Gå til innhold

Kranglete og vanskelig mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg mange klemmer.

Har nå hatt det krangleopplegget gående med min mor og hennes pillemissbruk.

Nå gikk det så langt at jeg så meg nødt til å ringe legen hennes og legge kortene på bordet og fortelle han at hun sitter hjemme og "fester" etter hvert besøk hos han.

Hun spiser og spiser piller som om det skulle vært sukkertøy.

Nå ringer hun meg hele tiden fordi hun er nervøs fordi jeg sa jeg skulle ringe legen hennes.

Ikke kan jeg skru av mobilen heller for jeg har en annen venninde som sliter med sine ting og når hun tar til vettet så må jeg kaste med i bilen og hente henne (rasshøl av en såkalt kjæreste).

Kjenner jeg er så sliten inn til margen nå og skulle ønske de rundt meg bare kunne reise bort et par mnd. så jeg kan få litt fri.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Nå trenger jeg mange klemmer.

Har nå hatt det krangleopplegget gående med min mor og hennes pillemissbruk.

Nå gikk det så langt at jeg så meg nødt til å ringe legen hennes og legge kortene på bordet og fortelle han at hun sitter hjemme og "fester" etter hvert besøk hos han.

Hun spiser og spiser piller som om det skulle vært sukkertøy.

Nå ringer hun meg hele tiden fordi hun er nervøs fordi jeg sa jeg skulle ringe legen hennes.

Ikke kan jeg skru av mobilen heller for jeg har en annen venninde som sliter med sine ting og når hun tar til vettet så må jeg kaste med i bilen og hente henne (rasshøl av en såkalt kjæreste).

Kjenner jeg er så sliten inn til margen nå og skulle ønske de rundt meg bare kunne reise bort et par mnd. så jeg kan få litt fri.

Har en søster som er helt lik som moren din,det er så tragisk.

Det moren din ikke kan se nå,nettopp fordi hun er pillemisbruker er at du gjør henne en stoooor tjeneste.

Hun klarer ikke å legge kortene på bordet selv og være ærlig eller å begrense forbruket selv,så nå gjør du dette for henne.

La henne være litt redd.

Når det gjelder venninnen din så kanskje du skal be henne til deg en liten stund,da kan dere være ifred,skru av alt som heter telefoner og ha det koseligt,da psyker venninnen din seg litt opp og får samlet krefter også.

Og hvis dette blir for mye for deg så kanskje du skal reise vekk.

Vi mennekser klarer så fint å legge alt på våre skuldre,vi tror at vi er de eneste som de kan ringe til når motvinden blåser.

Men de klarte seg før vi kom inn i bildet og de bruker kun de som gir mye.

Begge de du sliter med nå vet at de kan nå deg på alle plan,du har tillat det.

Husk,du er ikke ondskapsfull om du faktisk vil ha en liv selv også.

Skrevet
Vi mennekser klarer så fint å legge alt på våre skuldre,vi tror at vi er de eneste som de kan ringe til når motvinden blåser.

Men de klarte seg før vi kom inn i bildet og de bruker kun de som gir mye.

Begge de du sliter med nå vet at de kan nå deg på alle plan,du har tillat det.

Husk,du er ikke ondskapsfull om du faktisk vil ha en liv selv også.

Signerer.

:klem: til TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...