Gå til innhold

Malama skal gifte seg med sin elskede!


Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leter og leter etter et bilde som e r hvitt (eller i et minst viser edn forfra, men jeg finner det ikke.

Jeg trodde den het 3061, men det gjør de IKKE (for den har jeg funnet, og den er det ikke) men denne heter 3091, og er i så måte en meget aktuell kandidat. De finnes i hvitt, hvitt og rødt, og i rødt.

Og det er den hvite da altså jeg hadde prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett den, der er myyyye fint, ikke sant?

Sincerity ER fine kjoler! Men der er også bare det bildet i rødt. Jg er nesten sikker å at det er den kjolen, men man får ikke sett den forfra, også er den rød, så det ser helt annerledes ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, fiiiin var den.

Og med slør og brudekjole... å se meg selv... det er noe spesielt (ikke det sløret jeg fikk røve da, det eneste de hadde som var kort (jeg ville ikke ha langt, og særlig ikke til den kjolen) hadde stener på seg, og det var ikke fint til den kjolen, men det er jo en sak som lar seg ordne innen den store dagen.

OM det blir den kjolen vet jeg ikke, vi skal nok på et par andre plasser også, på lørdags formiddagen en gang (før fem i alle fall, i god tid før fem, siden jeg bruker et par timer på slike butikker hver gang...) har vi plener, om formen til min med hjelper holder da, og småtten holder seg inne.

(jada, jeg vet det er to uker igjen, men ikke alle kommer på termindatoen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det spørs det, veit du. Min kjære er overbevist om at han skal bli pappa på ein fredag, så... ;)

Og det er jo fredag 13. i tillegg. Just my luck å gå i fødsel då.. :ler:

Skal pakka ferdig veska mi i morgon, eg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er en veldig fin dag å bli født på vet du :)

Mandagsbarn får vakre øyne,

tirsdagsbarn får langt å gå.

Onsdagsbarn får perletårer,

torsdagsbarn blir lett på tå.

Fredagsbarn gjør alle glade,

lørdagsbarn blir aldri trett.

Søndagsbrn får største gaven,

alle dyder under ett.

(ok, således er vel søndag enda bedre, men jeg har nå alltid holdt en knapp på fredag jeg da (Jeg er altså fredagsbarn, og min bror søndagsbarn...))

Pakke ferdig baggen hørtes lurt ut. Du er så roooolig, som dama sa i går, det hadde aldri jeg klart. Jeg får jo mareritt om å ikke ha i orden frisør, kjole og gjester nå, 8,5 måneder før bryllupet, enda jeg vet jeg har gooood tid på å ordne det hvordan hadde jeg vært om ikke alt var klart så kort tid før som du er nå, med tanke på en småtting som kan komme ut når som helst...

En ting er sikkert, jeg LIKER nå den sinceritykjolen jeg... Ikke i rødt da, men i hvitt altså. Irriterer meg at det ikke finnes bilde av den.

Glemte helt å høre hva den koster da... (men min elskede lar meg jo ikke få lov til å bry meg om denslags. Jeg gjør et nå likevel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke for avskrekkende.

Tenkte å bare sende dem en sånn kontaktmail og spørre jeg (det haster jo ikke med svar, bare greit å vite) men om du la merke til det på lappen (mitt hode helt i en annen verden) så er jo det enda bedre :)

Mitt hode i en annen verden ja.

Jeg hjem, og mamma hadde ringt. Greit, jeg skal ringe mamma, hun er jo spent på kjolejakta. Jeg tar telefonen, og løper opp trappa, for å slå på pc'n. Før den er på minner min kjære meg på at der er ikke nett-tilgang på denne, fordi han måtte få nytt passord fra telenor pga noe greier, og det har han ikke fått aktivert enda.

Ehh, ok, jeg får ikke vist mamma kjolen (som jeg da enda trodde jeg hadde sett bilde av, men da var det denne jeg tenkte på, som har noe av den samme stilen på slepet) så da skulle jeg sette på maten i stedet, vi skulle bare ha pølser i brød.

Ok, jeg setter ei panne med vann på komfyren, og slår på, og tusler inn på stua og prater videre med mamma (vi har trådløs telefon, så jeg prater uansett hvor jeg er) Etter en stund kommer min kjære og informerer meg om at det "koker", men det var ikke pølsevannet. Jeg måtte bare legge på, og lovet å ringe mamma igjen litt senere, men det viste seg at jeg hadde slått på feil plate, og der sto steikepanna. Full av svidde, og delvise forkullede rester av kjøttsaus, og med en stekespade av tre oppi, som heldigvis ser "trygg" ut.

