Siljefar Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har vært singel nå i 11 mnder og min forrige kjæreste var noe av det psykeste som noensinne har kommet ut av en vagina...(beklager ordbruken) Så nå ønsker jeg sårt en kjæreste...alle venninnene mine har og det gjør at jeg ønsker det enda mer... Jeg tror jeg ønsker en kjæreste fordi jeg har et sterkt ønske om å bli overbevist om at det ikke bare er drittsekker der ute...men det skjer liksom aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Det neste som kommer ut av vaginaen din er lemmet til en snill mann, et skikkelig ektemannsmateriale, det er jeg sikker på! (hvis ikke du skal ha mensen i nærmeste framtid da) Nå har du prøvet og feilet så mange ganger, at det er statistisk umulig at nestemann er en psyko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Det neste som kommer ut av vaginaen din er lemmet til en snill mann, et skikkelig ektemannsmateriale, det er jeg sikker på! (hvis ikke du skal ha mensen i nærmeste framtid da) Nå har du prøvet og feilet så mange ganger, at det er statistisk umulig at nestemann er en psyko. ← Prøver du å si at jeg ikke kan ha sex under mensen? Hva prøver De å fortelle meg, fremmedfrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Prøver du å si at jeg ikke kan ha sex under mensen? Hva prøver De å fortelle meg, fremmedfrukt? ← Ektemannsmaterialet blir kanskje skremt av blodsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror jeg ønsker en kjæreste fordi jeg har et sterkt ønske om å bli overbevist om at det ikke bare er drittsekker der ute...men det skjer liksom aldri ← nei.. det skjer ikke så ofte i min verden heller om det er noen trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg ønsker meg også en kjæreste. I motsetning til din siste, var min en goooodgutt da! Men selv om du er utålmodig, må du ikke glemme å være selektiv. Ikke ta den første og "beste" som dukker opp, selv om det kan føles fristende i øyeblikket. Og husk på detaljene i din gærne eks sin oppførsel, så du kan se etter eventuelle lignende faresignaler hos potensielle kandidater. Det er dessverre lett å havne inn i en ond sirkel når de gjelder valg av dårlige partnere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Ektemannsmaterialet blir kanskje skremt av blodsex? ← Har ikke skremt noen før. Men nå må jeg nevne at jeg aldri har ligget med ektemannsmateriale før. Ikke en eneste gang, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juli 2006 nei.. det skjer ikke så ofte i min verden heller om det er noen trøst.. ← Nei, det er ikke trøst å vite at mine medsøstre sliter selv om jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg ønsker meg også en kjæreste. I motsetning til din siste, var min en goooodgutt da! Men selv om du er utålmodig, må du ikke glemme å være selektiv. Ikke ta den første og "beste" som dukker opp, selv om det kan føles fristende i øyeblikket. Og husk på detaljene i din gærne eks sin oppførsel, så du kan se etter eventuelle lignende faresignaler hos potensielle kandidater. Det er dessverre lett å havne inn i en ond sirkel når de gjelder valg av dårlige partnere... ← Det du skriver her er veldig sant, og ikke minst viktig. Men du vet...kjærlighet gjør blind...noe jeg absolutt må ha vært forrige gang...Blind, døv og dopa, tror jeg vi sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 28. juli 2006 #10 Del Skrevet 28. juli 2006 Nei, det er ikke trøst å vite at mine medsøstre sliter selv om jeg gjør det ← Du skal vite at jeg enda lever i håpet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juli 2006 Du skal vite at jeg enda lever i håpet da! ← Det er bra Er fort gjort å gi opp håpet...men det må da finnes en der ute vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2006 #12 Del Skrevet 30. juli 2006 Trodde du var en mann jeg Siljefar, med en datter som heter Silje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #13 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har vært singel nå i 11 mnder og min forrige kjæreste var noe av det psykeste som noensinne har kommet ut av en vagina...(beklager ordbruken) Så nå ønsker jeg sårt en kjæreste...alle venninnene mine har og det gjør at jeg ønsker det enda mer... Jeg tror jeg ønsker en kjæreste fordi jeg har et sterkt ønske om å bli overbevist om at det ikke bare er drittsekker der ute...men det skjer liksom aldri ← stakars deg 11 mnder.....Ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #14 Del Skrevet 30. juli 2006 stakars deg 11 mnder.....Ingenting ← Du skjønte poenget, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #15 Del Skrevet 30. juli 2006 Trodde du var en mann jeg Siljefar, med en datter som heter Silje..... ← Nei, jeg er en kvinne (kjønn - ikke viktig) Og jeg heter Silje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 30. juli 2006 Det var jeg som skrev de to siste innlegga, i tilfelle noen lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #17 Del Skrevet 30. juli 2006 Finner du deg ikkeno shæshte?? Men jeg sitter jo rett her... Åh, vent... Du vil ha en som ikke er syk, ja... Fhann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 30. juli 2006 Finner du deg ikkeno shæshte?? Men jeg sitter jo rett her... Åh, vent... Du vil ha en som ikke er syk, ja... Fhann ← Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal svare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2006 #19 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal svare på dette. ← Du kan jo skrive et dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 30. juli 2006 Du kan jo skrive et dikt! ← Et dikt? Jeg driver ikke med slikt? Hadde blitt her en time for jeg er ikke flink til å rime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå