Gjest Skya Skrevet 20. september 2006 #221 Del Skrevet 20. september 2006 Hjemme... middag! Nam!! Regn... vått... ← Hva som er nam? Her er det tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 20. september 2006 #222 Del Skrevet 20. september 2006 Hva som er nam? Her er det tørt. ← Nam er laks, brokkoli, sqash, champignon frest fort og gæli i steikepanna med urtesalt, sitronpepper, dill og sånn! Det er nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. september 2006 #223 Del Skrevet 20. september 2006 Laks! Men den må nok vente til i morgen. Idag er det svinekjøtt + wokgrønnsaker + sweet chilisaus. Hva synes du om den nye signaturen min da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 20. september 2006 #224 Del Skrevet 20. september 2006 Hva synes du om den nye signaturen min da? ← Du kan jo ikke være dverghøns, du som er så høytsvevende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 20. september 2006 #225 Del Skrevet 20. september 2006 Den middagen hørtes god ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 20. september 2006 #226 Del Skrevet 20. september 2006 Ble sulten av å lese om middagen din Hørtes godt ut! Min var wienerpølser... Guttungen fikk bestemme og han velger ALLTID pølser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 20. september 2006 #227 Del Skrevet 20. september 2006 Ble sulten av å lese om middagen din Hørtes godt ut! Min var wienerpølser... Guttungen fikk bestemme og han velger ALLTID pølser... ← Hehe, det er et eller annet med guttunger og wienerpølser. Og de vokser det heller ikke fra seg. Jeg tror det mest romantiske jeg kan gjøre for kjæresten min, er å sette på en kjele med pølser Koselig at du stakk innom dagboka mi :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. september 2006 #228 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) 100 ting jeg må gjøre før jeg dør: 1. Gifte meg med min kjære 2. Reise rundt i Asia 3. Studere et år i utlandet, gjerne et litt eksotisk sted 4. Eie et hus eller en leilighet 5. Dra på by-ferier rundt i Europa 6. Få barn 7. Drive mitt eget teater/produksjonsselskap 8. Dra på safari i Afrika 9. Besøke en regnskog 10. Skrive en bok 11. Skrive et dramatisk verk 12. Regissere et stort, klassisk verk 13. Dra på operaen i Sydney 14. Bo i New York 15. Se et eller annet på Broadway 16. Besøke/bli trainee hos Wooster Group 17. Se Berliner-ensemblet 18. Se Cirque du Soleil 19. Se Théâtre du Soleil 20. Trene slik at jeg klarer Stoltzekleiven på 20 minutter..... 21. Være elev ved International School of Theatre Antropology 22. Lære meg å klatre, og bestige et fjell 23. Trene dans 24. Løpe en marathon 25. Spille Hedda 26. Ta flere kurs hos Nancy 27. Ri på kamel 28. Finne et middel som utrydder kakerlakker 29. Se en forestilling av Odin Teatret 30. Fly i helikopter 31. Ta motorsykkellappen 32. Ta en mastergrad 33. Spise sushi på en sushibar i Tokyo 34. Ta med Fant over Besseggen 35. Sørge for at talentløse folk ikke får platekontrakt 36. Dra på motorsykkelferie med min kjære 37. Dra på seilbåtferie med min kjære 38. Dra på ferie med ei venninne, drepe en fyr, rane en bensinstasjon og kjøre utfor et stup 39. Arrangere en utstilling med mine fotografier, malerier og tegninger.... (må bare produsere noe først...) 40. Designe en veske-kolleksjon 41. Ta dykkerlappen 42. Lære japansk 43. Lage en dokumetar om noe uhyre interessant 44. Skaffe meg sunnere døgnrytme 45. Være stemme i en animasjonsfilm (Gjerne en Tim Burton film ) 46. Være programleder 47. Bytte ut senga med en maya-hengekøye 48. Dra på teltur med kjæresten......... (ja, vennen... for din skyld...) 49. Drikke sjampis på en fjelltopp 50. Ha sex i en tretopp 51. Ta med kjæresten på teaterhistorisk ferietur 52. En samtale med Richard Schechner Ja, det var to til...... Endret 21. september 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #229 Del Skrevet 21. september 2006 Sex i en tretopp *lover meg selv å se etter svaiende fjelltopper på Fjellhamar når jeg går tur med boffen til mamma&pappa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. september 2006 #230 Del Skrevet 21. september 2006 Sex i en tretopp *lover meg selv å se etter svaiende fjelltopper på Fjellhamar når jeg går tur med boffen til mamma&pappa* ← Så du liker å kikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #231 Del Skrevet 21. september 2006 Så du liker å kikke...? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. september 2006 #232 Del Skrevet 21. september 2006 I dag bestilte min kjære flybilletter til Bergen, han kommer plutselig i neste uke!!!! :) :) :) :) Don't forget the accessories, my boy. Don't you forget them!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. september 2006 #233 Del Skrevet 21. september 2006 Hmmm... ble mye sex-prat på denne siden nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. september 2006 #234 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) I dag fikk jeg endelig levert disposisjonen min, en særdeles dårlig en, sådan. Fikk også endelig betalt Berlin-turen, er ikke lenge til jeg drar!! Gleder meg helt villt!!!! Håper vi får mulighet til å se en produksjon med Berlinerensemblet, det hadde vært konge!! I helga skal jeg faktisk på klatrekurs. Hadde helt glemt det, jeg... det starter opp i morgen klokka 10, og slutter kl 15.... Det var jammen lenge gitt... likedan på søndag, bare at da er det fra 11-16. Det gleder jeg meg til, en ny treningsutfordring!!! Har hørt rykter om at jeg kommer til å bruke muskler jeg ikke trodde jeg hadde... m.a.o. jeg kommer til å bli høgg-støl. Hehe.. det er deilig det. Lenge siden jeg har vært det Og nå gleder jeg meg bare til neste uke... Endret 22. september 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. september 2006 #235 Del Skrevet 22. september 2006 Klatring er visst gøy det, vi har klatrevegg på jobben, men høydeskrekken min har foreløpig satt en stopper for slike utskeielser. God helg! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #236 Del Skrevet 22. september 2006 Sex sex sex Enspora du jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. september 2006 #237 Del Skrevet 22. september 2006 Sex sex sex Enspora du jente!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. september 2006 #238 Del Skrevet 22. september 2006 Klatring er visst gøy det, vi har klatrevegg på jobben, men høydeskrekken min har foreløpig satt en stopper for slike utskeielser. God helg! :rosasmil: ← God helg til deg og!! Jammen var det uvant å stikke innom her og ikke se det velkjente fjeset som avatar lengre! Lykke til på klatrekurs i morgen! ← Takk for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. september 2006 #239 Del Skrevet 23. september 2006 God morgen alle sammen Da er det snart på tide å få rævva ut og ta nye utfordringer på strak arm. Jeg er snart på vei til klatrekurs, og er kjempespent! Ha en fin dag til dere som er innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 23. september 2006 #240 Del Skrevet 23. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg