Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79

Ja, da er det på tide å legge seg etter en lang og ineffektiv dag. Hadde jo planer om å vaske klær, men det ble visst ikke noe av. Det eneste jeg har gjort i dag som var fornuftig, var å bestille en pensum-bok. Og en ikke-pensum-bok... Men fag-relatert i aller høyeste grad ;)

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde79

Det var da voldsomt så vanskelig det var å finne ut av når man skulle på forelesning i dag da.... Det står en ting på nettsidene, og en annen ting på power-point'en til foreleseren! Prøvde først å ringe Infosenteret på HF, deretter IKK, hvor jeg fikk et nummer til en dame som ikke hadde kommet enda... så prøvde jeg å ringe foreleseren.... som heller ikke var der. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Det første møtet med kulturgruppa i Studentersamfunnet! Veldig hyggelig å se gjengen igjen... eller for å si det sånn, to av dem var de samme gamle, fire stk hadde sluttet og det var to nye... Men ålreit å være i gang igjen! :) Det ble litt konstruktiv møte-virksomhet i ti minutter først, så ble vinen åpnet og de heftige diskusjonene var i gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Sånn! Endelig fikk jeg rota meg inn i dusjen. Etter forelesningen i dag skal vi dele ut programmet til Studentersamfunnet. Det blir kult å se det endelige resultatet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Takk :)

Det er en bolig for funksjonshemmede, har jobbet for samme stiftelse før, på hjemstedet mitt. Jeg har ønsket meg en helgevakt-stilling som hvilende nattevakt, 28%. Det passer meg helt utmerket. Kommer til å ta ekstravakter på dagen for å spe på litt selvsagt. Har første opplæringsvakt til uka! Gleder meg til å få litt bedre råd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79

I dag klarte jeg rett og slett ikke stå opp.... Halv 11, da klarte jeg å kommer meg opp. Tenkte jeg skulle ordne opp på hybelen, og pakke sekken og gjøre meg klar til å dra i morgen. Rett etter forelesning tar jeg toget til Oslo og kjæresten min! :) Jeg skal jobbe på fredag og lørdag. I helga feirer vi så smått bursdag. Mandag har jeg bursdag, og tirsdag har min kjære bursdag. Og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til ham.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på jobb, men det var nok å gjøre, så tida fløy! :) Nå er jeg endelig hjemme hos kjæresten min, kom i går kveld! Har nettopp spist et par blingser og har tenkt å lokalisere min kjære og høre om han vil ha litt kos :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på at middagen skal gjøre seg ferdig inni ovnen. I dag blir det ovnsbakte kyllingfileter, og jeg er skikkelig skrubbsulten, så jeg er litt utålmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og snikleser litt jeg, og tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen til deg :)

Gratulerer med jobben :)

Håper du får en koselig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, søndager er så deilige!!! Nå er klokka 15.00 og jeg har ennå ikke klatra inn i dusjen. Sitter bare her i morgenkåpa og fjoller, og min kjære har laget kaffe! Deilig å være sløv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn.. endelig gjort noe fornuftig. Fikk til slutt hoppet i dusjen, vasket opp, satte på en vask og la sammen klær. Også har jeg meldt meg på studietur til Berlin!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK, JEG SKAL TIL BERLIN!!! Det kribler i magen!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For siste gang på lenge, skal jeg krype innunder dyna med kjæresten min. I morra tar jeg natt-toget tilbake til Bergen... Vet ikke når jeg kommer tilbake til øslandet, men det blir nok ikke lenge til. Nå er jeg forresten 27 år, 1 time og 5 minutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ville bare hilse på, og si Gratulerer med dagen :)  :)  :)

(Bare noen dager til jeg også blir 27  :) )

Tusen takk!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Hvilken dag har du bursdag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...