på å kikke ut av vinduet i ny og ne og se på det deilige nesten sommer været utenfor. Selvfølgelig er det ikke særlig mye vind lenger heller nå som folk er tilbake på jobb. Ellers så må jeg jo desverre jobbe litt inne i mellom "stars and movies" tråden på snikk-snakk. Grille ja... Det unner jeg deg, det smaker så godt atte. Synes nesten alt blir en småkulinarisk opplevelse når man griller det jeg, selv pølser... Lurer på om jeg skal forslå grilling til sambo igjen jeg... Kan aldri få nok... Ha en fin dag du også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #355 Del Skrevet 22. april 2003 KOMMMMMMEeeeEEEEEEEeeeeeEEEEEeeeeeEEEEeR!!!!!!!!!!!!!!! SuperMiddis i fartaaAAaaaaatattaraatataaaaaaAAaaaa!!!!! *Skinne over huset til monja og monjamannen Påsken HAR gått fort! Alt for fort, som alle andre fridager også har en tendens til å gjøre. Merksnodig det der. Har vært lite liv på forumet, men ser ut som at det har tatt seg opp nå. Kjeftes og smelles og jeg HAAAAR så lyst til og kommentere, meen...har ikke gjort det enda. Noe blir bare for dumt. Ha en fin dag videre, også skal jeg skinne som best jeg kan under grillinga deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2003 Forfatter #356 Del Skrevet 22. april 2003 Takkers Middis!!! Plutselig er det blå himmel og SOL her.........du er en knuppers altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2003 Forfatter #357 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg må bare si som Lea så vakkert sa tidligere idag :-? :o :cry: :x :evil: :fy: Nå har jeg laga ferdig de siste invitasjonene, lagt dem i konvolutt og skulle akkurat sette frimerke på da en indre stemme lurte på om jeg ikke burde dobbeltsjekke all info.....Det gjorde jeg, og gjett hva.....FEIL TIDSPUNKT i ALLE jeg laga idag. Nå må jeg gjøre alt på nytt igjen *KNURRER HØYLYDT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. april 2003 #358 Del Skrevet 22. april 2003 Kjedelig å må skrive om alle innbydelsene da.. Måtte le litt alikavel... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #359 Del Skrevet 22. april 2003 Ehheeee......*skinne og varme litt ekstra* Er det mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2003 Forfatter #360 Del Skrevet 22. april 2003 Neida, det er ikke mange! Bare 10 stykker.....og nå kan jeg le litt jeg og. Det er ikke noe avanserte greier egentlig. Bare å skrive ut på PC'n, lime inn i ett annet ark og forsegle med lakkstang og stempel.....Så det er ikke så ille som det høres ut.... Ble bare så irritert med det samme.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå