Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 HVordan er de egentlig som partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 HVordan er de egentlig som partnere? ← hehe.sikkert gode på å gi omsorg kan jeg tenke meg tror ikke de er "machomenn" nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Her må vi nok ha et stjernetegn for å finne ut hvordan han er. Eventuelt kan man være skikkelig vågal og bli kjent med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 hehe.sikkert gode på å gi omsorg kan jeg tenke meg tror ikke de er "machomenn" nei... ← Hvorfor det? Profesjonell sykepleie har ikke nødvendigvis noe med privat omsorgsevne å gjøre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 alle mannlige sykepleiere er jo ikke direkte kloner av hverandre, så du må nesten bli nødt til å bli kjent med fyren før du vet hvordan han er som person. Og iallefall før du kan si noe om hvordan han er som partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 Aldri vært sammen med en mannlig sykepleier, men har flere gode venner som er det. De er like forskjellige som menn flest, også i sine forhold. En har vært notorisk utro mot sin samboer og en annen viste seg å ikke kunne gi omsorg utover den fysiske. Men en ting har de til felles alle (jeg kjenner), de har våget å ta utradisjonelle valg. De takler stort sett å høre på jentekakkel, de er ikke redd for å vise følelser og de har evnen til å lytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Takk for svar alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 "min" mannlige sykepleier er RÅÅ! Kjempesjarmerende, positiv og så sexy som det går an... Helt perfekt veltrent, deilig kropp, mann og gutt på samme tid- phui! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #9 Del Skrevet 31. juli 2006 HVordan er de egentlig som partnere? ← Som partnere? sikkert på lik linje med dykkere og de som jobber på rema. Må være varmen som får folk til å kpmme med så mange idiotiske spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 1. august 2006 #10 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 1. august 2006 #11 Del Skrevet 1. august 2006 Har en kamerat som hadde sommerjobb på akuttpsykiatrisk mottak. De mannlige sykepleierne som jobbet der var noen skikkelige bamser. Så ut som dørvakter hele gjengen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå