Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 måneder etter fødselen????

Har spilt tennis hele helgen, og dette er vell første gang jeg har trent siden før jeg ble gravid, og hadde igår så vondt i hoften att jeg ikke klarte å gå!Minnet litt om hvordan jeg hadde det da jeg var gravid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nok du bare er skikkelig støl. Men du kan bli sliten i bekkenet igjen etter fødselen hvis du overanstrenger deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er mulig at du har overbelastet hoften din med for hard trening. Og at du ikke er helt ferdig med bekkenløsninga enda . Kan bare snakke ut i fra egen erfaring. Jeg var gravid med bekkenløsning i 1988 0g 1990 . Og har store smerter i bekkene enda , har lært meg å leve med smertene. Du kan få en lege til å se på deg vis det blir langvarig.

Skrevet

Jeg sliter også med hoftene enda :forvirret:

Fikk mitt siste barn i 2001 :) det kommer og går alt ettersom hvilken idrett jeg holder på med. Hvis dette er tilfelle for deg også, så lærer man seg sine begrensinger og finner andre løsninger. Min hverdag går problemfritt nå, selv om jeg drister meg til ting jeg kanskje ikke burde gjort, men som er kjempe gøy :ler: Svømming er utmerket trening for sånne "utfordringer" :)

Håper du bare var støl :)

Skrevet

Jeg var gravid i 1998, med kraftig bekkenløsning. Jeg har kjent litt til det innimellom, med stort sett har det gått greit. Jeg ble sykemeldt i noen uker pga bekkenløsningen kom tilbake i 2001. Jeg lever helt fint, og tenker ikke over at det kan komme tilbake, men unnlater forskjellige ting og passer på å ha gode sko hvis jeg skal gå mye! Legen din finner fort ut om det er bekkenøning, eller om du er støl. Håper du kun er støl !!

Ceca ;)

Skrevet

hadde så kraftig bekkenløsning i svangerskapet mitt at jeg gikk på krykker fra jeg var tre måneder på vei. etter som jeg forsto på legen min er at dette er en hormonell greie. har vært plaget noe etter at jeg fikk jenta for 3,5 år siden. men dette kommer også av at jeg fikk kronisk betennelse i korsryggen og sete pga bekkenløsning

så jeg tror nok mest sannsynlig at du bare er skikkelig støl jeg å :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...