Gå til innhold

Postcrossing


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Nå har jeg meldt meg inn jeg også, og vært og kjøpt kort. Skal sende til Østerrike, Finland, Italia, Tyskland og Portugal. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin spredning du fikk på dine! Jeg fikk "bare" USA og Finland jeg( på fem adresser.) Men det varierer vel. I følge statistikken kommer faktisk flest postcrossere fra Finland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Lite reaksjon. Men....

Jeg har laget en gruppe for postcrossere på nettby.no, titt innom hvis du er på nettby.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Greetings from Finland! I hope that many norwegians would join to the Postcrossing. There is only 79 norwegian user :overrasket: So, now everybody must go to the Postcrossing website and register.

There are almost 5000 registered user in Finland and over 17 000 user worldwide. Everybody are welcome :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da! Dette vil jeg også være med på. Har meldt meg inn, men må få tak i noen kort før jeg kan be om adresser å sende til. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er moro ja! Hvis det er lite postkort der du bor kan du lage egne ved å bestille opptrykket postkort fra et print-firma. Du bruker da et digitalt foto du liker, feks et oversikts bilde av stedet du bor.

Jeg har prøvd http://www.vistaprint.no og er veldig fornøyd med kortene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det går kjempefint, har sendt 13 kort og mottatt 12 :tommel:

Syns det er veldig morsomt, har fått noen nye venner på msn, og mailer med noen andre. Syns det er veldig gøy å ha kontakt med folk rundt om i verden. Har også fått kontakt med ei i estland som også skal gifte seg, er kjempemorsomt å høre hvor langt hun er komt, og hvordan de gjør det, osv.. :)

Regner med at det er iorden å ta en pause av og til...Vi detter vel ikke ut av systemet av den grunn? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Nei, jeg tror det blir sendt ut en mail om det går 3 måneder uten at du er innom. Det er greit å ikke gå helt lei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det hørtes jo bare så morro ut! men det blir vel ikke noe for meg, leser veldig dårlig engelsk og heller ikke noe god på å skrive heller :forvirret: så det blir bare slit tror jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Nå har jeg også meldt meg inn, dette høres jo kjempemorsomt ut da!! :) Jeg har fått i oppdrag å sende til finland (surprise!), Tyskland, Usa, Frankrike og Estland :)

Jeg syns det er spennende å lese på hver enkelt profil for å se hvilke preferanser de har på postkortene og så prøve å finne kortene som kan passe for dem :)

Ut å shoppe cards idag ja :) Gleder meg som en liten unge til å få noen kort i postkassa!! Alle sender jo kort på epost i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er mye mer spennende å få dem i postkassa!

:) Har sendt deg en pm Amalie_85 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Det er bra, har fått kort fra Kina også jeg! Det er bare å være tolmodig!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro, må prøve dette! Registrert meg nå, og fått 5 adresser! Så nå er det bare å sende kortene.. Gleder meg!

Skal sende til: USA, Finnland, Estland, Tyskland og Nederland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...