Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner myke tyrkisk pepper-drops, sånne små runde kuler. Er det noen som vet om de fortsatt finnes?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner:

*Disney sjokoladen

*Bugg

*Noen drops som het molikyler (tror jeg) de var i forskjellige farger

*Rød smash

*Filadelphia snack (finnes den?)

*Gule sure lepper som var i candy king smågodtet (jeg har ihvertfall ikke sett dem på leeeenge)

Savner andre ting også,men kommer ikke på mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten 3

Savner Grandiosa Pølse og tomat............... åååååååå, den var såååå god!!!!!!

Og savner Rigel sjokoladen, den lille i "aliminiumsfolie"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, jeg savner Bokstavkjeksene!!! De orginale, de som er nå smaker jo bare korm og knekkerød.....

Så forskjellige vi mennesker er, jeg syns de som er nå er både søtere og mer smakfulle enn de gamle.

Jeg har sikkert sagt noe i denne tråden før, men jeg savner de peppermyntedropsene fra Brynhild (tror jeg) som var ovale og hvite, rosa og gule i en vanlig dropspose. Og den blå barnetimegodtposen, den likte jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baluba-ispinnen som var forma som en rosa og gul spiral med jordbær- og sitronsmak. Smatt. Og soho og shio. Og de blå boksehanskene som fantes i smågodtet før !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_annemor30_*
Savner 5-minutt sjokoladen.

Også skulle jeg gjerne fått lankene mine på sånn shampo som vi brukte på 80-tallet. Jane Helen. Det var et halvt dameansikt på shampoflaska og et halvt på balsamflaska, også man kunne sette de vedsiden av hverandre. Og lukta satt i håret vanvittig lenge.

Den kjøpes på rusta i sverige hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Aquafresh-tannbørstene. Det eneste som er igjen er de i trepakning til 10 kroner, ja, de er greie de og, men yndlingstannbørsten min gjennom flere år var den med tjukt skaft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva den heter, men var ei rosa flaske som du skulle ha i vått hår å le det tørke før du skulle bruke slettetanga. trur det va et produkt fra loreal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner Findenost. Den var i butikkene inntil for noen måneder siden og var ekstremt populær. Så forsvant den plutselig.

Skjønner jo godt at det er Tine-mafiaen som ble redd for konkurranse mot Jarlsberg-osten og satt ned foten. Jævla monopolister...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg savner:

*Disney sjokoladen

*Bugg

*Noen drops som het molikyler (tror jeg) de var i forskjellige farger (molekyler)

*Rød smash

*Filadelphia snack (finnes den?)

*Gule sure lepper som var i candy king smågodtet (jeg har ihvertfall ikke sett dem på leeeenge) (disse har vi enda på rema her i nordland

i tillegg savner jeg den runde appelsinsjokoladen, SoHo, myke Tyrkisk Pepper-drops, og sjokoladepålegget Sjokella! Gud så nostalgisk jeg ble nå :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å å å, er det noen som husker det gamle milkshakepulveret, som fantes i smakene jordbær og sjokolde, hvor du fikk med en rød shaker i plast? Ei venninne av meg mener å huske at det var en gutt med gult hår og caps på boksen, noen som husker navnet på denne fantastiske drikken? (jordbær var egentlig ganske stygg da, men jeg elsket sjokolade, og shakeren man fikk med...)

Tipper forresten den fantes på slutten av 90-tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...