Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

det er nok lurt å stresse ned litt, ja.. jeg har vært litt sånn at jeg har tenkt mye på at i dag må vi :humpe: , og hvis det ikke har passet så har jeg blitt litt stresset av det... denne pp'n tenker jeg litt motsatt, tar det hvis det passer seg sånn...

så da får vi se om det funker :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen er jo skrudd sammen sånn at vi trekkes mot hverandre og blir fortere opphisset når vi er fruktbare også, for vi skiller ut et eller annet stoff. Dette gjelder både mannen og kvinnen - det vil si at vi egentlig er konstuert slik at vi skal kunne ordne dette selv om vi ikke kan telle :ler: Jeg merker iallefall det veldig godt, skru på klokka en halv time tidligere for å rekke det :overrasket: DET hadde jeg ikke orka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med di andre jeg. Ikke bra og stresse for å få til litt :humpe: Annenhver dag er anbefalt.. :)

Ha en superstrålende dag, vennen.

stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stresset også fælt med :humpe: i flere PP, og nei jeg tror ikke det er noe lurt.

Når vi skal prøve igjen nå tror jeg ikke jeg kommer til å bruke EL-tester heller. Blir mer sånn :humpe: annenhver dag rundt EL.

Håper du har det bra da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen!

Nå ser det ut som om tanta er på vei ut døra. Var jammen et kort besøk denne gangen, men det skulle bare mangle med all den spottinga på forhånd.

Nå driver jeg å syker meg opp til en ny pp. Er litt demotivert akkurat nå. Blir nok bedre når EL nærmer seg tenker jeg ;)

Kos dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at her i huset blir det litt sånn; Vi ligger dødstrøtte i sengen etter lang arbeidsdag, husarbeid, ekstra jobbing på kvelden, og slike ting. Jeg vet så altfor godt hva vi må gjøre i kveld, for viss vi ikke gjør det i kveld, blir det for sent. "XXX, nå er det eggløsning. Så i kveld må vi ha sex!" "*stønn* Ok..." Så er det rulle en runde i høyet, løfte rumpen opp mot taket et par sekunder, takk for i dag og god natt!

:ler:

Sånn er det med sexlivet til et utslitt par med en 2 åring sovende ved siden av (men mest oppi) dobbeltsengen sin... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det rulle en runde i høyet, løfte rumpen opp mot taket et par sekunder, takk for i dag og god natt!

:legrine:

motivasjonen dukker nok straks opp igjen skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen pleier å komme når EL næmer seg.

Jeg hadde mer lyst rundt EL, enn ellers også jeg :sjarmor:

Skjønner godt at du syns mensen varer lenge ja. Jeg spottet jo i opptil en uke før det satte igang, også var det 4-5 dager med blødning/spotting. Blir ganske lenge totalt det egentlig.

Håper du har fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at her i huset blir det litt sånn;  Vi ligger dødstrøtte i sengen etter lang arbeidsdag, husarbeid, ekstra jobbing på kvelden, og slike ting. Jeg vet så altfor godt hva vi må gjøre i kveld, for viss vi ikke gjør det i kveld, blir det for sent. "XXX, nå er det eggløsning. Så i kveld må vi ha sex!" "*stønn* Ok..."  Så er det rulle en runde i høyet, løfte rumpen opp mot taket et par sekunder, takk for i dag og god natt!

:ler:

Sånn er det med sexlivet til et utslitt par med en 2 åring sovende ved siden av (men mest oppi) dobbeltsengen sin... :sjenert:

:ler: Det er rart at folk klarer å lager mer enn 1 barn innimellom. Men det virker jo som du blir superlett gravid, så det er vel ikke noe problem for dere?

Skjønner godt at du syns mensen varer lenge ja. Jeg spottet jo i opptil en uke før det satte igang, også var det 4-5 dager med blødning/spotting. Blir ganske lenge totalt det egentlig.

Det er så deilig å høre at det ikke bare er jeg som føler jeg blør halve måneden. Er utrolig kjedelig, for det går jo litt utover :humpe: også... :tristbla:

Ellers er jeg fortsatt litt deppa, men nå mere over fremtidsutsiktene. Denne pp har jeg i alle fall bestemt meg for å prøve å ta det med ro, og ikke ha noen forhåpninger. EL-testene jeg bestillte kom i går og jeg bruker nok de, selv om jeg egentlig merker når EL er. Lysten er som hos mange andre mye større da :sjarmor: Men egentlig er det helt greit om det ikke blir noe denne pp, med tanke på Australiaturen. Dumt at IKM skal være midt i den uka :forvirret: Litt dumt med tantebesøk også, når jeg tenker meg om for de har pool i hagen og 26 grader om dagen... Så da spiller det ingen rolle uansett faktisk :ler:

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok du har mer flaks om du ikke fokuserer så mye på EL.

Om du tenker på det, hvor mange har blitt gravide når de minst forventet det? Må jo være noe i det :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har funnet ut at det aldri vil passe 100% å bli gravid i forhold til at det er et eller annet som skjer (som den australiaturen din...) så det får bare skje når det skjer - gudene skal vite at jeg kommer til å bli super-lykkelig den dagen jeg tester positivt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv funnet ut at her er det bare å stresse ned å ta tingene som di kommer. :) Når reiser du til australia da?? Heldigen, det er bare å glede sei. :)

Ha en fantastisk helg

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på besøk hos venninne T og hilste på den nye verdensborgeren. Han var bare såååå søt *smelt* Kan ikke skjønne at de kan være så små. Og så hadde han noen lange pianofingre :ler:

Veldig kjekt med en venninne som akkurat har vært gravid også, for hun forteller så mye som jeg kan trenge å vite, uten at jeg trenger å spørre. Dermed er det ingen mistanker heller. Har hørt at det kan virke positivt inn å låne en baby, så kanskje jeg får ta meg en ny visitt rundt EL-tider :ler:

Drar ut på min lange reise 27. september. Det er bare 25 dager til :overrasket: Har faktisk ikke helt gått opp for meg enda at jeg skal reise. Går fortsatt rundt med en innbildning om at det er leeeenge til. Så fort som dagene går her om dagen, så må jeg vel snart pakke kofferten... Må le litt av vennene mine også. Da jeg spurte om det var noe de ville at jeg skulle ta med nedover, fikk jeg til svar: Holiday Dipmix! Hadde ventet meg brunost eller melkesjokolade eller noe sånt, men nei... :ler:

Har de ikke ozonlag? Hvordan kan det gå til da? Det er jo som en stor hudkreftfabrikk det da...?

Håper dere koser dere i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har internett der nede også da, så det kan nok hende jeg kan få tittet litt innom her selvom jeg er borte.

Kommer jo til å savne dere også vet du Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...