Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #301 Del Skrevet 7. september 2006 Grattis med første dag i permisjon! Kos deg masse hos frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. september 2006 #302 Del Skrevet 7. september 2006 Da har du permisjon gitt! Rart eller? Hvordan gikk det hos frisøren? Ble du fornøyd? Deilig å få fiksa litt på håret Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. september 2006 #303 Del Skrevet 7. september 2006 Nyt permisjonen din, og særlig disse dagene før det lille vidunderet melder sin ankost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. september 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 8. september 2006 Takk for hilsner alle sammen! Ble bra hos frisøren ja, deilig å kose seg litt. Etter på var jeg i byen en tur, innom jobb også måtte jeg hente noen bildeler. Skal på verkstedet etterpå med bilen til mor å få siste rest fikset. Da jeg kom hjem var vi hos svigers på middag, så dro jeg hjem til mor og var der til jeg måtte stikke til byen igjen, skulle ut å spise med to venninner fra jobben. Koste oss kjempemasse og skravlet og spiste. Fikk kjempesøt gave av dem til knøttet med et koselig kort på! Var ikke hjemme før 11, da sov allerede sambo og det gikk ikke lange stunden før jeg sovnet heller. Sov til 8 i dag tidlig, stuptrøtt og ødelagt i kroppen, men fikk ikke sove mer. Har spist frokost, satt på oppvaskmaskinen og nå ligger jeg på sofaen. Må brenne en del cd`er til i kveld, støvsuge, vaske badet og helst gulvet i 1 etg, leeeeenge siden sist.... også fikse bilen til mor og ordne i stand resten til i kveld.... Ligge her litt først bare............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #305 Del Skrevet 8. september 2006 Evt ligge der litt lenge vennen...Du får ikke lov til å gjøre så mye på en dag!! Du får ikke mindre vondter vettu...Og nå trenger du virkelig all energi du kan få,så du må bare sjefe rundt med mannen! Det har de ikke vondt av(hehe,sambo har nesten blitt litt tøffel etter alt han har gjort de siste mnd*knis*) Håper du får tatt godt vare på deg selv innimellom! Og grattis med permisjon! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. september 2006 #306 Del Skrevet 9. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 #307 Del Skrevet 9. september 2006 Innom for å ønske deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. september 2006 #308 Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan går det med vondtene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 9. september 2006 #309 Del Skrevet 9. september 2006 God lørdag, *MissS*! Føder du, eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 10. september 2006 #310 Del Skrevet 10. september 2006 Føder du, eller? :klø: ← IIIk, føder du?! Håper du har det fint! Og koser deg litt i permisjonen fram til babyen melder sin ankomst! (om den ikke har det?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. september 2006 #311 Del Skrevet 10. september 2006 Føder du, eller? :klø: ← Håper det er bra med deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. september 2006 #312 Del Skrevet 10. september 2006 Håper det er bra med dere.... Blir jo litt nysgjerrig på om du føder jeg også, når det er så lenge siden sist du har vært innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. september 2006 #313 Del Skrevet 10. september 2006 Hmmm,hva driver du med da tro...? Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. september 2006 #314 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. september 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 11. september 2006 Skytte: MrsP: Cr@sh: Qlio: Vondtene er mindre, selv om kroppen ikke er heeelt på topp. Må si jeg begynner å glede meg til å "få tilbake kroppen min"... Mireya: Nei, jeg føder ikke! Lita84: Babyen har ikke kommet nei, så nå tenker jeg å slappe av og kose meg et par dager! magolia: Alt er bra! Cr@sh: Nysgjerrigheten sprer seg ser jeg! MrsP: IdaC: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. september 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har ikke født i helga, så det er klart! Men har ikke hatt tid til å være innom. Lover å prøve å rekke å legge inn et innlegg hvis det skjer noe en gang! Så dere slipper å gruble og lure, selv om det er litt gøy Fredag var det bursdagsselskap. Styrte og ordnet hele dagen, fant nemlig ut kl 1 at jeg ikke hadde noe å ha på meg!!! Men det ordna seg, reiste til byen og fikk kjøpt en kjole og et par søte sko til. Festen var vellykket, men jeg var sliten når jeg dumpet i seng kl 5 på morran!!! Sov lenge og gjorde egentlig ikke så mye på lørdag. Kjørte oss en tur og litt sånn. På kvelden ble vi bedt bort på pizza hos et vennepar sammen med et annet. Koselig. Dro vel hjem ved 11 tida, da var jeg kjempesliten! I går sov vi vel til rundt 10, sto opp og spiste frokost før sambo dro på tomta. Jeg ryddet og ordnet litt, før jeg hentet søs. Så var jeg, mor, søs og sambo ute og spiste og så på bursdag til gullungen. Ble tidlig kvelden, så deler av Kvinnen i mitt liv i senga, mens jeg prøvde å sove, men vanskelig å finne sovestilling! Har med andre ord ikke skjedd så mye spennende i helga..... Ei jeg kjenner med termin samme dato som meg kom forresten på sykehuset i går morges, vannet hadde gått! Har ikke hørt noe mer enda, så venter spent igrunnen! Nå må jeg i dujsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 #317 Del Skrevet 11. september 2006 Høres ut som du har hatt en innholdsrik, om enn litt slitsom helg... Spennende med venninne på føden... Og snart er det din tur... HA EN FIN DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #318 Del Skrevet 11. september 2006 Ha en fin dag! Ikke lenge igjen nå MissS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. september 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 11. september 2006 Cr@sh: Ja, veldig spennende med bekjent på sykehuset, særlig siden vi egentlig hadde termin samtidig. Vet ikke om jeg er misunnelig eller ikke. Har ikke hørt noe mer, så er spent på om jenta er født! LaT: Nei, nå går det unna gitt.... Voooondt i ryggen!!! Vært i byen med søs, kjøpt meg ny skritteller. Har som mål å gå 5000 skritt nå som jeg ser ut som jeg gjør.... selv om jeg vet 10000 er anbefalt blir det litt i meste laget for meg.... Nå ser jeg sambo har kommet hjem så får løpe ut til han en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #320 Del Skrevet 11. september 2006 Det er jo kjempebra å gå mye på slutten av svangerskapet! Hvor mye koster en skritteller forresten? Håper ryggen din blir bedre, selv om det gjerne hører med så nærme termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå