Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304879 Har hun i det hele tatt dømmekraft nok til å ha videre ansvar for dette barnet?
Tule Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Hei tja hun burde vel ha fåt seg barnevakt her ja i steden for og ha ungen i bilen, men og overlate den til barnevernsvakta og lage sak syns jeg er fordrøyt, hun kunne fåt barnet med seg hilsen
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Å ta med seg et så lite barn til en slik situasjon, er i mine øyne faktisk veldig alvorlig. Hun må jo ha visst at det var en stor sannsynlighet for å bli pågrepet av politiet - og også at en slik aksjon kunne endt med vold. Hun burde selvsagt overlatt barnet til en barnevakt dersom hun skulle demonstrere, og bør derfor få en skikkelig smekk av politiet slik at hun aldri gjør noe slikt igjen...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Å ta med seg et så lite barn til en slik situasjon, er i mine øyne faktisk veldig alvorlig. Hun må jo ha visst at det var en stor sannsynlighet for å bli pågrepet av politiet - og også at en slik aksjon kunne endt med vold. Hun burde selvsagt overlatt barnet til en barnevakt dersom hun skulle demonstrere, og bør derfor få en skikkelig smekk av politiet slik at hun aldri gjør noe slikt igjen... ← hva om hun hadde blitt skadet - bevisstløs, for eksempel. og bar ehun visste at barnet var i bilen. varmt var det kanskje også? Nei, denne moren blr helt klart få en smekk. en skikkelig smekk, og barnevernet må ta en seriøs prat med henne så hun forstår alvoret av det hun har gjort. blir så sint på slike korttenkte mennesker....
Gjest Madeline Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Tråden stenges. Fra reglene: Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Start gjerne en egen tråd der dere diskuterer på generelt grunnlag. Hannen -mod Endret 23. juni 2006 av Hannen
Anbefalte innlegg