Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvor i helvete får man tak i slike mannfolk????? Følger de med om man bestiller en genser??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Selvfølgelig gjør de det....................... jeg har fått mannfolk i posten hver gang jeg har bestilt herreklær jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 For en sexistisk uttalelse. Så du vil bestille deg mann i posten? Du vil ha en postordremann? Hvordan tror dere vi skal bli kvitt problemet med importbruder når problemet fleipes med og ufarliggjøres på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Sexistisk? Se der lærte jeg noe nytt i dag og. Pleier ikke mannfolka å ligge på "dine tilbud" da? Skriv inn oppgitt tilbudskode og voila så dukker det opp 2x mannfolk til prisen av en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 For en sexistisk uttalelse. Så du vil bestille deg mann i posten? Du vil ha en postordremann? Hvordan tror dere vi skal bli kvitt problemet med importbruder når problemet fleipes med og ufarliggjøres på denne måten? ← Jeg har bestilt både bukser, undertøy og gensere uten at det fulgte med en barsking av et mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Og jeg som bare har ellos-katalogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har bestilt både bukser, undertøy og gensere uten at det fulgte med en barsking av et mannfolk. ← det er fordi Uskker får alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har heller aldri fått no sånt når jeg har bestilt fra H&M. Kanksje jeg må ringe kundeservice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #10 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har heller aldri fått no sånt når jeg har bestilt fra H&M. Kanksje jeg må ringe kundeservice... ← Har prøvd. Alt som skjer er at det høres musikk mens man venter..venter og venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #11 Del Skrevet 24. juli 2006 *sukk* Trøster meg med at det iallefall ikke har fulgt med noen damer når jeg har bestilt, heller. Sånn sett har jeg mer enn nok med å fø på meg selv, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #12 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja herregud, der sier du noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. juli 2006 #13 Del Skrevet 24. juli 2006 det er fordi Uskker får alle... ← .........de må ha blitt feilsendt - for her er de ikke vaffal :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #14 Del Skrevet 24. juli 2006 Pleier ikke mannfolka å ligge på "dine tilbud" da? Skriv inn oppgitt tilbudskode og voila så dukker det opp 2x mannfolk til prisen av en. ← Da hadde jeg hvertfall skjønt hvor feriepengene mine tok veien Godt å se at det ikke bare er meg som er over kanten sexistisk sånn i sommersola, men jeg lurer på om det har gått litt langt når H&M katalogen foretrekkes som sengelektyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. juli 2006 #15 Del Skrevet 25. juli 2006 Godt å se at det ikke bare er meg som er over kanten sexistisk sånn i sommersola, men jeg lurer på om det har gått litt langt når H&M katalogen foretrekkes som sengelektyre ← Føler det har blitt en del fliring her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #16 Del Skrevet 25. juli 2006 Føler det har blitt en del fliring her inne ← Jeg skjønner ikke det. Det var jo et ærlig og seriøst spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #17 Del Skrevet 28. juli 2006 Har prøvd. Alt som skjer er at det høres musikk mens man venter..venter og venter. ← Det kalles forspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 #18 Del Skrevet 29. juli 2006 Selvfølgelig gjør de det....................... jeg har fått mannfolk i posten hver gang jeg har bestilt herreklær jeg ← Er det noen som har en kjepp oppi anus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 29. juli 2006 #19 Del Skrevet 29. juli 2006 Det kalles forspill... ← hehe - er et ord for sånne som bare serverer masse forspill og ikke'no mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannflaske Skrevet 29. juli 2006 #20 Del Skrevet 29. juli 2006 Er det bare jeg som syns mannfolka i h&mkatalogen ikke er noe særlig å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå