Kajagoogoo Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Skal i bryllup snart, og trenger en aftenkjole, har ingen fra før. Har vært å prøvd forskjellige, og det er jo mange pene kjoler å få kjøpt. Fant drømmekjolen tilslutt, den satt perfekt og var akkurat slik jeg hadde sett den for meg, minuset var prisen, 3500,- Jeg kommer nok sikker til å slå til, for kjolen er perfekt. Har du en penkjole eller flere, og hva kostet den/de?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte meg en selskapskjole til et bryllup jeg var i i mai. Kjøpte den hos Agape som har flere butikker/forhandlere i landet. Jeg betalte 1850kr for min kjole, noe jeg syntes var en utrolig bra pris. Kjolene deres varierer i pris fra ca 1500kr opp til 3000, men de fleste ligger i prisleiet 1700-1900...
Champagnepiken Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har seks-sju stykker, må jeg innrømme... Jeg elsker fine kjoler, men jeg er dødsgod til å handle på salg. Dermed slipper jeg å kjøpe dyrt når jeg skal et sted, for da henger det vanligvis en i skapet jeg ikke har brukt ennå. Tror det meste jeg har betalt for en kjole, var 1600 kroner.
mari Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 har 3 lange og en litt kortere, det dyrete jeg har betalt er ca 2500. Kjøper også ofte på salg, så jeg har teoretisk noe til en hver annledning, men nå har jeg gått ned så mye i vekt at jeg nok må kjøpe ny kjole hvis jeg skal i fint selskap igjen.... pluss at jeg nesten alltid liker å ha ny kjole til anledninger... så det blir jo endel halndling... hm...
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har en finkjole, den er lilla aktig i fargen, litt skimrende, og med stropper, sitter godt etter og vider seg ut i skjørtet, syns den er kjempe fin. den kostet ikke så mye, husker ikke helt, rundt 1000,- tror jeg, kjøpte den for 4 år siden..
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har flere. Den dyreste kostet noen tusen, men husker ikke presis... Tror kanskje det var 2500 eller 3500
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Ikke akkurat gallakjoler, men har noen fine kjoler som egner seg i bryllup og liknende. Alt er kjøpt på salg
Gjest joje Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har to aftenkjoler, en i gammelrosa og en i lilla. Det er mamma som har sydd begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå