mee mee Skrevet 1. november 2006 #301 Del Skrevet 1. november 2006 * ser for meg hilde sitter alene på jobb julaften* det hadde vært trist det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. november 2006 #302 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, det hadde vært trist!!!! Men sånn er det heldigvis ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 3. november 2006 #303 Del Skrevet 3. november 2006 Å, nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde noen planer.... drittrøtt. Jeg skal på Ibsen-konferanse på Rica Travel Hotel i sentrum. Det begynner kl 10, jeg slutta på jobb 22.30 i går kveld og jeg fikk ikke lagt meg med en gang... så nå er jeg helt i svime. Faan. Må ringe sjefen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2006 #304 Del Skrevet 4. november 2006 God helg! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 5. november 2006 #305 Del Skrevet 5. november 2006 Takk folkens! Har nettopp kommet hjem fra nattevakt og har tenkt å ta meg ei skive og legge meg litt. Det er jo tross alt søndag, man skal ikke være oppe så tidlig på en søndag. Såsant man ikke har tidligvakt, stakkars tidligvakten misunte meg dypt som skulle hjem.... Det skjønner jeg godt, det er underbemanning for tiden. Til uka skal jeg skrive meg opp på ekstravaktlista og jobbe litt senvakter, de er litt bedre betalt enn mine hvilende vakter Og ellers har jeg vært på Ibsen-konferanse på fredag og lørdag. Det var innledere fra flere steder i Europa og det var varierende kvalitet. Totalt sett fikk jeg mye ut av det. Vi var på Rica Hotell i sentrum og fordelen med disse konferansene for spesielt inviterte, er all den gode maten. For en fattig student var det himmelsk, hotell-buffet er ikke å forakte Spesielt ikke når det er karamellpudding og sjokoladepudding til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 5. november 2006 #306 Del Skrevet 5. november 2006 Mmmm, hotell-buffet, nammenam ← Jepp. Man kan fort bli vant til slikt Det tok meg bare to dager... og nå sitter jeg her med tørre brødskiver... uuuuææææ, gleder meg til lånet kommer og LØNNING!!!!!!!!!!!!!!! Da skal jeg lage meg min egen buffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. november 2006 #307 Del Skrevet 5. november 2006 håper du hadde det fint i helgen! sov på rica i helgen jeg og men det var drammen da, fordi jeg var på konsert der.. ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. november 2006 #308 Del Skrevet 6. november 2006 Takk mee mee Så var denne helgen over. Det har vært en jobbe-helg, en behagelig sådan. Det er vel bare nattevaktene som har hatt det behagelig tror jeg, det har vært veldig stille. De på dagen har sliti med underbemanning. Men det skal uansett bli behagelig å sove i min egen seng i natt. Disse nettene har jeg jobbet med JE, han er en utrolig koselig fyr. Jobbet der i maaaaange år og kjenner avdelingen og beboerne ut og inn. Det er betryggende å vite. Jeg har visst kommet til en litt rotete arbeidsplass..... I hate it. Jeg må ha struktur. Vi får se hvordan dette går etterhvert, det er ikke bare jeg som er misfornøyd med enkelte ting... spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 7. november 2006 #309 Del Skrevet 7. november 2006 Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet Var på forelesning i dag, og jeg klarte å følge med estra mye i dag! WOW!! Jeg gleder meg vanvittig mye til jeg får lønning, sånn som det ser ut til nå, så kommer jeg til å sulte de siste dagene før den 15........ men da får jeg prøve å drukne meg i studier, selv om det er vanskelig å lese uten føde. Eller bare sove... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #310 Del Skrevet 9. november 2006 I'm back No pulings i træra ennå a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 9. november 2006 #311 Del Skrevet 9. november 2006 I'm back No pulings i træra ennå a??? ← ÅÅÅÅ, harrylamasossen jo!!!!! Ikkeno pulings enda.... i trærne altså MEN I MORRA KOMMER MIN KJÆRE PLUTSELIG PÅ BESØK IGJEN, så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. november 2006 #312 Del Skrevet 9. november 2006 Rapport om hvordan du kommer deg igjennom de siste dagene før lønn mottas med takk. Må nok forberede meg på en slik fremtid jeg, som har blitt gjeldsslave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #313 Del Skrevet 12. november 2006 Hasst das weekend bin gut?? Eller no sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. november 2006 #314 Del Skrevet 12. november 2006 Kos deg med kjæresten da!!! Ikke så kaldt heller nå, så friluftsaktiviteter er ikke helt utelukket ← Men det har regna så fælt og jeg liker ikke å klatre i trær når det regner... det er så glatt og skummelt Rapport om hvordan du kommer deg igjennom de siste dagene før lønn mottas med takk. Må nok forberede meg på en slik fremtid jeg, som har blitt gjeldsslave. ← Vel.... jeg sulter vel litt til en viss grad og ellers spinker og sparer.... poteter er billig og mettende og varer lenge... hehe... og egg.... litt ensformig blir det den siste uka! Men nå har jeg vært så heldig å ha kjæresten på besøk og han har fylt opp kjøleskapet litt, snille mannen. Han er ikke rikere enn meg! Hasst das weekend bin gut?? Eller no sånt ← Ja, Helga! Sehr gut!!! Han kom tidlig på fredag og det var å hoppe i sengehalmen med en gang. Da han dro i dag, var det så trist at jeg satt på bussen og grein..... litt pinlig.... men sånn er det nå en gang. Tårene bare presset på. Heldigvis hadde jeg en generalforsamling jeg måtte på, så jeg fikk andre ting å tenke på, isteden for å sitte hjemme og være Hulke-Olga... Men nå går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. november 2006 #315 Del Skrevet 12. november 2006 Så bra at sjæsten kom og reddet Hilde fra hungersnøden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 13. november 2006 #316 Del Skrevet 13. november 2006 koselig med shærste besøk! rart det med grining. da xn pleide å kjøre meg til flyplassen før, så grein jeg som bare det, selv om jeg egentlig ikke hadde noe grunn til det.. bare blir sånn. så du er ikke den eneste hvordan går det med eksamenslesing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #317 Del Skrevet 13. november 2006 på Fjellhamar- jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. november 2006 #318 Del Skrevet 13. november 2006 Så bra at sjæsten kom og reddet Hilde fra hungersnøden. ← Ja, snille sjæsten!!!!! koselig med shærste besøk! rart det med grining. da xn pleide å kjøre meg til flyplassen før, så grein jeg som bare det, selv om jeg egentlig ikke hadde noe grunn til det.. bare blir sånn. så du er ikke den eneste hvordan går det med eksamenslesing? ← Eksamen?? Er det vanlig å lese til det......................???? Hmmm.... da må jeg sette i gang da... kanskje... i morra....... Det skal være litt trist når kjæresten reiser fra en Det er vel bare et godt tegn på at man har det bra sammen og trives sammen. Jeg har altfor lett for å ta til tårene også når det gjelder å reise fra typen! Takk for tipset om helsekosten!! Ha en flott mandag ← Håper du blir frisk da!!! på Fjellhamar- jenta ← på eks-Fjellhamarjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. november 2006 #319 Del Skrevet 13. november 2006 ÅÅååååå, jeg har så lyst på godteri. Bamsemums og julemarsipan!!!! Skal på nattevakt etterpå, så jeg skal kjøpe litt å kose meg med syns jeg. Det er fortjent... vet ikke hvorfor, men noe er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. november 2006 #320 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg også, er utrolig godtesjuk nå, vil ha smash! Kos deg litt for meg og da, jeg har iallefall fortjent det (tror jeg), nå kan du spise dobbelt så mye som du tenkte med god samvittighet. Endret 13. november 2006 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg