Gjest Megeli Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Er man uattraktiv som singel når man nærmer seg førti og har barn fra tidligere forhold? Ville du ha startet et forhold med en mann eller en kvinne med tre ller fire barn fra tidligere forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg ser først på fyren. synes jeg han er tiltrekkende? hvis ja, går jeg videre. barn ingen hindring, da jeg selv har 2. så svaret blir ja, jeg ville ha innledet et forhold til en mann med flere barn. man trenger jo ikke å bygge og bo og hele den pakka der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) *slettet* Endret 6. august 2006 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vil bare ha damer med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Er man uattraktiv som singel når man nærmer seg førti og har barn fra tidligere forhold? Ville du ha startet et forhold med en mann eller en kvinne med tre ller fire barn fra tidligere forhold? ← I mine øyne ja. Et barn er på grensen om hun vill ha flere, da jeg ikke akter å gå barnløs fra min egen genpool, men 3-4... No way! Om jeg hadde hatt et barn fra et annet forhold hadde det ikke vært så nøye om den nye kvinnenen ønsket flere barn eller ikke, men jeg tror selv ikke da at jeg hadde vært så intresert i å ha 3+ barn å forholde meg til i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vil bare ha damer med barn ← Eh, jaha, fikk lyst å si håper du ikke finner noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg ville vegret meg for å bli sammen med en mann som har barn fra før, spesielt nå når jeg er ung og barnløs selv (det kan jo tenkes jeg endrer mening hvis jeg og min samboer skiller lag om noen år etter å ha fått et barn eller to). Jeg vil ha mine egne barn, og har ikke noe spesielt ønske om å være stemor, og det spørs jo også om han vil ha flere barn med meg da, når han har nok før. Og med hans barn fra før vil vi jo ende opp med dobbelt så mange barn som jeg opprinnelig ønsket meg, for ikke å snakke om at med barn er man nødt til å ha et visst forhold til barnas mor, noe som i seg selv kan by på uenigheter og problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #8 Del Skrevet 25. juli 2006 Jo, jeg tror faktisk at om jeg skal være helt ærlig så ville selv jeg (med to) vegret meg mot å bli sammen med en mann med 3-4 barn. Men det er nå. Det er ikke sikkert at jeg tenker det samme om 10 år! Kanskje til og med jeg har fått et barn til selv da? Detr handler litt om alder tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg er 25 år, og for meg ville det vært helt uaktuelt å involvere meg med noen med barn... Men spør meg igjen om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #10 Del Skrevet 28. juli 2006 Nei jeg er ikke uattraktiv selv om jeg er over 30 og har barn Etter at jeg ble singel har både eldre og (særlig) yngre gutter vist sin interesse. Men jeg er ikke interessert i noe forhold nå, det har jeg rett og slett ikke overskudd eller lyst til. Men jeg ser jo at sjansen er der. Selv ville jeg nok vegret meg for å innlede et forhold til en mann med 3-4 barn. Grunnen er at jeg selv alltid har sagt at to barn er max for meg. Hadde han hatt 1-2 barn så kunne jeg nok veket litt fra prinsippet. Tanken bak dette er også at jeg ikke ville vært sammen med en som ikke stilte skikkelig opp for sine barn, og da blir det mye om 5-6 barn skal følges opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå