Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Jaja, det er godt vi kan regne :sjenert: Feire kan du vel gjøre som gravid og? Har vært i tredveårsdag til ei som var gravid jeg. Skikkelig jentefest! Gikk så fint så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en liten hilsen :)

Jeg syns du er kjempe flink til å tenke positivt jeg, og neste måned er det nye muligheter for dere.

Håper du får en koselig dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivitetsliste er egentlig genialt, men skulle vel helst slippe å lage en ja :) imorgen rekker jeg ikke så mye annet enn å oppdatere min egen dagbok, så tenkte jeg skulle stikke innom og ønske deg god ny og fruktbar PP - håper det klaffer for dere :klem: Nå får jeg ikke henge her på tre uker jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink jente som lager positivitetsliste :kose:

den turen til Sør-Amerika hørtes veldig deilig ut...

kanskje du har plass til meg i kofferten?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei-hei alle sammen!

Vannmelon: Hadde planer om et skikkelig 30-års kalas, så vi får se. Kanskje har vi ikke fått det til å klaffe da en gang så...

Liljen: Smertene har ikke kommet enda, men blødningen er som vanlig 1. mensdag i dag. Litt murring i magen. Kan godt klare meg uten smertene, men jeg slipper vel neppe :forvirret:

Shakita: :klem:

angelou: Ja, takk for ideen :) Ha en strålende ferie! Er du sikker på at vi ikke hører fra deg før om hele tre uker?

Petra: Tja, kan hende du får plass... Fikk med meg en halv meter høy tre-elefant hjem fra Thailand sist. Hvor stor er du? :ler:

Ja, nå har blødningen satt inn for fult :tristbla: Men jeg har jo da i alle fall (hvis det vedvarer) redusert syklusen min med 5 dager :) Det er godt å vite når jeg venter neste pp. Har vært litt utålmodig...

Ha en flott dag jenter! Selv skal vi på dynga med et lass fra vaskerommet. Like greit. Stranda er ikke noe stas med mensen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende jeg titter innom i løpet av siste ferieuka mi....Spørst litt når det er vi kommer hjem fra tur :) Og du - dere kommer helt sikkert til å ha fått det til før 30 - årsdagen din, det er jo LENGE til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok litt høyere enn en halv meter - men ikke så tykk som en elefant :ler:

så kanskje du får plass til meg?? :sjenert:

ha en fin dag. nå skal jeg komme meg hjem fra jobb. har vært veldig effetiv i dag :Nikke:

:klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: for at TR dukka opp!!!!

Håper hun forsvinner fort igjen da :klem:

Lykke til med oppussinga. Har tilbragt ett par sommere med oppussing og det er ikke så gøy i varmen :forvirret: Blir bra når det blir ferdig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier dette her... I morges trodde jeg at tanta av kommet for fullt, men utover dagen har det avtatt, men er fortsatt lett blødning :forvirret: Smertene har heller ikke kommet enda. Vet ikke om jeg skal regne dette for dag 1 heller? Får se hvordan det går i morgen da :frustrert:

angelou: Ja, vi får håpe på resultater før det :)

Pi@: Ja kortere syklus, men det kan se ut som om det blir et langt tantebesøk... :tristbla:

Petra: Men da må du ikke blir gravid, for noen mage har vi ikke plass til :ler::ler:

Vannmelon: :vinke:

miss77: Stemmer det. Kjedelig når det holder på, med alltid fornøyd med resultatet. Og da er det vel verdt det?

:klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om tante fra helvete!! :frustrert: Vi får følge hverandre i denne andre pp'en vår :klem: Ligger jo helt likt vi nå! Hvor lang var denne syklusen din forresten?

Den turen til Sør-Amerika hørtes utrolig deilig ut!! Blir gjerne med jeg også! :)

Natta :klem:

Endret av Netten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er godt vi har hverandre Netten. Tante fra helvete ja, dette er helt håpløst... :frustrert: Dersom jeg regner gårsdagen som første dag, har jeg 30 dager. Men det er liksom ikke ordentlig mensen heller, mere heftig spotting :forvirret: Hvor mye kan man kalle for spotting? Bare noen dråper i trusa, eller helt opp til 1/4 tampong? Og i dag har det gått over til å bli brunlig. Dette er jammen ikke lett nei... Hvorfor må det være så vankelig allerede fra første pp? Hmfr...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange dager med spotting (rosa) og generelt lite blod under mensturasjon. Jeg har en dag hvor jeg blør ganske mye (full tampong hver 4 time) etter det bruker jeg bare truseinnlegg. Det ble slik etter at jeg slutta med pillene, veldig praktisk :). Jeg regner første dag med rødt blod som første mensdag.

Fine detaljer du får servert av meg på en fredagsformiddag :sjenert:

Av og til så er mensen laget i h**** (alltid egentlig, tror det er det di holder på med der nede....) Du har min største sympati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kroppen din som strever litt med å komme i normal gjenge igjen, da? Neste pp går det sikkert bedre:) Bare kjedelig å gå og lure sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: dumme mensen!!

bare innom for å si fortsatt god sommer. endelig ferdig med alle arbeidsoppgavene, så nå tar jeg ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det i alle fall klart. Tanta har flyttet inn, og hun har tatt med seg alle toruturinstrumentene sine :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert: Hun mente vel jeg trengte det siden jeg har vært uten smerter de siste 12 årene :tristbla:

Men nå har jeg da foreløpig satt standaren til syklus på 33 dager om ikke annet :forvirret: . Hvilket betyr at neste IKM blir 31. august, og EL skal finne sted rundt 17. august. Da har jeg litt mer å forholde meg til, selv om det denne gangen absolutt skal EL-testes :ler:

Pi@: Det kan bli noen litt mindre lekre detaljer innimellom ja. Men synes det er veldig kjekt også. Har liksom ikke pratet med venninner om sånt fordi det regnes som ekkelt, men da har man jo heller ingenting å sammenligne seg selv med. Godt å kunne snakke med andre om det her inne, uten at noen synes det er unaturlig :)

Vannmelon: Får håpe på det, og om det blir slik neste måned også, så vet jeg i alle fall at det er normalen, og har det å forholde meg til.

Petra: God ferie!

83': Det blir nok en trøste :perebrus: i kveld ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg snuppelure :)

Forbaska tanta :frustrert::frustrert: Kjenner til den smerten ja. Akkuratt som noen stikker 100 kniver inn i magen på en gang. Huff å huff.. Håper smertenen gir sei fort da :troest:

Blir spennende å teste EL :) Hva slags type tester skal du bruke??

Ha en fantastisk lørdag da :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...