Gjest Gjest_Sussi_* Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 hei.. nå er jeg så lei av å være singel. det er så kjedelig, og savner alt med et forhold. det er søndag, fint vær og føler meg faktisk litt ensom. har masse venner, men det er ikke nok. noen flere som har det på samme måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Av og til. Og av og til ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Nei. Er akkurat blitt singel og jeg nyter det (foreløpig) i fulle drag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annebett Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei, Forstår så godt hvordan du har det. Har selv vært singel noen år, men er både lei utelivet og mitt eget singel liv. Kastet meg ut i dating verden på nett for ikke så lenge siden. Har prøvd noen steder, men ikke så lett å finne de god seriøse...., men tror jeg kan anbefal deg et sted som heter q500.no uten at jeg er for godt bevandret i denne verden. På q500.no må du gå gjennom en dyptgående paranalyse som vistnok er utviklet av de fremste fagfolk innenfor emnet i skandinavia. Etter å ha gjennomført testen får du en analyse av deg selv og hvem du passer best med. Etter dette kan du finne andre medlemmer (ca 30 000) å match deg mot. Problemt mitt er at jeg har funnet flere menn som jeg får en match på mot 90% som vistnok er meget bra, men jeg tør jo ikke ta kontakt med noen av dem:-(. Hva gjør en to barns mor som meg med dette....hjelp... Noen som kjenner til q500.no ??? Annebett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå