Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også, er utrolig godtesjuk nå, vil ha smash!  :forvirret:

Kos deg litt for meg og da, jeg har iallefall fortjent det (tror jeg), nå kan du spise dobbelt så mye som du tenkte med god samvittighet. ;)

Aha!!! :ler:

Jeg spiste en eske med kremtopper i stad  :overrasket:

Du fortjener det sikkert! Tenk positivt!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå må jæ særriøst gå å legge mæ!! Skal jo på møte i morra!!!! Hu hei. Hadde forresten siste forelesning i dag... uæææ... det betyr jo bare en ting: DET ER SNART EKSAMEN!!! :overrasket:

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, her tordner det no voldsomt og da tør ikke jeg hoppe i dusjen enda, for å si det sånn. Kom hjem i dag tidlig kl 8 etter å ha vært på nachspiel, noe som i utgangspunktet er veldig ulikt meg. Julebord med Studentersamfunnet! :) Kjempegøy!!! Pinnekjøtt er godt ass. Nå er jeg litt sliten for å si det sånn!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremt... akkurat nå er den litt dalende...

Sambo er ute og kjøper skikkelig møkkamat så håper den kommer seg etter en shabby burger. ;)

Endret av Lamadama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shatika, Lamadama og Skya! :klem:

Formen er selvsagt bedre i dag, men jeg er sååååå trøtt!!! Skikkelig kjedelig søndag. Etterpå skal jeg på generalforsamling, så jeg må være litt våken ;)

Jeg misunner deg den burgern, Lamadama... jeg gomla kyllingvinger i går :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig dro jeg på kollokvie og var så flink så, får utdelt hjemme-eksamen på fredag. Da er liksom kjøret i gang, etter det så går det slag i slag. Håper jeg får oppgave om teaterkritikk, men mest sannsynlig får vi ikke det, da det faktisk ikke er en eneste tekst om det på pensum. Noe som i og for seg er jævla underlig, vi har hatt en lang forelesningsrekke om det.... rare universitetet... eller rare instituttet får man vel si.

Så var det møte senere på Pingvinen, ble mest snakk om julebordet for å være helt ærlig ;)

Og nå har jeg gomla i meg masse popcorn og drikki en Tuborg... det var faktisk ikke så godt med øl assa :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...