Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 11. september 2006 Toblerone: Yamaha: jeg tror ihvertfall det... shatika: takk det samme Mrs N: -og det samme til deg! Eeyore: ja, det er håp i en hengende snøre! setter veldig pris på at dere pøser på med positiv energi, altså... jeg har en lei tendens til å bli litt negativ noen ganger... jobbe jobbe jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. september 2006 #362 Del Skrevet 11. september 2006 *pøser på med mer positiv energi* Nå har du vel snart nok til å holde ut frem til IKM? Ellers er det godt å se at det er andre som også bare MÅ titte innom en gang i løpet av arbeidsdagen. I dag fungerte ikke nettet på jobben min, så jeg ble snytt for den lille runden jeg pleier å ta meg tid til. Irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #363 Del Skrevet 11. september 2006 Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. september 2006 #364 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. september 2006 #365 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. september 2006 #366 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. september 2006 #367 Del Skrevet 11. september 2006 Ja, dette blir virkelig en spennende uke. Når var det IKM var ? Ha en strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. september 2006 #368 Del Skrevet 12. september 2006 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. september 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 12. september 2006 Bippe: tusen takk for positiv energi! kjenner at det hjelper!! Yamaha: ja, gårsdagen var riktig så bra. Vannmelon, Pi@, Lucky117, Liljen og angelou: IKM er sånn ca på lørdag... vanskelig å si med denne rare kroppen min... uff, i dag har det vært masse å gjøre på jobb... får forte meg å ta en dagbokrunde før det braker løs nok en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #370 Del Skrevet 12. september 2006 Spennende med IKM lørdag da! Noen symptomer?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. september 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 12. september 2006 Epica: uff, jeg har jo ikke helt den gode følelsen denne gangen heller, så jeg er ikke sååå spent. symptomer!? jeg er litt sur i dag - dvs. jeg har litt kort lunte vet ikke om det kan være et symptom den ene eller andre veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. september 2006 #372 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde humørsvingninger før jeg testet positivt, så ja det kan være et symptom Men det er også et symptom på at mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. september 2006 #373 Del Skrevet 12. september 2006 Blir spennende å se til helgen da Håper virkelig det klaffer Høres ut som om du har nok å gjøre på jobben om dagen ja, men koselig at du tar deg tid til dagbokrunder Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. september 2006 #374 Del Skrevet 12. september 2006 Åh... håper virkelig det klaffer denne gangen. Det fortjener du virkelig. Synes ikke Petra Prøvedokke skal behøve å prøve noe lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. september 2006 #375 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg håper også at det har klaffet for dere denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. september 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg hadde humørsvingninger før jeg testet positivt, så ja det kan være et symptom Men det er også et symptom på at mensen kommer ← jeg er vel ikke kjent for å ha så veldig lang lunte fra før av, så jeg tror ikke vi kan kalle det et symptom uansett Blir spennende å se til helgen da Håper virkelig det klaffer Høres ut som om du har nok å gjøre på jobben om dagen ja, men koselig at du tar deg tid til dagbokrunder Ha en fortsatt fin kveld ← takk for det! får alltids tid til en dagbokrunde, vet du! sitter jo foran pc'n uansett. dessuten må jeg jo få med meg hva som skjer med dere andre også! Åh... håper virkelig det klaffer denne gangen. Det fortjener du virkelig. Synes ikke Petra Prøvedokke skal behøve å prøve noe lengre... ← tusen takk! det var pent sagt! Jeg håper også at det har klaffet for dere denne gangen ← takk! det er jo egentlig din tur først, da! så søte dere er!! jeg har som sagt ikke den gode følelsen denne gangen, men jeg må jo håpe litt allikevel, da ønsker alle snille jenter en strålende onsdag. her er det forferdelig grått og trist foreløpig, men forhåpentligvis dukker solen opp i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #377 Del Skrevet 13. september 2006 Det er jo ofte sånn at når man er sikkert på at man ikke har fått det til, så er da det har klaffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2006 #378 Del Skrevet 13. september 2006 Det er jo ofte sånn at når man er sikkert på at man ikke har fått det til, så er da det har klaffet ← Enig. Tror jeg aldri har vært SÅ sikker på å ikke være gravid som da jeg testa positivt. Det kom som et enormt sjokk på meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 #379 Del Skrevet 13. september 2006 Vi krysser fingre og tær for deg uansett om du har en god følelse eller ikke Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 #380 Del Skrevet 13. september 2006 spennende fremover Når skal du teste (håper før lørdag, for da reiser jeg.... ) Krysser fingrer, tær, hårstrå, føtter og alt som går ann å krysse for deg Ha en strålende onsdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå