Gå til innhold

Bedritne menn!

mizfoster

Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg sånn at det på tross av inngående samtaler og åpne linjer hele veien, er så inni granskauen enkelt for dere menn å utelate den lille detaljen om at dere IKKE er single? Når det er DERE som er pågående og DERE som lager det til en greie...

OG når man treffes igjen - at dere da er VELDIG opptatt, og ikke minst beklager på dere knær at dere er opptatt. Dette på tross av at "offeret" i utgangspunktet IKKE føler seg som noe offer og var ferdig med det som hendte natten i forveien uten noe ønske om noe mer.

DETTE SKAPER FORVIRRING!! Man føler seg billig, brukt og VELDIG misforstått! Når vi nå har kommet så langt som at vi jenter også kan ha ONS uten at vi legger så altfor mye i det (her var det ikke en gang snakk om sex), så kommer dere gutta og "beklager og er djupt såra og vonbrotne" for å ha påført oss et sånt nederlag... Da begynner man jo å lure på om man faktisk burde være nedfor. Og om man var for enkel. Og om det var en selv som var for pågående.

Dette er hodebry vi klarer oss uten!!!! Til orientering! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Hahah! må jo si jeg er enig....Kanksje alle menn tror de er så fantastiske at vi bare faller for dem av å se de nakne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle menn"? Sitter her og vet ikke helt hva jeg skal si. Det er ikke noe av det som er nevnt her som jeg vil kalle typisk "manneoppførsel". Aner jeg en smule bitterhet, StoreSky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener altså ikke alle menn! Men mener de menn som føler seg truffet av beskrivelsen... Så lenge jeg ikke føler meg som som noe offer, gidder jeg ikke bli satt i bås som et offer, kun på grunn av den andres dårlige samvittighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...