Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

hatt en virkelig dårlig avslutning på dagen, ble så sint på Lukas og det var helt grusomt.. er dritsliten og deppa i kveld, er redd jeg er på vei til å gå på en smell igjen... er skikkelig redd for det :tristbla: jeg hater at jeg ikke kan gi barna mine den trygge familien de ønsker seg, jeg har fortsatt ingen følelser for x, men det er så vondt at det skal være sånn når jeg tenker på de gode barna mine og at de skal vokse opp sånn. Klart de venner seg til det og klart de får det bedre etterhvert, men denne tiden her suger! det som er så faen er at nå gikk det bra, jeg har vært i en fin periode nå, rolig og hatt det godt, også ble alt snudd på hodet igjen ... !

det er faktisk drit- slitsomt å være alene!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og uff, Kipa! Ikke noe godt å høre at du har det sånn for tiden.. Men hvordan P og familen hans kan skylde på deg for at han var utro, er jo helt latterlig!! Det går jo ikke an. Dummeste jeg har hørt.. Ting kommer garantert til å være slitsomt og tøft, men jeg er skråsikker på at du kommer styrket ut av det til slutt. Men jeg skjønner det er hardt når det står på!!

Tenker på deg! :kose:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Uff Kipa... :(:hug::hug:

Det er normalt at man er deppa og går på veggen etter å ha opplevd noe som du har..

Jeg kan ikke forestille meg det engang.. Har så ¤%& vondt av deg.. :klem:

Kanskje du bør begynne å snakke med en psykolog, terapeut?

De kan hjelpe endel.. Hvordan du skal komme deg gjennom alt..

Tenker på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er.... forelska.... :sjenert:

har møtt en så hyggelig gutt..og vi har det fint sammen, bare møtt hverandre 2 ganger men alt stemmer... tidlig kanskje, men ... jeg har det fint i hvertfall! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ nå ble jeg kjempeglad!!!!

:legrine::Hehe::kyss::skaal::klem:

Så GODT å høre, ååååå jeg håper du har funnet den rette..

Og at han behandler deg bra..

Dette var fantastisk å høre Kipa! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

:hjertesmil:

hoppas det vänder för dig Kipa...

Men jag håller med; hur kan han och hans familj säga att det var ditt fel att han var otrogen? Separationer tar fram många dåliga sidor både hos de som separerar och hos vänner och familj. Det tycker jag är sårande, när "vänner" och familj tar sida, förutsätter saker de inte vet detaljer kring och lyssnar på ena partens skitsnack. Bitter? Vem? Jag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Innom å kikker etter deg, og ble så trist når jeg leste hva som hadde skjedd.

Håper det går bra med deg og barna. Flott at dere har kommet så langt med Lukas, jeg vet også veldig godt hvordan det er å være bekymret for barna sine.

God klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

tørker støv av denne jeg :)

..hadde ikke skrevet på så lenge at passordet var viska ut av hukommelsen.. men heisan, her var jeg gitt. Bare sånn kjapt asså. Har jo mange av dere på facebook, så det ekke noen overraskelse for alle, men jeg har det jo supert! i midten av oktober i fjor så flytte jeg og barna inn i splitter ny leilighet, og vi stortrives. Akkurat i dag fått påfyll av stæsj fra perfect home, og fryder meg over alt det fine. Digger at alt er nytt, og har supre naboer!

:biggrin:

like etter traff jeg min kjæreste :rodmer: det var møteplassen som gjorde at vi møttes, og det så pang! og vi har det superfint sammen!! :hjerter:

ha ha.. mine facebook venner er vel rimelig lei mine hjerter... til tider er man jo såå forelska at det går trill rundt for en stakkar! :ler:

året om gikk bestod nemlig av mye dating... det gjorde ting lettere, og spenningen var heller ikke å forakte.. :fnise: men asså, tilslutt endte jeg opp med verdens fineste mann! for meg..hihi.

og jeg har også fått en bestekompis fra dette.. en jeg datet i sommer.. han har jeg også alltid der om det er noe, skriver jeg en sms om at ting er kjipt, vips kan jeg være sikker på at han ringer meg opp i løpet av kort tid. Det er så fint.

Så asså, status : Lykkelig i et forhold :rodmer: hvem hadde trodd det...

når det gjelder min x... vi måtte på ny mekling, samarbeidet gikk i dass... men jeg har lært meg å leve med at jeg kan desverre! ikke alltid påvirke eller få det som jeg mener er best, selv om det er for barna dette gjelder. Så jeg har faktisk lært meg å sortere disse følelsene... ikke alt er verdt å kjempe for. For det har vært kamper ja.. mange.. jeg har også hatt mine nedturer men ikke så ofte som i starten, men noen har det blitt, jeg skjuler ikke så mye, og er til tider svak. Men har jaggu blitt sterk av dette også!

Nå sover barna mine søtt! Lukas ble 7 i januar og helena 4 nå på onsdag, fine, glade og trygge barn. og jeg er så stolt av dem og koser meg veldig med dem, selvom det også var en vei å gå.. det å være alene om alt.. men nå har vi det bare fint!

håper mine "kjente" her inne har det bra også! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er sikkert! Kipa gidder jeg ikke hete her inne lenger.. det er jo blanding av mitt og min x sitt navn... arg... heretter Cruella, det er meg det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært hjemme fra jobb i to dager.. snuppa hadde oppkast natt til lørdag og da fikk jammen jeg det natt til i går.. jej liksom... men over nå, vært utroolig slapp etterpå, men er sliten fra før av også, vært mye på jobb forrige uke, så da fikk jeg tatt meg inn litt.. tror jeg hvertfall. Er jo slapp enda..

Nå skal jeg snart hente mine små, som ikke er så små lenger.. :sjenert: vi skal på shopping for bursdagspengene deres..L har også spart litt, og H er klar for å bruke sine, veldig klar- som sin mamma , haha! :gjeiper:

Tror de fleste fra "min tid" har sluttet å skrive, enten stengt dagboka eller bare glemt den slik som meg.. mulig jeg begynner å bruke den litt mer.. liker så godt å skrive.. om små og store ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til de som har vært innom her i løpet av det siste året og kommet med gode ord!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: Heisann-sveisann og tjudderuttandei!

Er du tilbake her a'? Det er egentlig ikke jeg, men måtte bare poste et spørsmål på forumet. Og så er det jo litt morsomt å svinse rundt og se etter gamle kjente.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida snuppa ;-) måtte bare oppdatere litt glad- nyheter også vettu! Det burde du og... :rodmer:

eller.. kanskje jeg er tilbake... vetikke jeg .. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ingen i hele verden får meg til å føle meg så pen, så smart og så snill som min kjæreste. han er helt utrolig :yvonne: Disse månedene har vært fantastiske!! Vi trives bare så godt med hverandre. :rodmer:

Nå kommer utfordringen.. han flytter til barna sine laaangt vekk fra meg. Vi nyter den tida vi har her nede nå, og så skal vi prøve.. for det er jo som faen at når man møter den rette, så flytter han :sjenert: vi har skype, og msn og skal nok møtes titt og ofte. Er det oss.. så går det jo på et vis, til vi en gang igjen kan bo på samme sted. jeg har tro på det, og tro må man ha. Ikke vil jeg miste den fantastiske mannen hvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...