Gå til innhold

Noen som skal på UL snart?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Vi skal på ordinær ul 29 september det er lenge til gitt, kan ikke vente :) typisk nok er jeg sist i puljen her ;) Vi har til slutt bestemt oss for å vit kjønn hvi det går da.

Jeg tror (håper) det er jente og han gutt hehe spiller vel egentlig ingen rolle men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ultralyd idag, og det er en livlig liten jente :)

Ble egentlig veldig overrasket, for jeg var så veldig sikker på at det var en gutt.

Terminen min ble fremskyndet litt - til 19. januar.

Gled dere til ultralyden, det er så koselig å se barnet :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev i dag om at jeg skal til ultralyd onsdag 6 september... er da nesten 18 uker (17+5)

Gleder meg kjempe masse.. lurer på hvor mye det har vokst siden sist, og om vi får vite kjønnet denne gangen..

Gleder meg!!!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd idag, og det er en livlig liten jente :)

Ble egentlig veldig overrasket, for jeg var så veldig sikker på at det var en gutt.

Terminen min ble fremskyndet litt - til 19. januar.

Gled dere til ultralyden, det er så koselig å se barnet :hjerter_rundt:

Åååå, så koselig! :klem:

Jeg har oppdatert deg på terminlista vår :)

* venter på oppdatering fra Sam senere i kveld også *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev i dag om at jeg skal til ultralyd onsdag 6 september... er da nesten 18 uker (17+5)

Gleder meg kjempe masse.. lurer på hvor mye det har vokst siden sist, og om vi får vite kjønnet denne gangen..

Gleder meg!!!! :hjerter_rundt:

Da skal du på UL dagen før meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt klart! Vil dere vite?

Er vel ikke helt sikre.. men jeg tror nok vi har bestemt oss for å vite..

Men vi vil ikke fortelle det til familie og venner.. er jo litt koselig å beholde spenningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å oppdatere denne ja!

Alt var bra på ul og legen trodde det var en jente som lå og sparket vilt rundt seg :legrine: sukk! Så herlig med en lillesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å oppdatere denne ja!

Alt var bra på ul og legen trodde det var en jente som lå og sparket vilt rundt seg  :legrine: sukk! Så herlig med en lillesøster

så koselig!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL... GLEDER MEG!!!!! Klarer ikke å tenke på annet om dagen jeg.. Er så nyskjerrig på hva som er inne i magen. Selv om jeg egentlig først trodde det var ei :babyjente: så begynner jeg nå å tvile litt.. Kanskje det er en liten :babygutt:

Spennende.. Gleder meg masse til vi får vite det!!

Har en følelse av at disse 2 dagene kommer til å gå veeeeeeeeldig sakte........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ultralyd i går :) det var så arti å se den lille krabaten som ligger inne i magen min. "han" gikk jo helt bananas jo, var kjempe aktiv før hu begynte, og sluttet ikke før jeg satt meg i bilen når vi skulle hjem. "han" sparket å slo så mye at jeg blei kvalm. følte meg ikke særlig bra. men fikk se en kjempefin og nydelig baby me opp-stopper-nese:) ny termin ble endret fra 7.februar til 3.februar. gleder meg. når vi skulle se etter kjønnet knep "han" sammen bena så klart. rakkerunge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på ultralyd i går :) det var så arti å se den lille krabaten som ligger inne i magen min. "han" gikk jo helt bananas jo, var kjempe aktiv før hu begynte, og sluttet ikke før jeg satt meg i bilen når vi skulle hjem. "han" sparket å slo så mye at jeg blei kvalm. følte meg ikke særlig bra. men fikk se en kjempefin og nydelig baby me opp-stopper-nese:) ny termin ble endret fra 7.februar til 3.februar. gleder meg. når vi skulle se etter kjønnet knep "han" sammen bena så klart. rakkerunge :ler:

Oj, du må bli med på terminlista vår på januar/februar :)

Legger deg inn, jeg - og velkommen til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal på UL... GLEDER MEG!!!!! Klarer ikke å tenke på annet om dagen jeg.. Er så nyskjerrig på hva som er inne i magen. Selv om jeg egentlig først trodde det var ei  :babyjente: så begynner jeg nå å tvile litt.. Kanskje det er en liten :babygutt:

Spennende.. Gleder meg masse til vi får vite det!!

Har en følelse av at disse 2 dagene kommer til å gå veeeeeeeeldig sakte........

Håper du snart kommer med oppdatering, Leanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du snart kommer med oppdatering, Leanne?

Beklager sen oppdatering Ephemera... :ler:

I går var vi på UL, lille knøttet hadde vokst masse siden sist og alt så ut til å være i sin skjønneste orden. Hjertet hadde 4 kammer og terminen er fremdeles 10. februar. :)

Vi fikk vite at det sannsynligvis er en liten :babygutt:. Men legen virket ikke helt sikker.. Skal på neste UL om ca. 4 uker så da får vi spørre en gang til.

Men jeg regner med at det er en liten gutt.

Koselig! Nå blir tuppa vår storesøster til en liten :babygutt:

Gleder oss masse :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag og det er en skikkelig livlig GUTT! :babygutt: Han lå ikke i ro et sekund, og sparka og snudde seg hele tida, så jordmora hadde et svare strev med å få sett på det hun skulle :ler: . Ikke rart det bobler i magen min hele tida.

Ny termin er 18 Februar.

Endret av Arielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...