Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Vet at noen forholder seg til "regler" for hvor lang tid det skal gå før man sender sms etter første møte. Selv sender jeg sms når jeg vil, men hvor lenge bør jeg belage meg på å vente på sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Du sender en sms/ringer når du føler for det! Gjerne på vei hjem fra festen, om det passer deg. Nå må dere gi dere med alle disse innbilte reglene for når en skal ta kontakt, prøv å tenke mer som gutta! De slapper av og tar kontakt når de har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva mener du forresten med å "vente på en sms"? Du sier jo at du sender når du vil, hvis han da ikke innen rimelighetens grenser har svart, kan det være for at han har glemt det (minst sannsynlig) eller ikke er interessert (mest sannsynlig). Hva som er "innen rimelighetens grenser" kommer an på hva du har sagt i meldingen din. Om du har spurt om å treffes om en uke, kan to-tre dager være "rimelig". Men det er nok sånn i de aller, aller fleste tilfeller at om en er interessert, svarer en så snart en kan (alt etter som om en er på jobb, opptatt med noen annet, eller sitter i sofaen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har som regel fått melding på vei fra fest og svart da. Enten har "samtalen" fortsatt, eller så har det blitt stille til litt utpå dagen.. Dvs en gang mellom kl 13 og 18. Noen har ventet 3-4 dager også. Så det er ingen fasit. Du kan vente melding når som helst! En grei åpningsmelding du kan sende dagen derpå er "Hei! Hvordan er formen? " istedet for "Du er så kjekk! Koslig å møte deg. Skal vi sees igjen? Nuss og suzz" eller lignende overdrevent pisspreik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Trådstarter her Skulle vel skrevet at jeg ikke har hans nummer, det er han som har mitt. Jeg kan derfor ikke sende melding... Skrev også at jeg sender når jeg vil, uavhengig av regler... Men lurer på hvor lenge jeg bør vente før jeg gir opp, i tilfelle han følger disse "reglene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Trådstarter her Skulle vel skrevet at jeg ikke har hans nummer, det er han som har mitt. Jeg kan derfor ikke sende melding... Skrev også at jeg sender når jeg vil, uavhengig av regler... Men lurer på hvor lenge jeg bør vente før jeg gir opp, i tilfelle han følger disse "reglene". ← Etter tre dager er vel ikke sjansen så stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg holder også på tredagers-regelen. Evt neste helg, men det er sjelden. Har du ikke hørt noe DA er det ihvertfall bare å glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #8 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg stemmer for neste helg! Mulig han ikke er typen som inviterer deg på kaffe/kino/lignende. Noen foretrekker å invitere deg på fest heller (mindre date-aktig), eller sende mld litt utpå lørdagskvelden og spør om du er ute på byn. Eventuelt sender han en mld i 4tiden når han er shitfaced og småkåt Har faktisk også utvekslet nr med menn som plutselig tar kontakt månedsvis etterpå. Det er uansett litt rart å lure på hvor lenge du skal "vente". Setter du hele livet på vent til du har funnet ut om han er interessert? Ikke tenk på det, levva livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå