Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to personer som skal til Praha i begynnelsen av september og ønsker relativt rimelig overnatting, helst i gamlebyen. Jeg har aldri vært i Praha før, så jeg er takknemlig for alle innspill, anbefalinger av hoteller/leiligheter og generell info om prisnivået.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sjekk ut Ibis hotel smichov, der bodde vi, det ligger litt utenfor, men med trikk rett utenfor. Ikke noe problem for oss!

Skrevet

Takk for tips, Fregnedryss. Det var ikke så gale pris på det hotellet, nei. Tar gjerne i mot flere tips på hvor det er greit (eller ikke greit) å bo i Praha.

Skrevet

Du kan jo prøve å søke her. Vi bodde i Husova Apartments, som vi bestilte gjennom denne siden, og var kjempefornøyde. Husker jeg ikke mye feil betalte vi vel 300 norske kroner pr. pers, pr. natt. Koselig leilighet, masse plass og supersentralt! Nå var vi riktignok fire, så vi hadde en leilighet med to soverom, men jeg har sjekket at de har leiligheter som passer for to også. Hvis du bor over et visst antall netter blir du dessuten hentet gratis på flyplassen. Og ikke minst, det er en isbar med fantastisk iskrem i første etasje. ;)

Skrevet

Tusen takk, Nilma! Det var en kjempefin side. Husova Apartments var allerede fullboket, men Residence Masna så for eksempel ikke dumt ut. Tror jeg har mest lyst til å bo i leilighet så vi kan lage god frokost før vi trasker ut. Er ikke så sikker på om hotell-frokost i Praha er det helt store?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...