Gå til innhold

HEVN!

Frank

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hevn er fantastisk, og det er fantastisk å se folk som fortjener det faktisk få det. Jeg har dessverre ikke noen forslag, men jeg støtter deg 100%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han har sånn hul gardinstang, kan du åpne på enden og putte inn rekeskall...Det kommer til å stinke noe j......, men vanskelig å finne ut hvor lukten kommer fra. Dette kommer garantert til å forsure livet hans og du kan gå videre. Vel vitende om at han sitter der i sin egen dritlukt. :ler: Leste dette tipset en plass en gang og har lagret det på harddisken sånn i tilfelle..... ;)

Endret av Cat&Cat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg bladde i en bok i bokhandelen sist jeg var innom. En liten bok om hevn. Mulig den bare het "hevn" eller noe, i allefall har forfatteren (tror han var norsk) samlet inn mange hevn-historier fra folk som har hatt god fantasi. Leste ikke så lenge, men mange fiffige tips å hente der! Morsom lesning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min hevn var kort og grei og helt lovlig, men den hadde sin virkning.

Jeg sørget for å legge igjen mine spor i leiligheten hans (senga) og for at hun andre fikk høre at jeg var der, da hun ringte.

Og så forsvant jeg ut av livet hans. Jeg vet ikke hvordan det gikk videre, men han ble ganske så stresset da det skjedde. Og hvis den andre var litt oppegående fikk han nok litt pes på den kanten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan starte; kona som fant ut at mannen var utro med sekretæren... Det nyforelskede paret flyttet ut av landet, sånn for sikkerhetsskyld. Mannen ba kona selge sakene hans, bl.a bilen og sende pengene til han. Det gikk som det måtte; kona solgte porchen for 50 c på ebay....

:legrine: Kjempebra! Slike ting liker jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare husk at etter den søten kløen (hevnen) kommer den sure svien (what goes around comes around.). ;)

Til de som hevner: Håper dere får svi no så inni h..... selv... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du inviterer alle dine venner og bekjente, én etter én, ut på byen, sørger for å "drikke litt for mye" og forteller i full fortrolighet, de må LOVE å ikke si noe, at han var helt elendig i sengen. Pass på å være detaljert, som f.eks. at han liksom ikke klarte å holde takten, det virket som om han måtte tvinge seg gjennom det, at han var helt lydløs eller ekstremt høylytt. Eller noe annet du synes er passende. Poenget er at det må virke troverdig, ikke typisk hevn-utsag som "impotent" eller "homo".

Veldig sannsynlig vil dette lekke ut etter kort tid og til alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sam_*

Den ultimate hevn er og leve godt uansett hva de andre har gjort mot deg.

Mvh

sam

"Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kle deg opp i en sexy sommerkjole og høye hæler. Sørg for at han får se deg lykkelig på ditt deiligste.

Vet den andre jenta om deg? Det synes jeg hun burde få, ikke som en hevn, men for hennes skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hevn er et såpass negativt ord at det er typisk at folk tar avstand fra det og sier du ikke må synke ned på hans nivå, heve deg over det og blablabla. Det er forbundet med å være smålig og patetisk, så de fleste ureflekterte übermensch hopper kjapt opp på en moralsk pidestall og sier FY.

Jeg mener derimot at noen folk fortjener en smekk på pungen.

Du trenger ikke akkurat koke kaninen hans, men synes godt du kan få han til å innse at ting har konsekvenser.

Har dessverre ingen andre forslag enn det "vanlige" med at du må se dødsbra ut og ha det kult uten ham - det har ihvertfall gitt meg tilfredsstillelse å se en drittsekk angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hørte en fiin historie for noen år siden, riktig nydelig var den. Det var et par som hadde vært gift lenge, og mannen fylte snart femti. Imidlertid hadde han begynt å ha seg på si' med en yngre kollega. Kona hadde funnet ut dette, men sa ingenting. I stedet laget hun istand stort selskap på femtiårsdagen hans, slike store selskaper som de pleide å ha. Venner og kolleger var invitert som vanlig, deriblant elskerinnen.

Selskapet gikk sin gang, det var gaver og taler. Litt utpå kvelden tar kona ordet og holder tale til sin mann, en tale som vanlig, som hyller mannen og årene de har hatt sammen. Sier hun at nå vil hun overrekke bursdagspresangen fra henne. I gave skal han få hun som sitter der nede (peker på elskerinnen), og hun (elskerinnen) skal få mannen hennes i gave, for hun vet at de har hatt et forhold lenge. Så tar hun sin ferdigpakkede koffert og forlater selskapet i sjokk og vantro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...