Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøye meg her går det unna :)

Synes du er kjempe flink jeg! :)

Skal se du har fikset det meste lenge før tiden ;)

Utolig flott ring!! (ligner litt på min ;) )

Og den kjolen så bare rå lekker ut!!!!

Blir spennende å følge med hos deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg her går det unna :)

Synes du er kjempe flink jeg! :)

Skal se du har fikset det meste lenge før tiden ;)

Utolig flott ring!! (ligner litt på min ;) )

Og den kjolen så bare rå lekker ut!!!!

Blir spennende å følge med hos deg :)

:klem:

Hihi, det går litt opp og ned. Er ikke engang sikker på alt som skal fikses ... sånn som papirer og navneendring og div. Jeg har to etternavn, og jeg vil ikke gi fra meg mine samtidig som jeg vil ha forloveden sitt, så da har vi kanskje et problem ;)

Er veldig fornøyd med ringen;) Og veldig redd for den ...

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk!! :hoppe: Det er en helt utrolig dag, og den fortsetter og fortsetter, selv når dagen er over! :hjerter_rundt:

Jeg hadde også to etternavn, men jeg byttet ut mellomnavnet mitt med mannen min ( :hoppe: ) sitt, og han tok mitt til etternavn og beholdt sitt som mellomnavn, så nå heter vi det samme! Veldig glad for at han gikk med på den løsningen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk!! :hoppe: Det er en helt utrolig dag, og den fortsetter og fortsetter, selv når dagen er over! :hjerter_rundt:

Jeg hadde også to etternavn, men jeg byttet ut mellomnavnet mitt med mannen min ( :hoppe: ) sitt, og han tok mitt til etternavn og beholdt sitt som mellomnavn, så nå heter vi det samme! Veldig glad for at han gikk med på den løsningen! :ler:

Hehe, bare gleder meg mer og mer når du forteller slikt jeg! :sjarmor:

Hm, den med etternavnene var litt vanskelig. Du tok hans etternavn til mellomnavn og ditt etternavn til etternavn, og han tok sitt som mellomnavn og ditt til etternavn? Smart løsning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: litt for at bryllupsnatten er i boks, suiten ihvertfall :) Blir spennende for dere å se den da. Hvem hotell skal dere overnatte på? Og hva slags lokale håper dere på å få?

Lykke til med valg av navn, finner nok en god løsning på det til slutt ;)

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe:  litt for at bryllupsnatten er i boks, suiten ihvertfall :) Blir spennende for dere å se den da. Hvem hotell skal dere overnatte på? Og hva slags lokale håper dere på å få?

Lykke til med valg av navn, finner nok en god løsning på det til slutt ;)

God natt :klem:

Hihi, herlig å ha ting i boks! Vi overnatter på Rica Hotel Seilet. Har ikke sett suiten enda da, men skal nedover om noen uker og tenkte å se på den sammen da:)

Lokalet vi vil ha (iallfall det vi tenker på inntil videre) er Varden. Det er eh, en varde. Høyt på fjellet, med skikkelig fantastisk utsikt over hele byen og omegn. Kan kjøre opp dit da, blir ikke noen lang gåtur for gjestene nei ;)

Jeg vurderer faktisk å beholde mine etternavn og ta hans, men bare bruke hans og ha mine på "papiret" ... Det er litt kjipt at begge mine etternavn er sjeldne, mens hans er veldig vanlig ... men samtidig vil jeg jo ha navnet hans! :sjenert:

natta! :klem:

Bare innom for å oppdater meg ;)

:klem:

Koselig du stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi Oi det høres jo fantastisk ut!!!

Høres ut som du kommer til å få ett fantastisk bryllup ja :):hoppe:

Det med etternavn er ikke enkelt bestandig nei...

Her har vi begge ett sjeldent etternavn så ser ut som jeg tar mitt som mellom og at vi har hans som etternavn. :) litt enklere for oss siden jeg bare har ett.

Ønsker deg lykke til med navn og håper dere kommer til en smart løsning dere også!!! :klem:

:sove: og sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi Oi det høres jo fantastisk ut!!!

Høres ut som du kommer til å få ett fantastisk bryllup ja :)  :hoppe:

Det med etternavn er ikke enkelt bestandig nei...

Her har vi begge ett sjeldent etternavn så ser ut som jeg tar mitt som mellom og at vi har hans som etternavn. :)  litt enklere for oss siden jeg bare har ett.

Ønsker deg lykke til med navn og håper dere kommer til en smart løsning dere også!!! :klem:

:sove: og sov godt :)

Joda, fornøyd med planene hittil ;)

Er jo mye som ikke er planlagt ... mye jeg ikke har peiling på heller, men det er jo god tid enda da! Håper jeg ikke blir helt stressa når det nærmer seg...

Nei, dumme foreldrene mine måtte jo såklart være vanskelige å ikke ta hverandre sitt etternavn, slik at jeg fikk begge :geipe: Men men, ordner seg! :)

Smart måte dere gjorde det på! Hm, håper man kan ha tre etternavn ... :overrasket:

Forresten, linken til bryllupsdagboka di funker ikke ... iallfall ikke på min pc/nettleser :sur:

:klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!!! :hjerter_rundt:

Ja, jeg er veldig fornøyd med den løsningen! Nå reiser vi på utveksling i et halvt år, og har ikke rukket å endre passene, så vi må bruke de gamle navnene en stund til i praksis. Men det var veldig morsomt da vi fikk papirene med de nye navnene! Og jeg er virkelig så glad for at det ble som det ble! Var veldig mye frem og tilbake.

Ville ikke bli som mamma, hun gråt hele dagen etter bryllupet fordi hun ville ha tilbake navnet sitt!!! :ler::kose: Så da mandagen kom dro de ned til folkeregisteret, men på den tiden var ting annerledes, og de kunne ikke bytte igjen før det var gått et halvt år. Innen den tid gadd de ikke å gjøre noe med det likevel.

Men jeg kunne fint sett for meg at jeg også gråt over mitt tapte navn, noe jeg tror min kjære også kunne se for seg... :plystre:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!!! :hjerter_rundt:

Ja, jeg er veldig fornøyd med den løsningen! Nå reiser vi på utveksling i et halvt år, og har ikke rukket å endre passene, så vi må bruke de gamle navnene en stund til i praksis. Men det var veldig morsomt da vi fikk papirene med de nye navnene! Og jeg er virkelig så glad for at det ble som det ble! Var veldig mye frem og tilbake.

Ville ikke bli som mamma, hun gråt hele dagen etter bryllupet fordi hun ville ha tilbake navnet sitt!!! :ler::kose: Så da mandagen kom dro de ned til folkeregisteret, men på den tiden var ting annerledes, og de kunne ikke bytte igjen før det var gått et halvt år. Innen den tid gadd de ikke å gjøre noe med det likevel.

Men jeg kunne fint sett for meg at jeg også gråt over mitt tapte navn, noe jeg tror min kjære også kunne se for seg... :plystre:

:legrine:

Må være litt spesielt å se det "nye" navnet sitt ja ... :)

Jeg er definitvt typen til å gråte over å miste navnet mitt :ler: Blir altfor knyttet til ting ... ;)

Når reiser dere på utveksling? Jeg vil også ut og reise!

God tur da, og koooos dere! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser neste torsdag!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

Tiden går bare så vanvittig fort!!!!!!! Vi var og ordnet reiseforsikring i går, og der sjekker de navnene opp mot folkeregisteret, og da de søkte etter mannen min ( :hoppe: ) fant de ingenting. Vi lurte på hva som var skjedd, fantes han ikke lenger?!?! :ler: Men så husket vi! Han har jo nytt etternavn! Tror det var veldig rart for ham, at den "personen" han alltid har vært ikke "eksisterte" lenger!! :kose::klem:

Hvor har dere tenkt dere på bryllupsreise? (Kan være du har skrevet det tidligere, men jeg har seriøst begynt å få alzheimers...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser neste torsdag!!!  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Tiden går bare så vanvittig fort!!!!!!! Vi var og ordnet reiseforsikring i går, og der sjekker de navnene opp mot folkeregisteret, og da de søkte etter mannen min ( :hoppe: ) fant de ingenting. Vi lurte på hva som var skjedd, fantes han ikke lenger?!?! :ler: Men så husket vi! Han har jo nytt etternavn! Tror det var veldig rart for ham, at den "personen" han alltid har vært ikke "eksisterte" lenger!! :kose::klem:

Hvor har dere tenkt dere på bryllupsreise? (Kan være du har skrevet det tidligere, men jeg har seriøst begynt å få alzheimers...)

:klem:

Oh, så spennende!

Hehe, bra mannen din ikke hadde "forsvunnet" da;) Må være rart å ikke være den samme personen lengre ... altså, man er jo den samme personen, men har et annet navn liksom ... sært. men sikkert veldig bra ;)

Valget til bryllupsreise står mellom Venezia og Firenze ... forloveden har mest lyst til Firenze, jeg har mest lyst til Venezia ... men egentlig er det ikke så farlig for meg- det er bare det at jeg vil oppleve gondolene og alt det i Venezia. Men forloveden sier det er mer kultur i Firenze ... så vi får se:) Må jo få ferie og slik også først ...

Tror ikke jeg har sagt hvor vi har tenkt oss før ... men alzheimer tror jeg jeg også har til tider :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere være borte lenge? Dere kan jo rekke begge deler! Det går tog mellom V og F! Jeg har ikke vært noen av stedene, men de jeg kjenner som har vært der, synes begge stedene er helt nydelige! Og så har jeg jo en forkjærlighet til Italia nå da, siden det var der frieriet tok sted! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, fornøyd med planene hittil ;)

Er jo mye som ikke er planlagt ... mye jeg ikke har peiling på heller, men det er jo god tid enda da! Håper jeg ikke blir helt stressa når det nærmer seg...

Nei, dumme foreldrene mine måtte jo såklart være vanskelige å ikke ta hverandre sitt etternavn, slik at jeg fikk begge :geipe: Men men, ordner seg! :)

Smart måte dere gjorde det på! Hm, håper man kan ha tre etternavn ...  :overrasket:

Forresten, linken til bryllupsdagboka di funker ikke ... iallfall ikke på min pc/nettleser  :sur:

:klem:

Godt at du fant det ut :klappe: for det viste ikke jeg :forvirret:

Men nå har jeg fått fikset det :)

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hotellet deres var kjempe stilig og så veldig flott ut! :) Og så heldige dere er hvis dere får lokalet som har så flott beliggenhet. Krysser fingrene for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere være borte lenge? Dere kan jo rekke begge deler! Det går tog mellom V og F! Jeg har ikke vært noen av stedene, men de jeg kjenner som har vært der, synes begge stedene er helt nydelige! Og så har jeg jo en forkjærlighet til Italia nå da, siden det var der frieriet tok sted! :hjerter_rundt:

Tja, tenkte en ukes tid, men ingenting som er planlagt enda. Det var en god idé! Skal høre med forloveden, antar han synes det var smart også, takker og bukker!:)

Åh, frieri i italia høres romantisk ut :hjerter_rundt:

Godt at du fant det ut :klappe: for det viste ikke jeg :forvirret:

Men nå har jeg fått fikset det :)

Tusen takk :klem:

Bare hyggelig:) Tenkte jeg skulle stikke innom dagboka di, men så fikk jeg det ikke til :( Så nå skal jeg ta turen! :klem:

De hotellet deres var kjempe stilig og så veldig flott ut! :) Og så heldige dere er hvis dere får lokalet som har så flott beliggenhet. Krysser fingrene for det ;)

mhm-mm ... spesielt og stilig hotell:) Er inspirert av Burj al arab hotellet i Dubai:) Burj al arab er jo finere da, men Seilet er jo veldig stilig også, og veldig fin utsikt!

Gleder meg til å dra hjemover (til foreldrene mine) igjen for å se på bryllupssuiten og se på og bestille lokaler!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har vært innom dagboken din et par ganger, bare ikke lagt igjen noe spor..det er såå moro å planlegge bryllup, blir koselig å følge deg. Jeg skal også gifte meg neste sommer og svever nok på den samme rosa sken som du.hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...