Gå til innhold

Hvordan få han på kroken? Hjelp!

Gjest Lillemor96

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemor96

Har en god venn, som jeg for noen år tilbake hadde en flørt med. Nå er vi begge blitt single, og sliter på hver vår kant med kj. sorg og depr. Jeg tenker mye på han, men tror ikke det er veldig gjensidig, bortsett fra at han liker meg som person og venn. Han bor i en annen by, og vi har kun sms og tlf kontakt. For noen måneder siden, datet vi hverandre i en tredje by, og kvelden endte opp i senga, i fylla. Ikke veldig vellykket.... Har hatt sporadisk kontakt etterpå. Kjemien var tilstede for noen år siden, og fra min side er den fortsatt det. Mer usikker på han, men tror det skyldes at han er et "brent barn". Hadde jo vært fint om vi kunne "hjulpet" hverandre over dette, men han virker ikke så int. i annet en vennskap. Vi snakker litt om hvordan vi har det mht, kj sorg og slikt, men begge holder igjen, pga at vi engang hadde denne flørten på gang... skjønner? Noen tips til hvordan jeg skal gå frem? Eller er jeg helt urimelig, som ikke skjønner at han er uinteressert? Hva kan jeg gjøre for å trollbinde han? Vi er begge førti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Slik du legger det frem, tror ikke jeg han er interessert. Men for å få en avklaring kan du jo bare spørre ham rett ut, førtiser bør jo kunne tåle å bli konfrontert direkte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet akk åssen du har det.. er i samme båt selv nå, og jeg er kjempe frustrert og forvirret.. han også bor i en annen by, og har kontakt på sms.. og av og til msn.. men han kommer innimellom hit jeg bor, for faren hans er naboen min..

vi har vært sammen 3 ganger, og hatt sex en gang etter det, og rotet sammen for ca 1 mnd siden...

han er kjempe herlig gutt, og hver gang jeg ser han tenker jeg på det vi har hatt, og jeg vet han også gjør det, og har også sagt han savner det, men det er en stund siden han sa det, så jeg vet ikke hvordag han føler det nå...

vil heller ikke si for mye til han, men han vet at jeg liker han mer enn som en venn... vil heller ikke spørre han for mye heller, for da å miste det vennskapet vi har nå...

vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. jeg er hodestups forelsket i han, men er så forvirret og frustrert av å ikke vite noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...