Vel, vi fikk fylt stekepanna med vann for å kjøle den ned, og satt på RETT panne til pølsene. Jeg fikk putta pølsene oppi, og TRODDE jeg slo av plata da vannet var varmt, og tusla opp for nå HADDE jeg fått nett-tilgang, og ringte mamma igjen.

Meget velkokte pølser....

Jeg har ikke felt en tåre, jeg har ikke den 110% sikker "dette er kjolen", men jeg har ialle fall mista fotfesxtet og evnen til å tenke på annet enn den...

Vi får lete videre etterhvert, og se om vi finner en jeg liker enda bedre, hvem vet? Mulig jeg henger meg litt opp i denne fordi jeg har sett så mye på sincerity, og falt for dem...

Min sjef har nettopp vært innom her og spurt om jeg har vært på primadonna enda (siden ei av de som driver den er mor til hans sønnesønn). Jeg må nok dit en dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kjolen likna jo meir på den du hadde på enn den som faktisk var heilt lik, nettopp på grunn av den raude fargen. Så du fann ein god erstattar der, ja :)

Primadonna, ja. Me må innom der også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med fargen gjør den jo helt "annerledes". Det er jo merkelig at det ikke er mulig å oppdrive et bilde av kjolen i HVITT! Hvem har røde brudekjoler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forsåvidt et bilde av kjolen rett bakfra, men altså i HELRØDT!

Hvem vil ha en kjole med slikt slep i RØDT?

Men det viser hvordan slepet ser ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv om jeg ikke kan påberope meg å være heeelt uskyldig brud etter 5 års samboerskap, så har jeg i alle fall ikke planer om å skride opp kirkegange i en mørkerød kjole... SÅÅÅ syndig er jeg ikke....

Men i hvitt er den fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg er blitt for opphengt i sincerity-kjoler.

Jeg surfer på nett og ser på sincerity-kjoler, og de er nydelige. Jeg "irriterer" meg over at butikken ikke hadde mer enn 2 kjoler av merket, og at det bare var en av dem som var mulig for meg å prøve.

Jeg får lyst til å sende mail til brudebutikken "hjemme", og spørre hva de evt har av sinceritykjoler (de opplyser på hjemmesiden sin at de fører merket, men om det er som på der vi var i går, at de har to, men "kan skaffe alle" (uten at jeg får prøvd dem på) så hjelper det ikke. Kjoler ser annerledes ut på, og jeg tørr ikke bestille en kjole usett! Men om de HAR et stort utvalg av sincerity-kjoler "hjemme", så tar jeg muligens turen oppover og prøver en gang. Da kan mamma være med også, som hun så gjerne vil.

Men, det er jo om å gjøre å finne den perfekte kjolen. Og det trenger ikke være en sincerity-kjole. Selv om jeg har forelska meg i det merket, utfra hjemmesiden deres. Det er jo ikke sikkert det er en slik kjole jeg skal ha likevel, og jeg må ha et åpent sinn når vi prøver andre kjoler andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du klar for å prøva på Cleopatra i morgon no då?

Trur ikkje eg kan vera så inmari lenge, skal både i bursdagsbesøk og ha besøk i morgon kveld, så hadde vore greit å fått kvilt litt innimellom også. Men bursdagsbesøket begynnar ikkje før fem, så det er ikkje så stort problem i grunn. Hmm.. Må kjøpa bursdagspresang også.

Har du avtalt at me skal dit eller? I så fall når? Berre sånn at eg veit kva som skjer før eg legg meg.. :) Send eventuelt ei sms.

Kos deg med kjære! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom plutselig på akkurat nå, at jeg har ikke ringt og avtalt at/når vi skal komme.. På en lørdag er vel det dumt av meg.

Jeg kan selvsagt ringe klokka ti og spørre, jeg antar de ikke tar telefonen før åpningstid. (Og de er altså åpent 10-14)

Men om du ikke har tid og overskudd heller, så trenger vi ikke gjøre det i dag, sånnsett altså! Eller jeg kan gå alene (skummelt) dersom du ikke kan.

Jeg oppholder meg nå på stadion fra ca klokka åtte, så jeg kan nå fint ringe dem klokka ti og høre om det passer at jeg kommer i dag. JEG er jo bare fem minutter unna, litt verre med deg da. Men, du måååå jo ikke komme. Huske å ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...